جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]

ورود

سه × چهار =

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 09151120465 (ارتباط مستقیم با شما)
  • email info@dokhanian.ir
perm_identity
سبد خرید 0
  • علاقه مندی ها
  • ارتقا عضویت
  • وضعیت اکانت ویژه
0
بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]
perm_identity ورود و ثبت نام

وبلاگ

بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان بلاگ #مدیریت تغییر و مبانی سازمان اصول سازمان داری قراردادها نمونه موافقتنامه های محرمانه

نمونه موافقتنامه های محرمانه

access_time2019/05/02
perm_identity ارسال شده توسط فریبرز دخانیان
folder_open قراردادها
visibility 736 بازدید
 
موافقت‌نامه محرمانه
موافقت‌نامه محرمانه بين “] نام تهيه‌كننده[ ” و ” ] نام شركت[ “

اين موافقت‌نامه تا تاريخ آخرين امضاء در اين مورد اعتبار دارد و بين ….. كه دفتر اصلي آن در ….. (آدرس پستي تهيه‌كننده) مستقر است و ……. كه دفتر اصلي آن ……. (آدرس پستي شركت) است.

دو طرف در موارد زير موافقت دارند:

۱-            شركت تعهد مي‌كند كه اعتماد را بطور كامل نگه دارد و هيچگونه اطلاعات، معلومات و يا بهرصورت ديگر كه مربوط به …….. (در مجموع اطلاعات ناميده مي‌شود) مي‌شود را براي استفاده‌هاي تحقيقاتي و يا تجاري بدون موافقت كتبي تهيه‌كننده بكار نبرد (بجز پيشرفتهاي داخلي تكنيكي و اقتصادي كه مورد موافقت است). علاوه بر اين موافقت مي‌شود كه شركت از اعتماد طرف مقابل سوء استفاده نكرده و هيچ قسمتي از اطلاعات را به طرف سوم و يا افراد ديگر تا ۵ سال پس از اين ندهد.

۲-           مدتي كه در طول آن اطلاعات تحت اين قرارداد مبادله ميشود از اين تاريخ به مدت ۶ ماه طول كشيد و اين مدت ممكن است توسط هريك از طرفين با مطلع كردن طرف مقابل تا ۳۰ روز بعد پايان يابد و يا شايد از هر زماني به زماني ديگر توسط يك موافقت كتبي دوجانبه موكول شود.

۳-            تمام تعهدات شركت كه در پاراگرافهاي پيش ذكر شد شامل هيچيك از اطلاعات ، معلومات و يا … زير نمي‌شود:

الف- معلوم است كه از اين پس عمومي شده و غير از طريق شركت در اختيار عموم قرار گرفته است.

ب- معلوماتيكه شركت بتواند ثابت كند كه در اختيار خودش بوده و ان را بطور مستقيم يا غيرمستقيم از تهيه‌كننده بدست نيامده است.

ج- معلوماتيكه شركت بتواند نشان دهد كه از افراد ديگري دريافت كرده است كه پيش از آن دريافت نكرده بود چه مستقيم و چه غيرمستقيم .

د- معلوماتيكه شركت بتواند نشان دهد كه بطور مستقل توسط كارمندان شركت كه دسترسي و داده‌هايي كه از اين پس مي‌آيند بدست آمده است.

۴-           شركت موافقت مي‌كند تا تمام كارمنداني كه دسترسي به آن اطلاعات دارند را ملزم به نگهداري اطلاعات بطور مخفي بكند. در برابر شواهد، هر دو طرف اين قرارداد را توسط نمايندگان رسمي خود در روز و تاريخي در زير مشخص مي‌شود امضاء مي‌نمايند.

شركت :                               تهيه‌كننده:

توسط: ……            توسط:…….

عنوان :……                        عنوان: ……

تاريخ : ……                                    تاريخ :…….

 

موافقت‌نامه نمونه بين ] نام فراهم‌كننده[ و ] نام گيرنده[

اين موافقتنامه كه در تاريخ                     ماه                   سال . . .  توسط و بين                      ، يك تعاوني واقعي كه تحت قوانين ……                      بوجود آمده و فعاليت مي‌كند و دفتر مركزي آن در آدرس  .    .   .   .   .   .   .   قرارداد ( از اين پس به تهيه‌كننده مربوط مي‌شود) و                   ، يك تعاوني كه تحت قوانين ايالت                     بوجود آمده است و دفتر مركزي آن در                    قرارداد بسته مي‌شود ( از اين پس با نام گيرنده ياد خواهد شد).

محتويات :

از اين پس ، تهيه‌كننده مالك تركيبات و اطلاعاتي است كه توسط                     توسعه يافته و حق واگذاري اجازه آن را تحت موارد اختصاصي و اطلاعات مربوطه به خود دارد و از اين پس، گيرنده حق بدست آوردن يك نمونه از اينچنين تركيباتي را فقط به مقصود آزمايش اينكه آيا اين سطح فعاليت پاسخگوي نيازهاي شغلش است يا خير را با در نظر گرفتن شرايطي كه ذكر خواهد شد دارد. بنابراين ، حالا فرضهاي شده و قرارداد دو جانبه كه در اينجا گنجانيده شده است ، دو طرف قرارداد در موارد زير توافق مي‌كنند :

تعهدات دو طرف :

۱-۱- تركيب به معني                    است.

