جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]

ورود

پنج − دو =

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 09151120465 (ارتباط مستقیم با شما)
  • email info@dokhanian.ir
perm_identity
سبد خرید 0
  • علاقه مندی ها
  • ارتقا عضویت
  • وضعیت اکانت ویژه
0
بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]
perm_identity ورود و ثبت نام

وبلاگ

بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان بلاگ #روش های تصمیم گیری کارهای مهمی که در شرایط بروز یک بحران باید انجام داد؟

کارهای مهمی که در شرایط بروز یک بحران باید انجام داد؟

access_time2020/04/17
perm_identity ارسال شده توسط فریبرز دخانیان
folder_open #روش های تصمیم گیری
visibility 594 بازدید

How To Deal With A Stressful Situation?

When you are faced with a stressful situation whether in your business or in your personal life it is very easy to worry, be fearful, get stressed and panic. Some stress is good for you but too much can result in you being unable to think straight, inaction and poor performance.

We have therefore put together some ideas and tips to help you when you are faced with a stressful situation: چگونه با یک وضعیت Stressful مقابله کنیم ؟

زمانی که با یک وضعیت استرس زا مواجه هستید ، چه در کسب‌وکار خود و چه در زندگی شخصی خود ، نگران باشید ، نگران باشید ، استرس زده و مضطرب شوید . برخی استرس برای شما خوب است اما بیش از حد می‌تواند منجر به این شود که شما قادر به فکر کردن مستقیم ، انفعال و عملکرد ضعیف نیستید .

بنابراین ما چند ایده و نکاتی برای کمک به شما در زمانی که با یک وضعیت استرس زا مواجه هستید ، کنار هم قرار می‌دهیم :

 

Be well prepared. In your business it is a good idea to have a contingency plan for unexpected events (e.g. not being able to use your offices, a computer crash etc.), to have procedures for different eventualities (e.g. a key member of staff is absent from work) and to ensure your staff are well trained to handle stressful situations. In your personal life you can also think about how you will handle stressful and difficult situations and be prepared for such events.

آماده باشید . در کسب‌وکار شما ایده خوبی است که یک برنامه احتمال برای رویداده‌ای غیر منتظره داشته باشید ( به عنوان مثال ، قادر به استفاده از offices ، یک تصادف کامپیوتری و غیره ) ، برای انجام رویه‌هایی برای eventualities مختلف باشد ( به عنوان مثال ، یک عضو کلیدی کارکنان از کار بی‌کار است ) و اطمینان حاصل کنید که کارکنان تان برای رسیدگی به موقعیت‌های استرس زا آموزش‌دیده اند . در زندگی شخصی خود نیز می‌توانید به این فکر کنید که چگونه وضعیت‌های استرس زا و دشوار را کنترل خواهید کرد و برای چنین رویدادهایی آماده خواهید شد .

 

Look after yourself. If you are in good mental and physical shape you will be more able to handle a stressful situation, so it is important to look after yourself on an on going basis, including achieving a good work/life balance, building in relaxation, having fun, eating healthily, exercising and not getting yourself too tired. مراقب خودت باش . اگر شما به شکل فیزیکی و ذهنی خوب هستید , شما بیشتر قادر خواهید بود که یک وضعیت پر استرس را کنترل کنید , بنابراین مهم است که مراقب خود باشید .

 

Calm yourself down. When you first hear about a stressful event or situation it is easy to panic and get very stressed. Calm yourself down by slowing down your breathing and thinking about how you have overcome similar situations in the past. It may help to move into a different space (e.g. outside the office, away from other people etc.) so you can think things through. آرام بگیر . زمانی که برای اولین بار در مورد یک رویداد یا شرایط پر استرس می‌شنوید , دست‌پاچه شدن و استرس زدن آسان است . آرام باشید و نفس کشیدن خود را کم کنید و به این فکر کنید که چطور بر وضعیت‌های مشابه گذشته غلبه کرده‌اید . ممکن است به حرکت در یک فضای متفاوت ( مثلا خارج از دفتر , دور از دیگران و غیره ) کمک کند تا بتوانید به چیزها فکر کنید .

 

Think positively. When you think positively you will feel in control and confident. Visualise a positive outcome to the stressful situation and focus on past successes and hurdles that you have overcome.

به طور مثبت فکر کنید . زمانی که به طور مثبت فکر می‌کنید ، کنترل و اعتماد به نفس خواهید داشت . ایجاد یک نتیجه مثبت برای وضعیت استرس زا و تمرکز بر موفقیت‌ها و موانعی که بر روی آن‌ها غلبه کرده‌اید .

Put things in perspective. When faced with a stressful situation other people may panic and you may be given inaccurate information or the severity of the situation may be exaggerated. Therefore, find out as much information as possible about the situation so you can understand what is actually happening. Also put the situation into context against your business or your life as a whole.

