۲۲ سوال مهم در خصوص مشتریان
access_time2019/02/05
perm_identity
ارسال شده توسط فریبرز دخانیان
folder_open
#اصول مشتری مداری
visibility
1.1k بازدید

- آیا نیازهای مشتریان را پیش بینی می کنید؟
- لیست کاملی از مشتریان طلایی خود دارید؟
- فاکتورهایی که بر اساس آنها مشتریان در گروه بندی طلایی قرار میگیرند چیست؟
- آیا بعد از هر جلسه با هر مشتری سناریوی بعدی مذاکره با وی را طراحی و آن را ثبت درسیستم سازمانی میکنید؟
- دلایل مراجعه و خرید مشتریان از برند شما چیست؟
- بهترین مشتریان شما کدامند؟ به چه دلایلی؟
- در مذاکره با مشتری تمرکز بر چه مواردی دارید و علت انتخاب آنها چیست؟
- در ارائه راهکارهای موثر به سازمان جایگاه خواست و نیاز مشتریان چند درصد موثر است؟
- چند درصد وقت شما صرف حفظ ارتباط با مشتریان حتی در زمانی که هیچ برنامه ایی و پیشنهادی برای آنها ندارید می شود؟
- در صورت عدم حضور موقت شما در محل کار آیا همکاران شما قادرند جوابگوی تقاضای مشتریان شما باشند؟
- از جعبه سیاه مشتریان چی می دانید؟
- تا چه میزانی از فاکتورهای موثر در تصمیم مشتری برای خرید آگاه هستید و در این مورد بانک اطلاعاتی دقیق دارید؟
- میزان موفقیت خودتان را چگونه ارزیابی میکنید ؟
- معیار شما در موفقیتتان در فروش چیست؟
- قدرت مانور و ریسک پذیری شما در مواجه با مشتریان چقدر است؟
- برای ایجاد فرهنگ مشتری مداری چقدر آموزش دیده اید ؟
- آیا علائق تک تک مشتریان خودتان را در سیستم مشتری مداری ثبت کرده اید؟
- در مذاکره با مشتری بر چه چیزی پایبند هستید؟
- برای ثبت میزان رضایت و شکایت تک تک مشتریان از چه ابزارهای قابل اندازه گیری استفاده می کنید ؟
- در چه بازه زمانی به شکایتها جواب موثر می دهید؟
- مسیرهای کوتاه کردن فاصله با مشتریان را می دانید؟ از کدامیک استفاده می کنید؟ در این مورد چقدر آموزش دیده اید و مسلط هستید؟
- برای آینده مشتریانتان چه برنامه ایی دارید ؟
درباره فریبرز دخانیان
حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید
نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
دیدگاهتان را بنویسید