جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]

ورود

13 + دوازده =

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 09151120465 (ارتباط مستقیم با شما)
  • email info@dokhanian.ir
perm_identity
سبد خرید 0
  • علاقه مندی ها
  • ارتقا عضویت
  • وضعیت اکانت ویژه
0
بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]
perm_identity ورود و ثبت نام

وبلاگ

بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان بلاگ #مدیریت تغییر و مبانی سازمان اصول سازمان داری قراردادها نمونه قرارداد پیمانکاری نظافت کارخانه

نمونه قرارداد پیمانکاری نظافت کارخانه

access_time2019/04/21
perm_identity ارسال شده توسط فریبرز دخانیان
folder_open قراردادها
visibility 846 بازدید

 

قرارداد  پيمانكاري  نظافت

 

 

تاريخ ………………

شماره………………

 

 اين قرارداد بين كارخانه……………………… از واحدهاي تابعه شركت سهامي……………………. به نمايندگي ………………….. به نشاني ……………………………………………………………………….. كه در اين قرارداد اختصاراً كار فرما ناميده مي شود از يك طرف و آقا/خانم …………………………….به آدرس ……………. ……………………………………………………………………….. كه منبعد در اين قرارداد پيمانكار ناميده مي شود از طرف ديگر به شرح زير منعقد ميگردد :

 

ماده ۱ – موضوع قرارداد

عبارت است از نظافت محوطه و تاسيسات و طبقات مختلف ساختمان مواد خام طبق نقشه پيوست كه بالاترين سطوح را شامل مي باشد از جمله به شرح زير :

الف : …………………………………………………………………………………………………………

ب : …………………………………………………………………………………………………………..

ج : ……………………………………………………………………………………………………………

 

نظافت ساير موارد به شرح زير :

۱-                 جمع آوري آهن آلات اسقاطي موجود كارخانه .

۲-                 نظافت پارك فضاي سبز داخل كارخانه.

     ۳- حمل هر گونه زباله و مواد زائد محوطه به محل تعيين شده خارج از كارخانه .

۴-نظافت جلو آسانسور و محوطه هاي اطراف .

 

ماده ۲ – مدت قرارداد

از تاريخ …….. لغايت …………….. به مدت يكسال شمسي تعيين مي گردد و كليه توافقات و قراردادهاي قبلي در اين رابطه با پيمانكار از درجه اعتبار ساقط مي باشد .

 

ماده ۳ – مبلغ قرارداد

در قبال انجام كارهاي مورد قرارداد توسط پيمانكار ، به ازاء هر ماه انجام كار …………. ريال ، كه براي مدت قرارداد مبلغ ………. ريال مي باشد .

۶۰% مبلغ قرارداد بابت دستمزد و مبلغ ۴۰% جهت خريد لباس كار و لوازم كار تعيين پرداخت مي گردد .

تبصره ۱ : در پايان قرارداد در صورت توافق طرفين مبني بر ادامه قرارداد (تمديد قرارداد) مبلغ جديد با در نظر گرفتن مصوبه شوراي عالي كار و امور اجتماعي و به ازاء هر نفر نيروي انساني پيمانكار تعيين مي گردد .

تبصره ۲ : در صورتيكه كيفيت خدمات انجام شده توسط پيمانكار كمتر از ۱۰۰% توسط ناظر مربوطه منظور شود حق الزحمه پيمانكار در آن ماه متناسب با درصد كيفيت ارائه شده پرداخت مي گردد .

تبصره ۳ : هزينه ابزار و لوازم و لباس كار ، كليه حقوني قانوني دستمزد حق مسكن – حق اولاد – عيدي – باز خريد خدمت – باز خريد مرخصي – شير روزانه – سود پيمانكار و پرسنل به كار گرفته شده در محاسبات منظور شده است و كارخانه تعهد ديگري براي هزينه هاي مربوطه نخواهد داشت .

 

ماده ۴ – نحوه پرداخت

حق الزحمه موضوع قرارداد پايان هر ماه در قبال ارائه صورت وضعيت انجام كار توسط پيمانكار و پس از تائيد ناظر قرارداد و ارسال يك نسخه به بازرگاني مبني بر انجام كار با كيفيت مطلوب و پس از كسر كسور قانوني پرداخت خواهد شد .

