جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]

ورود

ده − سه =

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 09151120465 (ارتباط مستقیم با شما)
  • email info@dokhanian.ir
perm_identity
سبد خرید 0
  • علاقه مندی ها
  • ارتقا عضویت
  • وضعیت اکانت ویژه
0
بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]
perm_identity ورود و ثبت نام

وبلاگ

بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان بلاگ #مدیریت تغییر و مبانی سازمان انواع سبک مدیریت ۱۰ دلیل اصلی برای اثبات مفید بودن کار تیمی

۱۰ دلیل اصلی برای اثبات مفید بودن کار تیمی

access_time2019/05/27
perm_identity ارسال شده توسط فریبرز دخانیان
folder_open انواع سبک مدیریت
visibility 613 بازدید

دلایلی که  کار تیمی مهم است .

تیم‌ها بدون کار گروهی خوب کار نمی‌کنند ! کار تیمی برای موفقیت تمام تجارت‌ها مهم است . برای داشتن شغل معنادار و تمام‌وقت , شما باید با دیگران خوب کار کنید , به همین دلیل کار تیمی در دنیای حرفه‌ای بسیار مهم است .

این کار ایده‌های جدیدی را به ارمغان می‌آورد . کسب و کارها به ایده‌های جدید و تازه برای موفقیت در دنیای رقابتی نیاز دارند . شما یک چشم‌انداز منحصر به فرد برای ارائه نیاز  دارید که برای کل کسب‌وکار مفید خواهد بود . کسب و کارها وقتی رشد می‌کنند که یک تیم متنوع از افرادی که می‌توانند به ایده‌های فردی کمک کنند ، رشد می‌کنند .

کار گروهی به حل مشکلات کمک می‌کند . همکاری در یک گروه می‌تواند به حل مشکلات دشوار کمک کند . ایده پردازی یک فرصت خوب برای تیم است تا ایده‌ها را مبادله کند و با روش‌های خلاقانه برای انجام کارها کنار بیاید . با هم‌کار کردن، تیم‌ها می‌توانند راه‌حل‌هایی را پیدا کنند که به بهترین شکل کار می‌کنند .

کار گروهی یک  پشتیبان است . کار گروهی باعث ایجاد سیستمی می‌شود تا اطمینان حاصل شود که مهلت‌های زمانی برآورده می‌شوند و این کار با کیفیت بالا انجام می‌شود. وقتی یکی از اعضای تیم عقب می‌افتد ،  دیگری را انتخاب می‌کند تا مهره‌ها را بردارد . زمانی که کار در میان اعضای یک تیم افزایش می‌یابد ، این کار سریع‌تر انجام می‌شود و کسب‌وکار کلی کارآمدتر می‌شود . زمانی که به سمت یک هدف مشترک کار می‌کنید ، تیم شما حس مشترک را ایجاد خواهد کرد .

کار گروهی روحیه را می‌سازد . زمانی که به چیزی که نتیجه را تولید می‌کند ، کمک می‌کنید ، احساس خواهید کرد که کار شما ارزش دارد . اگر ایده‌ای ارائه دهید که به بهبود بهره‌وری کمک می‌کند ، مانند سیستم بایگانی جدید ، اعتماد و اظمینان در داخل تیم ساخته شده‌است . هر عضو تیم چیز ویژه‌ای برای ارائه دارد  اعضای یک تیم با هم‌کاری یکدیگر احساس قوی تعلق و تعهد عمیق به یکدیگر و هدف مشترک دارند .

تنها چیزی که باید یک تیم داشته باشد ، یک کار تیمی است که کار تیمی داشته باشد . تیمی که خوب کار می‌کند می‌تواند با هم موفق شوند و نتایج خوبی به دست آورند .

۱۰ نکته برای کار گروهی بهتر:

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چند گروه کاری چگونه کار گروهی موثر را از خود نشان می‌دهند و تیم‌های دیگر برای حیات تیم ناکارآمد خواهند ماند ؟ کار تیمی موثر هم در عین حال بسیار ساده و دشوار است و موفقیت یک تیم خاص نیز با فرهنگ سازمان خود ارتباط نزدیکی دارد . برخی از فرهنگ‌های سازمانی از کار گروهی پشتیبانی می‌کنند .

به همین دلیل است که بسیاری از تیم‌ها برای رسیدن به روابط ، تعامل و اجرای وظیفه تلاش می‌کنند . موفقیت آن‌ها به این عوامل بستگی دارد . در حقیقت ، دوازده عامل وجود دارند که تاثیر جدی بر این دارند که چگونه تیم‌های کاری موفق در سازمان شما خواهند بود .

