جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]

ورود

12 − 9 =

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 09151120465 (ارتباط مستقیم با شما)
  • email info@dokhanian.ir
perm_identity
سبد خرید 0
  • علاقه مندی ها
  • ارتقا عضویت
  • وضعیت اکانت ویژه
0
بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]
perm_identity ورود و ثبت نام

وبلاگ

بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان بلاگ #بازاریابی و فروش ۱۰ مهارت مدیران فروش برای فروش موفق تر

۱۰ مهارت مدیران فروش برای فروش موفق تر

access_time2019/05/06
perm_identity ارسال شده توسط فریبرز دخانیان
folder_open #بازاریابی و فروش
visibility 652 بازدید

۱۰ مهارت‌های مدیر فروش برای یک کار مدیریت فروش موفق :

به عنوان یک مدیر فروش ، شما یک تیم از نمایندگان فروش را سازماندهی خواهید کرد تا به اهداف فروش توافق‌شده کار کنید . اگر در فروش خوب هستید و می‌خواهید یک تیم را مدیریت کنید ، این می‌تواند شغل شما باشد .

در این شغل شما از مهارت‌ها و اشتیاق مدیریت خود برای انگیزه بخشیدن به دیگران استفاده خواهید کرد . همچنین باید در برنامه‌ریزی منظم و مرتب باشید . شما به تجربه فروش و مهارت‌های مدیریتی برای رسیدن به این شغل نیاز دارید . مهارت‌ها و تجربیات شما به احتمال زیاد برای اغلب کارفرمایان مهم‌تر از توانایی‌های شما هستند .

بنابراین ، در اینجا ۱۰ مهارت برتر وجود دارد که باید برای هر مدیر فروش داشته باشید . به آن‌ها توجه داشته باشید و فرصت‌هایی برای توسعه هر یک از این مهارت‌ها به عنوان آماده‌سازی برای نقش مدیر فروش در آینده نزدیک پیدا کنید

۱. توانایی تحلیلی

مدیران فروش انواع اطلاعات را از طریق حقایق قابل رسیدگی به شایعات دریافت می‌کنند . مهم است که بتوانیم ارتباط این تکه‌های اطلاعات را ببینیم ، نتیجه‌گیری کنیم که متناسب با واقعیت باشند، و برای تجزیه و تحلیل یک مشکل برای درک علل ریشه‌ای . پس از تجزیه و تحلیل اطلاعات موجود در یک موقعیت مشخص ، آن‌ها باید به لحاظ قضایی شواهد را به منظور تصمیم‌گیری در بهترین مسیر اقدام مورد بررسی قرار دهند . اکثر تصمیمات شامل یک تعادل بین مزایا و معایب هستند .

۲. درک خریدار

مدیر فروش باید ” تجزیه کننده مسائل  اجتماعی ” باشد – آگاه بودن از واکنش‌های دیگران و درک اینکه چرا آن‌ها مانند آن‌ها واکنش نشان می‌دهند. مهم‌ترین مهارت‌های فروش امروزه به سادگی درک مشتری است . این پایه و اساس فروش موثر است . اما فراتر از درک این است که مشتری چه کسی است . همانطور که می‌گویند ، ” این تنها در مورد دانستن اینکه چه نوع قهوه می‌نوشد ، نیست . ” در عوض ، در مورد شناسایی این تجربه است که خریدار می‌خواهد به همان اندازه که قصد خرید در بازار شما را دارد ، داشته باشد . خریدار شما مجموعه‌ای از انتظارات در مورد این تجربه و کار شما را به عنوان یک فروشنده برای فراتر رفتن از این انتظارات دارد . اگر تجربه خریدار را درک نکنید ، نمی‌توانید از آن‌ها بیشتر شوید .

  1. فعال کردن گوش فرا هشیار :

توجه کامل به آنچه دیگران می‌گویند , گرفتن زمان برای درک نکات مطرح‌شده , پرسیدن سوال به صورت مناسب و قطع در زمان‌های نامناسب . هر چند این کار بدون گفتن ادامه دارد و اینکه بهترین فروشنده‌ها می‌توانند براساس آنچه از مشتریان شان می‌شنوند , اقدام کنند – ” این کافی نیست که فقط گوش کنید ” . باید آنچه را که خریدار گفته بود درونی کرده و سپس کاری در این مورد انجام دهید . این امر پاسخگویی به مشتری نامیده می‌شود .

۴. ارتباطات مختصر

با توجه به اینکه خریدار متوسط چقدر شلوغ است ، یک مهارت فروش مهم این است که اطمینان حاصل کنید که به طور مختصر ارتباط برقرار می‌کنید . روزهایی که زبانش به زبان نقره است ،. ارزش خریداران این است که چگونه اطلاعات بیشتر از خود اطلاعات ارائه می‌شود . امروزه شکل ممتاز ارائه ، اختصار است . یک قاعده خوب در اینجا این است که هرگز سعی نکنید بیش از سه نقطه مهم را در یک مکالمه واحد با خریدار ارتباط برقرار کنید .

۵. جهت گیری خدمات

مدیران فروش به دنبال راه‌هایی هستند که به مشتریان خود در هر شکلی که ممکن است کمک کنند . خریداران نمی‌خواهند بسته شوند ؛ آن‌ها می‌خواهند کمک کنند . به همین دلیل است که ” همیشه کمک کنید ” ، ” همیشه بستن ” است . ABH بیشتر از یک مهارت ذهنی است تا یک مهارت . بسیاری از فروشندگان با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند ، اما باید سعی کنید هر بار که با خریدار ارتباط برقرار می‌کنید ، آن را به یاد بیاورید .