۱-۲- نه تركيبات تهيه‌شده و نه مواد ديگري كه بطور كلي يا جزئي از تركيب موردنظر حاصل شده‌اند تا هنگاميكه جزو اموال تهيه‌كننده محسوب مي‌شوند نمي‌بايستي به طرف سومي انتقال پيدا كرده و يا براي همگان آشكار شود. همچنين موافقت شده است كه گيرنده تمام اطلاعات و معلومات مرتبط را تا مدت ۵ سال سري نگه داشته و براي هيچكس ديگر فاش نكند.

۱-۳- تمام تعهدات شركت در پاراگرافهاي قبلي ذكر شد شامل معلومات و اطلاعات زير نمي‌شود :

الف- اطلاعاتيكه تا بحال يا از اين به بعد از راهي غير از اشتباه شركت در اختيار عموم قرار بگيرد.

ب- اطلاعاتيكه شركت بتواند اثبات كند كه در زمان فاش شدن مالك آن بوده و آنرا بطور مستقيم يا غير مستقيم از تهيه‌كننده نگرفته است.

ج- اطلاعاتيكه شركت بتواند اثبات كند كه از طريق افراد ديگري كه خود بطور مستقيم يا غيرمستقيم آنرا از تهيه‌كننده نگرفته است بدست آورده است.

د- اطلاعاتيكه شركت بتواند اثبات كند كه توسط كارمندان خود شركت كه دسترسي به اطلاعاتيكه از اين پس خواهد آمد گسترش يافته است.

هـ_ شركت موافقت مي‌كند تا تمام كارمنداني كه دسترسي به هر قسمتي از اين اطلاعات دارند را متعهد به حفظ محرمانگي آنها بكند.

۱-۴- اين موافقت‌نامه تحت قوانين ايالت                    بسته ، اداره، تفسير و اجرا مي‌شود.

۱-۵- با قوانين و اجازه‌هايي كه تحت اين موافقت‌نامه آمده است، گيرنده به مرجع قانوني ، ميزان                   هزار دلار (                   $) تا هنگام دريافت تركيب خواهد داد.

۱-۶- اين موافقت‌نامه براي مدت يكسال خواهد بود كه از تاريخ دريافت تركيب توسط گيرنده شروع مي‌شود. پس از انقضاء قرارداد، گيرنده تركيب را سريعا” به تهيه‌كننده برمي‌گرداند.

۱-۷- در طول اين قرارداد و براي مدت ۳ ماه ، گيرنده اختيار انتقال حقوق و يا توليد و فروش محصولات همراه تركيب را دارد. در طول اين مدت، تهيه‌كننده از بستن قرارداد با شركتهاي ديگر جلوگيري كرده و هيچ حقي از آن را به شركتهاي ديگري نخواهد فروخت.

ضمانت و خدمات پس از فروش

۲-۱- گيرنده پاسخگوي تمامي خسارات جاني و مالي ناشي از استفاده از تركيب زير است. گيرنده موافقت مي‌كند تا تهيه‌كننده را در برابر تمامي حقوق ، خسارات و مخارجي كه طبيعتا” و يا درنتيجه و يا وابسته به استفاده و موافقت گيرنده نسبت به تركيبي كه در ذيل آمده است حمايت مالي كند. گيرنده موافقت مي‌كند تا تمامي خسارات تهيه‌كننده را كه ناشي از موافقت گيرنده و استفاده از تركيب بوده است را جبران كند.

۲-۲- تهيه‌كننده هيچ توضيحي در مورد تركيب نخواهد داد. هرچند كه در زير بدون ضمانت تجاري بودن يا سلامتي براي يك منظور خاص و يا هرگونه ضمانت ديگر توضيح داده شده و مقصود رسانده شده است و اما محدود به ضمانت و نمايندگي‌ها بعنوان محض بودن، فعاليت، امنيت و يا مفيد بودن يك تركيب نيست.

در برابر شواهد، دو طرف مدارك را رد و بدل كرده و اين موافقت‌نامه را در روز و سالي كه در بالا نوشته شده است امضاء كردند.

 نام گيرنده :                                                              نام تهيه‌كننده :

عنوان:……..                                                عنوان:……

تاريخ :…….                                                            تاريخ :……

 

درباره فریبرز دخانیان

حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید

نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
جدید تر نمونه قرارداد اموزشی در خصوص استقرار سیستم ایزو
قدیمی تر نمونه قرارداد اجاره

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

یازده − یازده =

  • جدید
  • دیدگاه ها
قبلی بعدی
باور داشته باشیم :

مسیر موفقیت هر فرد کاملا انفرادی است ، به شرط استفاده از ابزارهای راهنمای موثر ، همراه شما هستیم .

دسترسی سریع
  • بلاگ
  • پرداخت
  • تماس با ما
  • علاقه مندی ها
  • درباره ما
  • فروشگاه
مجوزها
تمامی حقوق برای سایت دخانیان محفوظ می باشد | سایت ساز
keyboard_arrow_up