جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]

ورود

چهارده + چهار =

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 09151120465 (ارتباط مستقیم با شما)
  • email info@dokhanian.ir
perm_identity
سبد خرید 0
  • علاقه مندی ها
  • ارتقا عضویت
  • وضعیت اکانت ویژه
0
بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]
perm_identity ورود و ثبت نام

وبلاگ

بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان بلاگ #بازاریابی و فروش ۱۰ نکته مهم در راستای بهبود عملکرد تیم فروش

۱۰ نکته مهم در راستای بهبود عملکرد تیم فروش

access_time2019/05/07
perm_identity ارسال شده توسط فریبرز دخانیان
folder_open #بازاریابی و فروش
visibility 580 بازدید

۱۰ نکته در راستای بهبود عملکرد  تیم فروش  :

حرفه فروش از هر زمان دیگری سریع‌تر حرکت می‌کند . در یک چشم به هم زدن، رقبای جدید پدیدار می‌شوند ، محصولات مشابه شما آزاد می‌شوند ، و قبل از اینکه شما بدانید ، این یک مسابقه به پایین است .

مهم نیست که تو چه صنعتی هستی ، چند سال پیش کار خوب کار می‌کرد ، امروز به اندازه کافی خوب نیست . این زمانی برای محاکمه و خطا یا صدور سفارش نیست ؛ این زمان برای فروش است . در اینجا چند قدم اساسی وجود دارد که می‌توانید عملکرد فروش خود را بهبود بخشید، هزینه فروش را کاهش دهید و بقای خود را تضمین کنید .

۱. ماموریت خود را ببندید .

با درک موقعیت کسب‌وکار خود شروع کنید . شما چه کار بهتری انجام می‌دهید ؟ چه کسی به کاری که شما انجام می‌دهید نیاز دارد ؟ بهترین روش برای این چشم‌انداز چگونه است ؟ آن‌ها چقدر مایل به پرداخت پول هستند ؟ اگر این سوالات به سادگی پاسخ داده نشوند ، کمپین در بالای وضوح و دید قرار می‌گیرد.

۲. ماموریت را به اهداف خاص تقسیم کنید .

اهداف فعالیت ( تماس‌ها در هر روز ، پیشنهادها در هر ماه ، ارجاع به هر تماس و غیره ) را بنویسید که شما می‌توانید کنترل کنید. اهداف نتایج ( فروش در هر ماه ، میزان فروش ، سود در فروش ، و غیره ) را برای اندازه‌گیری پیشرفت تان و پی‌گیری آن‌ها به دقت مشخص کنید . فعالیت خود را افزایش داده و نتایج را اندازه‌گیری کنید . اهداف ، توجه خود را جلب کرده و انرژی خود را تقویت می‌کنند.

۳. به نیازهای مشتری بفروشید .

همیشه تصور کنید که آینده شما تنها چیزی که نیاز دارند را خواهد خرید . چطور می‌توانید آن‌ها را متقاعد کنید که این نیاز را دارند ؟ ویژگی‌های محصول یا سرویس خود را مشخص کنید که هزینه‌ها را کاهش داده و مشکلات را برای مشتری حل می‌کند. گاهی اوقات می‌توانید کالاهای خود را تغییر دهید . برای مثال ، شما یونیفرم پشمی را برای ظاهر و احساس خود می‌فروشید ؛ حالا دوام پشم و ارزش پایدار آن‌ها را فشار می‌دهید . در فروش و بازاریابی خود خلاق باشید .

۴. ایجاد و حفظ توجه مطلوب .

بازاریابی موثر ، ارجاع ، مهارت‌های فروش قوی ، و سوالات استراتژیک کلید ایجاد توجه مطلوب هستند . پی‌گیری های هوشیار و سطح بالا – و – فراتر از خدمات مشتری کلیدی برای حفظ آن هستند .

