جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]

ورود

11 + 7 =

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 09151120465 (ارتباط مستقیم با شما)
  • email info@dokhanian.ir
perm_identity
سبد خرید 0
  • علاقه مندی ها
  • ارتقا عضویت
  • وضعیت اکانت ویژه
0
بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]
perm_identity ورود و ثبت نام

وبلاگ

بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان بلاگ #بازاریابی و فروش ۱۰مهارت مهم مدیران فروش

۱۰مهارت مهم مدیران فروش

access_time2019/05/06
perm_identity ارسال شده توسط فریبرز دخانیان
folder_open #بازاریابی و فروش
visibility 585 بازدید

۱۰ مهارت‌های مدیریتی که بهترین مدیران فروش را آماده می‌سازند .

مدیریت یک تیم از نمایندگان فروش با انگیزه‌های مختلف و عزت‌نفس کار آسانی نیست . و اگر مدیر فروش مجدد باشید , می‌دانید که می‌تواند یک نقش پیچیده و گاهی چالش برانگیز باشد که به تعدادی از مهارت‌های مدیریتی نیاز دارد تا موفق باشند . در این آموزش , ما کشف کردیم که مدیران فروش بسیار موثر مجموعه‌ای از مهارت‌ها و ویژگی‌هایی را دارند که آن‌ها را از دیگران متمایز می‌سازد .

بنابراین چگونه برخی مدیران فروش به طور مداوم تیم‌های فروش موفق و هدفمند را رهبری می‌کنند در حالی که سایرین بارها به موانع و موانع برخورد می‌کنند ?

اینها مهارت‌هایی هستند که مدیران فروش را بالاتر از دیگران قرار می‌دهند .

به آنها اجازه رهبری بدهید 

به منظور حفظ یک تیم فروش ، مدیران فروش باید به طور مثال رهبری کرده و محیطی ایجاد کنند که انسجام ، اعتماد و موفقیت را تسهیل کند .

آن‌ها کنترل بیشتری انجام می‌دهند و کنترل کوچک ‌تری دارند .

بسیاری از مدیران فروش بیش از حد بر deadlines و معیارهای برای عملکرد تکیه دارند ، که می‌تواند به سرعت به مدیریت خرد تبدیل شود . اگرچه معیارهای مهم هستند ، مدیران فروش موثر می‌دانند که چطور در کنار اعضای تیم خود کار کنند و نه بر روی شانه‌ها . این مدیران فروش به دنبال مربی کردن نمایندگان فروش خود و ایجاد انگیزه و تاکتیک‌های پاداش برای همسو کردن با اولویت‌های فردی هستند .

آن‌ها می‌دانند چه موقع به مربی نیاز دارند

هدف فراگیر مربی‌گری این است که افراد و تیم را بهتر کند . برای مدیران فروش , تسلط بر مهارت مربی‌گری از اهمیت خاصی برخوردار است . مدیران فروش اثربخش درک می‌کنند که قرار دادن اولویت در مربی‌گری اعتماد بین اعضای تیم را ایجاد می‌کند . بنابراین , آن‌ها به دنبال فرصت‌هایی برای ارائه بازخورد هستند که نمایندگان فروش خود را بهتر می‌کند و در کنار گذاشتن همه چیز برای کمک به نمایندگان فروش مشکلات را حل می‌کند .

از سوی دیگر , مدیران فروش بزرگ نیز زمانی به رسمیت شناخته می‌شوند که نمایندگان فروش نیازی ندارند یا نمی‌خواهند مربی شوند و آن‌ها را تنها بگذارند تا کارهای دارای اولویت بالا را انجام دهند .

آن‌ها فرایندهای شکایات مضاعف را انجام نمی‌دهند

هر تیم به یک روش فروش و اهداف برای هدایت عملکرد تیم فروش نیاز دارد . با این حال ، از آنجا که روش‌های بسیار سخت گیرانه، پیچیده فروش می‌توانند نمایندگان فروش را اشتباه بگیرند ، این فرآیند باید تنها به همان اندازه پیچیده باشد که باید باشد . یک مدیر فروش موثر می‌داند که چطور می‌توانید یک فرآیند فروش را فعال کنید، توضیح دهید ، و از یک فرآیند فروش پشتیبانی کنید تا راحت‌تر درک کنید و با انجام فرآیند فروش ، مانند یک ژاکت تنگ، ارتباط برقرار کنید.

