۱۱ سبک زندگی مردم موثر در تصمیمات بازاریابی و فروش
access_time2019/02/11
perm_identity
ارسال شده توسط فریبرز دخانیان
folder_open
#بازاریابی و فروش
visibility
787 بازدید

11 سبک زندگی مردم موثردرسیستم بازاریابی وفروش
طبقه بندی های مختلفی در مورد سبک زندگی مردم وجود دارد. این طبقه بندی ها با هدف بررسی توسط تیم بازاریابی و فروش برندها ایجاد می شود. دراین مقاله به هشت تا از این سبک ها اشاره می شود . لازم به تذکر می باشد که سبک رفتاری با توجه به منطقه جغرافیای ؛ نژاد ؛ زبان و ....... از عوامل دیگر متفاوت خواهد بود. بنابراین تاکید می گردد قبل از اقدام برای سرمایه گذاری چه در بخش تولید و چه در بخش بازرگانی باید تحقیقات دقیقی در اینگونه موارد انجام دهید.
- واقع گرایان : افرادی با توان مالی بسیار بالا که تاکید آنها در خرید متکی بر استقلال تصمیم گیری ؛ شان و شخصیت اجتماعی ؛ تنوع پذیری ؛ منزلت و قدرت ایشان می باشد. این افراد معمولا به تمامی خواسته های خود می رسند و مشخص است تعداد این افراد در نقاط مختلف بازار محدود می باشد.
- اصول گرایان : این افراد در دو طبقه وظیفه شناسان و معتقدان قرار می گیرند.
- وظیفه شناسان: این افراد تحصیلکرده و مسئولیت پذیر هستند اکثر وقت خود را با خانواده می گذرانند و از دیدگاه خرید بسیار امادگی برای پذیرش محصولات جدید مبتنی بر خلاقیت و نواوری دارند. از نظر درامدی وضعیت بسیار خوبی دارند و حاضر به خرید های خوب و خاص هستند.
- این افراد از نظر درامدی درحد متوسط هستندو از زندگی متوسطی برخورداربوده و ترجیح می دهند بیشتر وقت خود را در خانواده و جوامع عمومی گذارنده و خود را برای امتحان محصولات جدید به زحمت نمی اندازند و ترجیحا برندهایی را که قبول دارند تکرار میکنند . مشتریانی درحد متوسط با وابستگی شدید به برندها
اکانت شما رایگان است ، در صورت تمایل برای دسترسی به ادامه این محتوا و عضویت در باشگاه مشتریان اکانت خود را ویژه نمایید . برای ارتقا اکانت کلیک کنید
درباره فریبرز دخانیان
حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید
نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
دیدگاهتان را بنویسید