چیزها را در دید قرار دهید . زمانی که با یک وضعیت استرس زا روبرو هستید ممکن است دچار وحشت شوند و ممکن است به شما اطلاعات نادرست داده شود و یا شدت این وضعیت ممکن است اغراق‌آمیز باشد . بنابراین ، تا جایی که ممکن است اطلاعات بیشتری در مورد وضعیت پیدا کنید تا بتوانید درک کنید که چه اتفاقی در حال رخ دادن است . همچنین موقعیت را در زمینه کسب‌وکار و یا زندگی تان به عنوان یک کل قرار دهید .

Trust your knowledge, experience and intuition. When dealing with a stressful situation you can panic and forget to utilise all the knowledge and experience you already have. Remind yourself of the resources you have and trust your knowledge, experience and intuition to help you handle the stressful situation.

به دانش ، تجربه و شهود خود اعتماد کنید . زمانی که با یک وضعیت استرس زا سر و کار دارید ، می‌توانید وحشت کنید و فراموش کنید که از تمام دانش و تجربه‌ای که در حال حاضر دارید استفاده کنید . خود را از منابعی که دارید به خودتان یادآوری کنید و به دانش ، تجربه و شهود خود اعتماد کنید تا به شما کمک کند وضعیت استرس زا را کنترل کنید .

Make a plan. It is easy to rush straight into taking action but it is critical to first of all make a plan of what you need to do. This will not only help you to ensure that you have covered all angles but will also give you something to refer to as you go along. برنامه‌ریزی کنید . هجوم مستقیم به کنشگری مستقیم آسان است , اما مهم است که ابتدا طرحی از آنچه نیاز دارید انجام دهید . این تنها به شما کمک می‌کند مطمئن شوید که تمام زوایا را پوشش داده‌اید , بلکه به شما چیزی می‌دهد که به آن اشاره کنید .

 

Be decisive. People can get very indecisive when faced with these types of situations, which will be very unhelpful. It is therefore critical to be decisive and take decisions in a considered but timely fashion.

قاطع باشید . افراد می‌توانند در زمانی که با این نوع شرایط مواجه هستند ، بسیار بعید به نظر برسند ، که بسیار بی‌فایده خواهد بود . بنابراین مهم است که قاطع باشید و در مورد مد نظر اما به موقع تصمیم‌گیری کنید .

Take action. Taking action in itself will calm you and other people down. So once you have your plan, start to take action to resolve the situation.

دست‌به‌کار شوید . اقدام به خودی خود شما و دیگران را آرام خواهد کرد . بنابراین زمانی که برنامه خود را دارید ، شروع به اقدام برای حل و فصل وضعیت کنید .

Write things down. When things are stressful it is inadvisable to have lots of information in people’s heads. Write down the plan and ask everyone to write down what they have done. This will help to manage the situation, help people feel in control and will also help after the event to understand what was done.

همه چیز را یادداشت کنید . زمانی که چیزها استرس زا هستند ، توصیه نمی‌شود که اطلاعات زیادی در کله مردم  داشته باشید . برنامه را یادداشت کنید و از همه بخواهید آنچه انجام داده‌اند را یادداشت کنند . این کار به مدیریت وضعیت کمک می‌کند و به افراد کمک می‌کند کنترل خود را در دست بگیرند و نیز بعد از این رویداد برای درک آنچه انجام شده‌است ، کمک خواهند کرد .

Ask for help. Faced with a stressful situation you may try to handle it on your own, however, you may want to get some help or someone to talk to. This will provide not only practical assistance but also reassurance.

کمک بخواهید . با این حال ، در مواجهه با یک وضعیت استرس زا ممکن است سعی کنید به تنهایی آن را کنترل کنید ، با این حال ممکن است بخواهید کمی به شما کمک کنید و یا کسی را پیدا کنید که با او صحبت کند . این کار نه تنها کمک عملی بلکه اطمینان خاطر نیز خواهد بود .

 

درباره فریبرز دخانیان

حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید

نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
جدید تر برنامه ریزی فروش شامل چه مواردی می شود؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

16 − 9 =

  • جدید
  • دیدگاه ها
قبلی بعدی
باور داشته باشیم :

مسیر موفقیت هر فرد کاملا انفرادی است ، به شرط استفاده از ابزارهای راهنمای موثر ، همراه شما هستیم .

دسترسی سریع
  • بلاگ
  • پرداخت
  • تماس با ما
  • علاقه مندی ها
  • درباره ما
  • فروشگاه
مجوزها
تمامی حقوق برای سایت دخانیان محفوظ می باشد | سایت ساز
keyboard_arrow_up