آن‌ها انتظارات مشخصی دارند

تیم‌های فروش زمانی بهتر کار می‌کنند که بدانند چه چیزی از آن‌ها انتظار می‌رود و زمانی که اقلام قابل تحویل هستند . اگرچه شاخص‌های کلیدی عملکرد ( kpi ) از شرکت به شرکت دیگر متفاوت هستند , نمایندگان فروش باید بدانند که چه اتفاقی می‌افتد وقتی که انتظارات را برآورده می‌کنند و چه چیزی را از دست می‌دهند . این مسئولیت مدیر فروش برای تضمین کامل انتظارات تیم است .

آن‌ها به الگوهای منفی توجه می‌کنند

مدیران فروش بسیار موثر پیش رو فکر می‌کنند و توجه ویژه‌ای به روحیه تیمی دارند . این مدیران فروش می‌توانند درک کنند که چه گرایش‌ها و الگوهای منفی قبل از اینکه به مسائل مهم برسند ، نشان می‌دهند . با توجه به تغییرات کوچک در عملکرد نمایندگان فروش ، مدیر فروش می‌تواند قبل از اینکه خیلی دیر شود ، با مربیگری و تعلیم دهندگان پیش برود .

آن‌ها تیم خود را به دقت انتخاب می‌کنند

از آنجا که مدیران فروش به ندرت در هر روز ، هفتگی یا حتی ماهانه استخدام می‌شوند ، توسعه مهارت‌های استخدام بی‌عیب و نقص می‌تواند یک چالش باشد . با این حال ، یک مدیر فروش بزرگ که می‌تواند استعداد فروش مناسب را پیدا کرده و حفظ کند ، عملکرد تیم و نتایج فروش را بهبود خواهد بخشید . انتخاب تیم فروش به دقت به معنی این است که بدانید چگونه از نقاط ضعف عملکرد بالا استفاده کنید و چه زمانی مربی و یا بخشی از خود را با اجرا کنندگان اجرا کنید .

آن‌ها تیم خود را با محافظت از زمان خود قادر می‌سازند

مدیران فروش بزرگ عادت‌های مدیریت زمان خوبی را تمرین می‌کنند و خواسته‌های نمایندگان فروش را که مستقیما ً درآمد ندارند را حذف می‌کنند . این باعث می‌شود که بیشتر زمان تیم فروش انجام شود و تیم را نشان دهد که مدیر فروش آن‌ها واقعا ً به آن‌ها اهمیت می‌دهد و به زمان آن‌ها احترام می‌گذارد .

آن‌ها می‌توانند تصویر بزرگی را ببینند

نمایندگان فروش مسیول سهم و حساب‌های خود هستند , در حالی که مدیران فروش باید کل نیازهای تیم را سازماندهی کنند . مدیران فروش موفق توانایی عقب‌نشینی و تحلیل تصویر بزرگ را قبل از تصمیم‌گیری دارند که کل تیم را تحت‌تاثیر قرار خواهد داد.

آن‌ها به دنبال راه‌هایی برای لذت بردن از آن هستند .

مدیران فروش که واقعا ً از شادی افراد در تیم خود مراقبت می‌کنند تمایل دارند که بیشتر از نمایندگان فروش خود کسب کنند . این مدیران فروش اهمیت نشان دادن قدردانی و جشن گرفتن را اغلب درک می‌کنند . درست کردن کار باعث افزایش بهره‌وری می‌شود و به کاهش فشارهای ثابتی که با فروش می‌رسند ، کمک می‌کند . حتی بهترین مدیران فروش کامل نیستند . اما زمانی که مهارت‌های مدیریتی را درک می‌کنید که مدیران فروش ویژه را از بقیه متمایز می‌کنند ، می‌توانید به دنبال آموزش مدیریت فروش باشید که با نیازها و نیازهای شما هماهنگ باشد و به شما کمک کند تا به یک مدیر فروش بزرگ تبدیل شوید.

 

 

درباره فریبرز دخانیان

حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید

نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
جدید تر 10 مهارت مدیران فروش برای فروش موفق تر
قدیمی تر موارد مهم در نوشتن یک رزومه شغلی ( واحد فروش براساس مهارتهای آن)

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

یک × دو =

  • جدید
  • دیدگاه ها
قبلی بعدی
باور داشته باشیم :

مسیر موفقیت هر فرد کاملا انفرادی است ، به شرط استفاده از ابزارهای راهنمای موثر ، همراه شما هستیم .

دسترسی سریع
  • بلاگ
  • پرداخت
  • تماس با ما
  • علاقه مندی ها
  • درباره ما
  • فروشگاه
مجوزها
تمامی حقوق برای سایت دخانیان محفوظ می باشد | سایت ساز
keyboard_arrow_up