هفت مرحله در یک برنامه بازاریابی

هفت مرحله در برنامه بازاریابی
یکی از قدرتمندترین ابزارهای برنامهریزی استراتژیک کسبوکار شما میتواند یک برنامه بازاریابی باشد . من به یک فعالیت آکادمیک در کتابهای بازاریابی دانشگاه اشاره نمیکنم . برنامه بازاریابی شما باید یک سند ساده ( در برخی موارد , یک صفحه ) باشد که به طور خاص به آنهایی که هستید , کاری که انجام میدهید و نحوه برنامهریزی برای جلب توجه آنها نیاز دارد . ترکیبی از فرآیند برنامهریزی و برنامه عملی تکمیلشده است .
این هفت مرحله ساده را برای ساخت برنامه بازاریابی کامل دنبال کنید :
مرحله ۱ : تمرکز بازار را محدود کنید. سعی کنید مشتری ایدهآل خود را در شدیدترین و دقیقترین شرایط ممکن توصیف کنید .
مرحله ۱ : موقعیت کسبوکار خود را تعیین کنید . بفهمید که چه کاری را بهتر انجام میدهید و بازار هدف تان چه میخواهد . شاید این نحوه خدمت شما به یک موقعیت خاص یا بستهبندی محصولات است . اگر ندانید آن چیست , سه یا چهار مشتری را صدا بزنید و از آنها بپرسید چرا از شما میخرند . یک پیغام بازاریابی اصلی بسازید که به شما این امکان را میدهد که به سرعت کسبوکار خود را متفاوت کنید .
اکانت شما رایگان است ، در صورت تمایل برای دسترسی به ادامه این محتوا و عضویت در باشگاه مشتریان اکانت خود را ویژه نمایید . برای ارتقا اکانت کلیک کنید
درباره فریبرز دخانیان
حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید
نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
دیدگاهتان را بنویسید