هم لذت و هم مشکل ایجاد کار گروهی بهتر از نبودن کار گروهی است .

بنابراین ، افراد مختلف با تجربیات زندگی متفاوت ، تجربیات کاری متفاوت ، و درجات مختلفی از موفقیت کار با تیم‌های قبلی و اجرای ماموریت‌های قبلی تیم در حول یک ماموریت جدید به هم می‌رسند .

با توجه به پیچیدگی تشکیل تیمی از جمله آگاهانه یا ناخودآگاه ، هنجارهای متقابل تیم در حال توسعه و رهنمودها ، پایان دادن به یک تیم کارآمد ، کاملا ً شگفت‌انگیز است .

شما می‌توانید به طور قابل‌توجهی شانس تیم‌هایی را که به آن‌ها ملحق شده و یا بر آن نظارت می‌کنید را افزایش دهید . با توجه به حمایت و پرورش مناسب ، تیم‌ها می‌توانند فراتر از انتظار ذهنی شما موفق شوند . تیم‌ها نیازهای اولیه خود را دارند که اگر انتظار دارید تیم تان بزرگ‌ترین موفقیت خود را تجربه کند باید پذیرفته و اجرا شود . اگر این اصول اولیه وجود نداشته باشند هیچ تیمی موفق نخواهد شد .

این ده نکته محیطی را توصیف می‌کنند که باید در تیم برای کار تیمی موفق رخ دهد . کار تیمی موفق اساس ایجاد یک تیم موثر و موثر است .

  • تیم در مورد ماموریت خود شفاف است

تیم اهداف را درک می‌کند و برای رسیدن به آن‌ها متعهد است . این مسیر روشن و توافق بر روی ماموریت و هدف برای کار تیمی موثر ضروری هستند . اعضای تیم باید یک ماموریت کلی داشته باشند که بر سر آن توافق شده‌است و برای تمام اعضای تیم زیر چتر حمایت می‌کند . این شفافیت تیم زمانی تقویت می‌شود که سازمان انتظارات مشخصی برای کار تیم , اهداف , پاسخگویی و پیامدها داشته باشد .

  • محیط تیم ریسک‌های منطقی را تشویق می‌کند

این تیم محیطی خلق می‌کند که در آن مردم با برخورداری از خطرات معقول در برقراری ارتباط , دفاع از مواضع و عمل کردن راحت هستند . اعضای تیم به هم اعتماد دارند . اعضای تیم برای مخالفت تنبیه نمی‌شوند ; مورد انتظار و قدردانی است .

  • ارتباط احترام امیز یک اصل پذیرفته شده است.

ارتباط باز , صادق و محترمانه است . مردم احساس آزادی بیان افکار , عقاید و راه‌حل‌های احتمالی خود دارند . مردم احساس می‌کنند که شنیده می‌شوند و به صحبت‌های اعضای تیم گوش می‌دهند . اعضای تیم از سوالات برای شفافیت سوال می‌کنند و زمان فکر خود را به طور عمیق گوش می‌دهند تا زمانی که همکارتان صحبت می‌کند .

آن‌ها این کار را با فرموله کردن سوالاتی که منجر به درک عمیق‌تر نقطه‌نظر هم‌تیمی خود می‌شوند , انجام می‌دهند .

  • حس قوی گروه تعهد

اعضای تیم حس قوی تعلق به این گروه دارند . آن‌ها تعهد عمیق نسبت به تصمیمات و اقدامات این گروه را تجربه می‌کنند. این حس تعلق افزایش و تقویت می‌شود زمانی که تیم وقت خود را صرف توسعه هنجارهای تیمی یا دستورالعمل‌های ارتباطی می‌کند .

اعضای تیم به عنوان افراد منحصر به فرد با تجارب جایگزین ، نقطه نظرات ، دانش و نظرات در نظر گرفته می‌شوند . هر چه باشد ، هدف تشکیل یک تیم این است که از تفاوت‌ها بهره‌مند شود .

در غیر اینصورت ، چرا هر سازمان می‌تواند به پروژه‌ها ، محصولات و یا اهداف یک تیم نزدیک شود ؟ در حقیقت ، هر چه یک تیم بیشتر می‌تواند دیدگاه‌های واگرا داشته باشد که به طور متفکرانه ارایه و با حقایق و نیز نظرات ، بهتر است .

