۱۰ نکته مهم در راستای بهبود عملکرد تیم فروش

۱۰ نکته در راستای بهبود عملکرد تیم فروش :
حرفه فروش از هر زمان دیگری سریعتر حرکت میکند . در یک چشم به هم زدن، رقبای جدید پدیدار میشوند ، محصولات مشابه شما آزاد میشوند ، و قبل از اینکه شما بدانید ، این یک مسابقه به پایین است .
مهم نیست که تو چه صنعتی هستی ، چند سال پیش کار خوب کار میکرد ، امروز به اندازه کافی خوب نیست . این زمانی برای محاکمه و خطا یا صدور سفارش نیست ؛ این زمان برای فروش است . در اینجا چند قدم اساسی وجود دارد که میتوانید عملکرد فروش خود را بهبود بخشید، هزینه فروش را کاهش دهید و بقای خود را تضمین کنید .
۱. ماموریت خود را ببندید .
با درک موقعیت کسبوکار خود شروع کنید . شما چه کار بهتری انجام میدهید ؟ چه کسی به کاری که شما انجام میدهید نیاز دارد ؟ بهترین روش برای این چشمانداز چگونه است ؟ آنها چقدر مایل به پرداخت پول هستند ؟ اگر این سوالات به سادگی پاسخ داده نشوند ، کمپین در بالای وضوح و دید قرار میگیرد.
۲. ماموریت را به اهداف خاص تقسیم کنید .
اهداف فعالیت ( تماسها در هر روز ، پیشنهادها در هر ماه ، ارجاع به هر تماس و غیره ) را بنویسید که شما میتوانید کنترل کنید. اهداف نتایج ( فروش در هر ماه ، میزان فروش ، سود در فروش ، و غیره ) را برای اندازهگیری پیشرفت تان و پیگیری آنها به دقت مشخص کنید . فعالیت خود را افزایش داده و نتایج را اندازهگیری کنید . اهداف ، توجه خود را جلب کرده و انرژی خود را تقویت میکنند.
۳. به نیازهای مشتری بفروشید .
همیشه تصور کنید که آینده شما تنها چیزی که نیاز دارند را خواهد خرید . چطور میتوانید آنها را متقاعد کنید که این نیاز را دارند ؟ ویژگیهای محصول یا سرویس خود را مشخص کنید که هزینهها را کاهش داده و مشکلات را برای مشتری حل میکند. گاهی اوقات میتوانید کالاهای خود را تغییر دهید . برای مثال ، شما یونیفرم پشمی را برای ظاهر و احساس خود میفروشید ؛ حالا دوام پشم و ارزش پایدار آنها را فشار میدهید . در فروش و بازاریابی خود خلاق باشید .
۴. ایجاد و حفظ توجه مطلوب .
بازاریابی موثر ، ارجاع ، مهارتهای فروش قوی ، و سوالات استراتژیک کلید ایجاد توجه مطلوب هستند . پیگیری های هوشیار و سطح بالا – و – فراتر از خدمات مشتری کلیدی برای حفظ آن هستند .
- فروش بر مبنای هدف
باید بدانید که چرا این اقدامات را طول مسیر انجام میدهید . چه کسی را هدف قرار میدهید و چرا ? چه میخواهی بگویی و چرا ? چرا میپرسی چرا ? پیشنهاد شما چه شکلی است و چرا ? کی میخواهید سفارش دهید ? اگر در هر گام فرآیند فروش مطمئن نیستید , کمی آموزش یا راهنمایی بگیرید .
۶. بپرسید ، گوش کنید ، و عمل کنید .
این سه کلمه بهتر از بقیه است، این سه کلمه موفقیت را در فروش خلاصه میکنند سوالات شما باید خلاق ، برنامهریزیشده ، مرتبط ، و مستقیم باشند . مهارتهای شنیداری شما باید به شدت توسعه یابد . شما باید پاسخ دهید و اقدام کنید که ثابت کند شما به مشتری گوش میدهید و خواستار فروش هستید .
۷. مسئولیت را بردارید اما اعتبار را نه .
بفهمید که شما رهبر تیم هستید . شرکت برای راهنمایی شما به شما نگاه میکند و از تلاش شما پشتیبانی میکند . برای ایجاد یک تیم پشتیبانی قوی ، مایل به رفتن به یک مایل بیشتر وقتی که به آن نیاز دارید ، به تیم خود اعتبار هر چیزی که درست میشود بدهید و زمانی که اشتباه میشود مقصر را مقصر بدانید .
۸. روی اصول اولیه کار کنید .
حتی بهترین اتاق برای بهبود هم همین است . تصمیم بگیرید نقاط ضعف خود را بهبود بخشید، و اهدافی را تعیین کنید تا خود را وادار به انجام کارهایی کنید که دوست ندارید انجام دهید . در زمینه اکتشاف ، یافتن ، و مهارتهای ارائه خلاقانه تر و خلاقانه تر باشید . یک فروشنده عالی را تصور کنید و خودتان را با آن ایدهآل مقایسه کنید .
۹. از نگرش خود استفاده کنید .
نگرش شما قابلکنترل است . ترس خود را از بین ببرید . باورهایی که موفقیت شما را محدود میکنند را تغییر دهید . عادات فکری شما ، تعهد ، اشتیاق ، پشتکار ، انعطافپذیری ، خوشحالی و اعتماد به نفس شما را کنترل میکنند . از آنها آگاه باشید ، تصمیم بگیرید که کدام یک بیثمر هستند ، و سپس تعهدی برای تغییر ایجاد میکنند . با زمان و تلاش ، شما میتوانید فردی شوید که میخواهید باشید .
۱۰. حداکثر زمان خود را افزایش دهید .
بر روی اهداف خود تمرکز کنید . هر فعالیتی را به خاطر اهمیت و فوریت آن امتحان کنید . یک برنامه زمانبندی ایدهآل ایجاد کنید و زمان واقعی خود را در برابر آن امتحان کنید . به یاد داشته باشید، تنها یک ساعت در روز به طور موثر بیشتر به بیش از ۶ هفته اضافی در سال اضافه میشود .
درباره فریبرز دخانیان
حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید
نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
دیدگاهتان را بنویسید