۲۰ سوال مهم در حوزه تحقیقات بازاریابی
access_time2019/03/13
perm_identity
ارسال شده توسط فریبرز دخانیان
folder_open
#تحقیقات بازاریابی
visibility
801 بازدید

- آیا قبل از شروع تحقیقات موضوع تحقیق را به خوبی حلاجی کرده اید؟
- ایا در تعریف موضوع تحقیق از مدل smart تبعیت کرده اید؟
- ایا قبل از شروع تحقیق به تنایج مورد نظر از تحقیقات توجه کرده اید؟
- آیا عوامل موثر در تحقیقات را به درستی لیست کرده ید؟
- آیا عوامل کم اهمیت و بی اثر در نتایج تحقیقات را لیست کرده اید؟
- آیا می دانید جامعه مخاطب را بر چه اساسی باید انتخاب کنید ؟
- آیا ویژگی های جامعه مخاطب را لیست کرده و اولویت بندی کرده اید؟
- آیا تیم قوی و حرفه ایی برای انجام تحقیقات دارید؟
- آیا می دانید مخاطبین هدف شما در کجا بیشتر تجمع دارند؟
- آیا می دانید از چه طریقی باید با آنها ارتباط برقرار کرده و اطلاعات بدست آورید؟
- آیا می دانید چگونه باید طراحی سوال انجام دهید؟
- ایا می دانید از چه ابزارهای موثر در جلب نظر مخاطبین هدف برای پاسخگویی بهینه استفاده کنید؟
- آیا می دانید نتایج سوالات را چگونه باید تجزیه و تحلیل کنید و چه مدلهای استانداردی در این مورد وجود دارد؟
- آیا می دانید روابط بین سوالات و تاثیر آنها بر روی هم چگونه خواهد بود؟
- آیا می دانید دوره های اننجام تحقیقات بازاریابی به چه عواملی وابسته است؟
- آیا می دانید نتایج تحقیقات تا چه زمانی قابل اتکا می باشد؟
- آیا می دانید محورهای ثابت در تحقیقات چیست؟
- آیا می دانید جایگاه تحقیقات بازاریابی در کسب و کارتان کجاست؟
- آیا می دانید جایگاه تحقیقات بازاریابی در مدل ۴ p جز کدامیک از p ها می باشد؟
- آیا می دانید مهمترین کاربرد و اثرتحقیقات بازاریابی چیست؟
درباره فریبرز دخانیان
حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید
نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
دیدگاهتان را بنویسید