چند نمونه از چشم انداز برند های جهانی

نمونه چشم انداز برند های جهانی :
اظهارنامه یا چشمانداز ؛ دیدگاه GM’s ، رهبر جهانی در محصولات حمل و نقل و خدمات مرتبط است . ما اشتیاق مشتریان خود را از طریق بهبود مستمر ناشی از یکپارچگی ، کار گروهی و نوآوری افراد GM به دست خواهیم آورد . تبدیل شدن به بهترین مقصد ، یک سفر بیپایان ، یک مقصد مداوم در حال تغییر است .
شرح چشمانداز
یک بیانیه چشمانداز شرح میدهد که شرکت به دنبال رسیدن به ماموریت خود است . این عبارت ” محل کار ” را نشان میدهد , اما نه تنها جایی که شرکت به دنبال آن است . در عوض , یک بیانیه چشمانداز بیان میکند که شرکت میخواهد یک جامعه یا جهان را نتیجه خدمات شرکت باشد .
در زیر برخی بیانیههای چشمانداز از شرکتهای مشهور برای ارائه درکی از اینکه چگونه یک چشمانداز نشاندهنده یک برند است , ارائه شدهاست.
انجمن آلزایمر : جهانی بدون بیماری آلزایمر .
آموزش به آمریکا : یک روز تمام کودکان این کشور فرصت کسب تحصیلات عالی را خواهند داشت .
عوام خلاق : درک پتانسیل کامل اینترنت – – دسترسی جهانی به تحقیق و آموزش , مشارکت کامل در فرهنگ – – ایجاد عصر جدید توسعه , رشد و بهرهوری .
مایکروسافت ( در تاسیس آن ) : یک کامپیوتر روی هر میز و در هر خانه .
وزارت بهداشت استرالیا : سلامت و تندرستی بهتر تمام استرالیا و نسلهای آینده .
بیانیه ماموریت
اگر مثالهای بالا بیانیههای چشمانداز هستند , بیانیه ماموریت چیست ? یک بیانیه ماموریت به طریقی , یک بیانیه چشمانداز عملی را بیان میکند و هدف یک سازمان را برای مخاطبان خود بیان میکند . این شامل توصیف کلی سازمان , کارکرد آن و اهداف آن است . در نهایت , یک بیانیه ماموریت در نظر دارد ” چه کسی ” و ” چرا ” یک شرکت را توضیح دهد . این نقشه راه برای بیانیه چشمانداز شرکت است .
همانطور که یک شرکت رشد میکند , اهداف و اهداف آن ممکن است به دست آیند و درعوض تغییر خواهند کرد . بنابراین , بیانیههای ماموریت و چشمانداز باید برای انعکاس فرهنگ جدید کسبوکار به عنوان اهداف قبلی بازبینی شوند .
هر دو بیانیه ماموریت و چشمانداز اغلب در یک بیانیه ماموریت ” جامع ” برای تعریف دلیل سازمان برای مخاطبان داخلی و خارجی , مانند کارمندان , شرکا , اعضای هیاتمدیره , مصرف کنندگان و سهامداران ترکیب میشوند .
آیا بیانیه ماموریت خوب شبیه چه چیزی است ? برخی از اظهارات ماموریت شرکت زیر را برای خودتان بررسی کنید و از نوشتن یکی برای برند خود الهام بگیرید .
مثالهای بیانیه ماموریت
Life is good ؛ برای گسترش قدرت خوش بینی
sweetgreen ؛ الهام بخشیدن به جوامع سالمتر از طریق اتصال مردم به مواد غذایی واقعی .
پاتاگونیا : ساخت بهترین محصول ، بدون هیچ آسیب غیر ضروری ، از کسبوکار برای الهام بخشیدن و اجرای راهحلها برای بحران زیستمحیطی استفاده کنید
امریکن اکسپرس : ما هر روز سخت کار میکنیم تا آمریکا را به بهترین برند خدمات مورد احترام تبدیل کنیم
پارکر : ارایه طراح به یک قیمت انقلابی ، در حالی که راه را برای کسب و کارهای آگاهانه اجتماعی هدایت میکند
چای ساده : برای خلق و ترویج نوشیدنیهای بزرگ ، سالم و اورگانیک استفاده کنید
IKEA : برای خلق زندگی روزانه بهتر برای بسیاری از مردم .
Nordstrom ؛ برای مشتریان مهمترین تجربه خرید ممکن را فراهم کنید .
خدمات بهداشت جهانی ، شرکت خدمات بهداشت جهانی : بیماران و دوستان ، بیماران و دوستان را به بیماران خود توصیه میکنند ،
جت بلو : الهام بخشیدن به بشریت – هم در هوا و هم در زمین .
Workday ؛برای قرار دادن مردم در مرکز نرمافزار شرکت .
Prezi ؛برای تغییر دادن این که چگونه مردم دانش را به اشتراک میگذارند ، داستان تعریف میکنند، و الهامبخش مخاطبان خود برای عمل هستند .
تسلا : برای تسریع انتقال انرژی خالص
کودکان نامرئی : برای پایان دادن به خشونت و سواستفاده از جوامع آسیبپذیر خود
TED : ایدههای Spread .
درباره فریبرز دخانیان
حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید
نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
دیدگاهتان را بنویسید