  1. فروش بر مبنای هدف

باید بدانید که چرا این اقدامات را طول مسیر انجام می‌دهید . چه کسی را هدف قرار می‌دهید و چرا ? چه می‌خواهی بگویی و چرا ? چرا می‌پرسی چرا ? پیشنهاد شما چه شکلی است و چرا ? کی می‌خواهید سفارش دهید ? اگر در هر گام فرآیند فروش مطمئن نیستید , کمی آموزش یا راهنمایی بگیرید .

۶. بپرسید ، گوش کنید ، و عمل کنید .

این سه کلمه بهتر از بقیه است، این سه کلمه موفقیت را در فروش خلاصه می‌کنند  سوالات شما باید خلاق ، برنامه‌ریزی‌شده ، مرتبط ، و مستقیم باشند . مهارت‌های شنیداری شما باید به شدت توسعه یابد . شما باید پاسخ دهید و اقدام کنید که ثابت کند شما به مشتری گوش می‌دهید و خواستار فروش هستید .

۷. مسئولیت را بردارید اما اعتبار را نه .

بفهمید که شما رهبر تیم هستید . شرکت برای راهنمایی شما به شما نگاه می‌کند و از تلاش شما پشتیبانی می‌کند . برای ایجاد یک تیم پشتیبانی قوی ، مایل به رفتن به یک مایل بیشتر وقتی که به آن نیاز دارید ، به تیم خود اعتبار هر چیزی که درست می‌شود بدهید و زمانی که اشتباه می‌شود مقصر را مقصر بدانید .

۸. روی اصول اولیه کار کنید .

حتی بهترین اتاق برای بهبود هم همین است . تصمیم بگیرید نقاط ضعف خود را بهبود بخشید، و اهدافی را تعیین کنید تا خود را وادار به انجام کارهایی کنید که دوست ندارید انجام دهید . در زمینه اکتشاف ، یافتن ، و مهارت‌های ارائه خلاقانه تر و خلاقانه تر باشید . یک فروشنده عالی را تصور کنید و خودتان را با آن ایده‌آل مقایسه کنید .

۹. از نگرش خود استفاده کنید .

نگرش شما قابل‌کنترل است . ترس خود را از بین ببرید . باورهایی که موفقیت شما را محدود می‌کنند را تغییر دهید . عادات فکری شما ، تعهد ، اشتیاق ، پشت‌کار ، انعطاف‌پذیری ، خوشحالی و اعتماد به نفس شما را کنترل می‌کنند . از آن‌ها آگاه باشید ، تصمیم بگیرید که کدام یک بی‌ثمر هستند ، و سپس تعهدی برای تغییر ایجاد می‌کنند . با زمان و تلاش ، شما می‌توانید فردی شوید که می‌خواهید باشید .

۱۰. حداکثر زمان خود را افزایش دهید .

بر روی اهداف خود تمرکز کنید . هر فعالیتی را به خاطر اهمیت و فوریت آن امتحان کنید . یک برنامه زمانبندی ایده‌آل ایجاد کنید و زمان واقعی خود را در برابر آن امتحان کنید . به یاد داشته باشید، تنها یک ساعت در روز به طور موثر بیشتر به بیش از ۶ هفته اضافی در سال اضافه می‌شود .

درباره فریبرز دخانیان

حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید

نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
جدید تر مهارتها و مدل های مربوطه در مربی گری
قدیمی تر چه مقدار از وقت تیم فروش بیهوده هدر می رود

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

سه × دو =

  • جدید
  • دیدگاه ها
قبلی بعدی
باور داشته باشیم :

مسیر موفقیت هر فرد کاملا انفرادی است ، به شرط استفاده از ابزارهای راهنمای موثر ، همراه شما هستیم .

دسترسی سریع
  • بلاگ
  • پرداخت
  • تماس با ما
  • علاقه مندی ها
  • درباره ما
  • فروشگاه
مجوزها
تمامی حقوق برای سایت دخانیان محفوظ می باشد | سایت ساز
keyboard_arrow_up