۶. برنامه‌ریزی و سازماندهی

با مقدار داده‌هایی که هر روز به مدیر فروش می‌رسد ، از گزارش‌ها تیم ، یا آخرین یادداشت مربوط به مدیریت ، یک مدیر فروش قوی باید تمام اطلاعات روی میز برنامه‌ریزی‌شده ، سازمان دهی شده، و آماده باشد که در یک لحظه اعلان شود . این کار در نهایت به مدیر کمک می‌کند تا داده‌ها را به درستی تحلیل کند، اجرا را به روش درست اجرا کند ، و اهداف و برنامه‌های خود را به طور دقیق آماده کند . آن‌ها همچنین می‌توانند مشکلات را پیش‌بینی کرده و توضیح دهند که چگونه بر آن‌ها غلبه خواهند کرد.

  1. ۷٫ فراست تجاری

فراست تجاری به عنوان تفکر حیاتی کسب‌وکار برای دستیابی به اهداف فروش تعریف می‌شود . محیط کسب‌وکار اقتضا می‌کند که هر دو نماینده فروش و مدیران مهارت‌های تجاری قوی داشته باشند . مدیران فروش باید قادر به درک مسایل تجاری پیچیده باشند و به نمایندگان فروش خود کمک کنند تا به طور استراتژیک کسب‌وکار خود را ببینند . مدیران فروش باید به مردم فروش خود بیاموزند چگونه تصمیم‌های عاقلانه بگیرند , بهتر برنامه‌ریزی کنند و منابع خود را براساس نیازهای مشتری و پتانسیل رشد تخصیص دهند .

۸. هدایت مشاوره

این یک فعالیت مدیریتی فروش است که عملکرد فروش را هدایت می‌کند. هدف از آموزش ، کمک به هر نماینده فروش برای بهبود عملکرد خود و رسیدن به پتانسیل واقعی آن‌ها است . در مورد توسعه ” A + ” و در حال توسعه فروشندگان ” B ” خود برای تبدیل شدن به ” A + ” و ” A + ” است .

اگر مشکلات عملکرد کنترل نشود، فروش و اخلاق تیم تحت‌تاثیر منفی قرار می‌گیرد . بسیاری از مدیران فروش از مواجهه با افرادی که انجام نمی‌دهند خجالت می‌کشند . این بستگی به مدیر فروش برای داشتن نقاط بازرسی برنامه‌ریزی و برنامه‌ریزی نشده برای رسیدگی به مسائل عملکرد و توسعه یک برنامه عملی برای اصلاح مشکل دارد. مدیر فروش همیشه باید بار را بر روی عملکرد افزایش دهد . یک مدیر فروش با مهارت‌های مربیگری بزرگ نه تنها عملکرد فروش بهبود یافته را می‌بیند ، بلکه تعامل نماینده فروش بهتر ، کاهش گردش کار و رضایت شغلی را بهبود خواهد بخشید .

۹. استفاده از فن‌آوری برای افزایش بهره‌وری

بسیاری از سازمان‌های فروش از فن‌آوری برای کارآمدتر کردن و کوتاه کردن طول چرخه فروش متوسط استفاده می‌کنند . فروشندگان در واقع پر مشغله تر از همیشه هستند ، به طوری که در یک گزارش recent ، دیده می‌شود که فروشندگان تنها ۳۷ % از زمان خود را صرف فروش می‌کنند . بقیه اوقات آن‌ها ظاهرا ً با تهیه گزارش‌ها ، ارسال ایمیل ، شرکت در جلسات داخلی و غیره صورت‌گرفته است . فروشنده‌ای که می‌تواند از فن‌آوری استفاده کند ، و قادر است به سرعت نرم‌افزارهای مختلف CRM را درک کند، و مانند آن ، مطمئن است که کارآمدتر می‌شود ، و مزیت قابل‌توجهی بر همتایان آن‌ها دارد – چون آن‌ها سپس قادر به صرف زمان بیشتری برای فروش هستند . برخی از مهارت‌های دیگر که با مهارت‌های فن‌آوری اطلاعات دست به دست می‌شوند عبارتند از : بودجه‌بندی خوب ، گزارش مهارت‌های نوشتن و مهارت‌های PPT .

۱۰. رهبری

مدیران فروش باید رهبران قوی باشند . کلید تبدیل شدن به یک رهبر فروش قوی ، این است که شما می‌توانید یک دیدگاه را با تیم فروش خود ایجاد و به اشتراک بگذارید . مدیران فروش قوی ، مهارت و اراده را دارند تا به تیم خود کمک کنند تا دیدگاه خود را اتخاذ کنند و آن‌ها را بر روی کار در جهت دستیابی به آن متمرکز سازند . رهبران فروش به توانایی برقراری ارتباط ، نوآوری ، الهام بخشیدن و تنظیم لحن تیم فروش نیاز دارند .

درباره فریبرز دخانیان

حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید

نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
جدید تر معرفی مدل متعالی سازی سازمانها
قدیمی تر 10مهارت مهم مدیران فروش

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

20 − 3 =

  • جدید
  • دیدگاه ها
قبلی بعدی
باور داشته باشیم :

مسیر موفقیت هر فرد کاملا انفرادی است ، به شرط استفاده از ابزارهای راهنمای موثر ، همراه شما هستیم .

دسترسی سریع
  • بلاگ
  • پرداخت
  • تماس با ما
  • علاقه مندی ها
  • درباره ما
  • فروشگاه
مجوزها
تمامی حقوق برای سایت دخانیان محفوظ می باشد | سایت ساز
keyboard_arrow_up