  • خلاقیت و نوآوری حیاتی هستند.

خلاقیت ، نوآوری و دیدگاه‌های مختلف مورد انتظار و تشویق هستند . نظراتی مانند ” ما قبلا ً سعی کردیم که این کار را انجام دهیم” و ” آنچه که یک ایده احمقانه ” مجاز و یا پشتیبانی نمی‌شود . اعضای تیم تشخیص می‌دهند که قدرت داشتن یک تیم این است که هر عضو به تلاش برای حل یک مشکل ، بهبود یک فرآیند ، رسیدن به یک هدف ، یا ایجاد چیزی جدید و هیجان‌انگیز کمک می‌کند .

  • درگیر شدن در بهبود مستمر

این تیم قادر است به طور مداوم خود را بررسی کرده و به طور مداوم فرآیندها ، فعالیت‌ها و تعامل اعضای تیم را بهبود بخشد . این تیم صراحتا ً درباره هنجارهای تیمی بحث می‌کند و ممکن است مانع از توانایی آن برای حرکت به جلو و پیشرفت در حوزه‌های تلاش ، استعداد ، و استراتژی شود .

این تیم جلساتی را برگزار می‌کند که فرآیند تیمی و پیشرفت در نزدیک شدن و رسیدن به ماموریت تیم را ارزیابی می‌کنند . تیم درک روشنی از پنج مرحله رشد تیم دارد و اعضای تیم می‌دانند که چه چیزی لازم است تا تیم را با موفقیت از مراحل مختلف عبور دهد .

 

 

  • حل مشکلات و تعارضات کار گروهی

این تیم بر سر روند تشخیص ، تحلیل و حل مشکلات گروهی و درگیری‌ها توافق کرده‌است . این تیم از برخوردهای شخصیتی  عضو پشتیبانی نمی‌کند و نه اعضای تیم در مخالفت با یکدیگر اختلاف دارند . در عوض ، اعضا در جهت حل و فصل مشترک مشکلات و عدم توافق کار می‌کنند .

  • روال‌های رهبری مشارکتی را دنبال می‌کنند

در جلسات رهبری ، تخصیص وظایف ، ثبت تصمیمات و تعهدات ، ارزیابی پیشرفت ، نگه داشتن اعضای تیم و ارائه مسیر برای تیم انجام می‌شود . این بدان معنی است که هر شرکت‌کننده در تیم باید فعالانه در هدایت تیم به نتایج و مشارکت‌های موفق مشارکت داشته باشد.

  • تصمیمات کیفیت بالا را می‌سازد

اعضای تیم تصمیمات کیفیت بالایی با هم می‌گیرند و از حمایت و تعهد این گروه برای انجام تصمیمات اتخاذ شده برخوردار هستند . آن‌ها همچنین حمایت و تعهد افرادی را به دست می‌آورند که به منظور انجام و برقراری ارتباط با پیشرفت و موفقیت تیمی گزارش می‌دهند .

آن‌ها حمایت و تعهد رهبری ارشد را با نشان دادن تمام این ده مورد نیاز کار تیمی و هر روز به دست می‌آورند . این تیم تعامل با کیفیت بالایی دارد که قابل‌مشاهده است و الگویی برای همه تیم‌های دیگر است که از آن تقلید می‌کنند .

اگر یک تیم بتواند این ده عامل را درست کند ، موفقیت و یک حس پاداش کار تیمی از آن پیروی خواهند کرد . هیچ  وظیفه‌ای نیست که تیم‌های در حال پیشرفت خود را به چالش بکشد، روابط و چیزهای کوچکی را که روزمره اتفاق می‌افتد متمرکز کند . اگر اعضای تیم بتوانند از سنگر بالا بروند ، می‌توانند به بزرگی دست یابند .

 

درباره فریبرز دخانیان

حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید

نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
جدید تر تفاوت مربی گری با مشاوره
قدیمی تر نام تجاری چیست ؟ و چرا برای کسب و کار مهم است ؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

3 × سه =

  • جدید
  • دیدگاه ها
قبلی بعدی
باور داشته باشیم :

مسیر موفقیت هر فرد کاملا انفرادی است ، به شرط استفاده از ابزارهای راهنمای موثر ، همراه شما هستیم .

دسترسی سریع
  • بلاگ
  • پرداخت
  • تماس با ما
  • علاقه مندی ها
  • درباره ما
  • فروشگاه
مجوزها
تمامی حقوق برای سایت دخانیان محفوظ می باشد | سایت ساز
keyboard_arrow_up