پیشرفت مدیریت ارتباط با مشتریان در صنعت هتل داری مبتنی بر تکنیک داده کاوی

پیشرفت مدیریت ارتباط با مشتریان در صنعت هتل داری مبتنی بر تکنینک داده کاوی
کاملا واضح است که شرکتها نه تنها مشتریان را در مرکز توجه خود قرار می دهند بلکه کلیه رفتارها و تغییر نگرش آنها را مد توجه قرار می دهند زیرا این تغییرات می تواند تاثیر زیادی بر برنامه های بازاریابی بگذارد . تمام هدف سیستم ارتباط با مشتریان ظرفیت سازی سازمانی در راستای واکنشهای مشتریان می باشد. این ظرفیت سازی از طرق و عملیات متفاوتی ایجاد می شود .که هدف آن ایجاد سیستم سود اور و وفادرا مشتری مداری می باشد.
اگرچه مدیریت کاهش هزینه و همچنین ارائه قیمتهای مناسب باعث جلب توجه مشتریان به سمت شما نسبت به رقبا خواهد شد در خیلی از صنایع مبتنی بر خدمت قیمت مناسب نمی تواند عامل بازدارنده ایی در جلوگیری تمایلات مشتریان نسبت به رقبای شما گردد. در این شرایط استراتژی های موثر در جلب نظر مشتریان در ایجاد ارتباط صمیمی و تامین نیازهای نامشهود آنها توسط سازمان می باشد.
تکنیک های داده کاوی ابزار بسیار قوی درتبدیل داده های غیر متمرکز و مرتبط به اطلاعات مفید و تاثیر گذار در روابط بامشتریان هستند.
بازنگری در سیستم ارتباط با مشتریان:
این یک نگرش سیستمی است که سعی دارد با استفاده از ابزارها و تکنینک های مختلف به ماهیت رفتارهای مشتریان پی ببرد و در آن تاثیر گذار باشد. در این راستا هدف ایجاد سوداوری مبتنی بر وفادار سازی مشتریان است. در دنیای واقعی کسب وکار این موضوع محور اصلی برنامه ها و فعالیتهای سازمانها می باشد. در اکثر سازمانها سیستم خدمت رسانی به مشتریان تبدیل به سکوی پرش آنها در مقایسه با سایر رقبا شده است. واژه مشتریان نه تنها برای مشتریان بلکه برای مصرف کنندگان مستعد برای تبدیل شدن به مشتری ؛ شرکای تجاری ؛ شبکه های فروش و توزیع و پرسنل اطلاق می شود. شرکتها متوجه شده اند برای رسیدن به سهم بیشتر در بازار باید از این مسیر حرکت کنند و راه دیگری غیر از وجود ندارد.
اکانت شما رایگان است ، در صورت تمایل برای دسترسی به ادامه این محتوا و عضویت در باشگاه مشتریان اکانت خود را ویژه نمایید . برای ارتقا اکانت کلیک کنید
درباره فریبرز دخانیان
حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید
نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
دیدگاهتان را بنویسید