 

ماده ۵ – ناظر قرارداد

از طرف كار فرما آقا/خانم …………………. مدير امور اداري + رئيس واحد مواد خام كارخانه آقا/خانم …………………………. به عنوان ناظر قرارداد تعيين و پيمانكار مكلف است كليه كارهاي موضوع قرارداد را با نظارت و اطلاع نامبردگان به انجام رساند .

 

ماده ۶ – كسورات قانوني

۱-۶) از كليه مطالبات پيمانكار ۵% به عنوان ماليات موضوع ماده ۱۰۴ قانون مالياتهاي مستقيم كسر و به حساب اداره دارائي واريز خواهد شد .

۲-۶) از كليه مطالبات پيمانكار ۱۵% به علاوه يك نهم مبلغ حق بيمه به عنوان سپرده تضمين پرداخت موضوع ماده ۳۸ قانون تامين اجتماعي كسر و در پايان كار با ارائه مفاصا حساب از سازمان تامين اجتماعي مسترد خواهد گرديد.

 

ماده ۷ – تضمين حسن انجام كار

پيمانكار چك شماره ………… عهده بانك ……………. شعبه ………………. به مبلغ ……… ريال در وجه كار فرما صادر و تسليم مي نمايد چك مذكور به عنوان سپرده تضمين حسن انجام كار تا پايان مدت قرارداد نزد كارفرما خواهد بود . بديهي است هر گونه خسارات وارده به كارفرما ناشي از تفسير و يا عدم اجراي صحيح و به موقع هر يك از مفاد قرارداد از محل چك ياد شده و ديگر مطالبات پيمانكار برداشت خواهد داشت .

 

ماده ۸ – تعهدات پيمانكار

۱-۸ )پيمانكار ملزم به رعايت مسائل ايمني و بهداشت محيط كار مي باشد .

۲-۸ )پيمانكار مي بايست مقررات و ضوابط محيط كار فرما را مراعات نمايد .

۳-۸) پيمانكار حق واگذاري مورد قرارداد را به غير نخواهد داشت .

۴-۸) تامين كليه ابزار و لوازم مورد نياز اجراي قرارداد به عهده پيمانكار ميباشد .

 

ماده ۹ – ساير شرايط قرارداد

۱-۹) چنانچه در طول مدت اجراي قرارداد پيمانكار به موقع نسبت به انجام مورد قرارداد اقدام ننمايد و موجب ايجاد وقفه در كار گردد، كارفرما راساً نسبت به رفع مانع اقدام و هزينه هاي مربوطه را برآورد و با ۲۰% اضافه به حساب پيمانكار منظور خواهد نمود بديهي است . تكرار مورد موجب خسارات بر طبق شرايط خواهد بود و در صورت تكرار مورد پس از دو مرتبه اعلام نظر ناظر و اخطار كتبي توسط كارفرما قرارداد قابل فسخ خواهد بود .

۲-۹) زمان انجام كار نظافت ميبايست هماهنگ با ساعات كار كارخانه از ساعت ۷ صبح آغاز و ادامه يابد و بعد از وقت اداري انجام كار با هماهنگي ناظر و واحد هاي مربوطه جهت كنترل ورود و خروج امكانپذير است .

۳-۹) جمع آوري مواد و قطعات ضايعاتي محوطه در جاي مناسب كه كار فرما تعيين مينمايد به عهده پيمانكار است .

۴-۹) پيمانكار و پرسنل تحت امر آن ملزم به رعايت موارد ايمني كارگاه بوده و در صورت مشاهده هر گونه خلاف متناسب با موارد غير ايمني درصدي از مبلغ كيفيت كار كسر خواهد شد .

۵-۹) پيمانكار مي بايست جهت ورود و خروج كاركنان و افراد تحت پوشش خود مجوز لازم از طريق بازرگاني و اداري كارخانه اخذ و از طريق بازرسي مجوز ورود و خروج با مهلت معين درخواست نمايد .

۶-۹) اياب و ذهاب كارگران پيمانكار به عهده پيمانكار بوده و كار فرما در اين خصوص تعهدي ندارد و تنها در صورت در مسير بودن و وجود ظرفيت خالي ، استفاده از سرويس اياب و ذهاب پرسنل كارخانه بلامانع است .

 

ماده ۱۰ – فسخ قرارداد

چنانچه در طول مدت قرارداد پيمانكار بدفعات (حداقل سه نوبت) موجب ايجاد وقفه در كار گردد كارفرما مي تواند قرارداد را يكطرفه فسخ و نسبت به محاسبه و كسر خسارات وارده از مطالبات پيمانكار اقدام نمايد .

 

ماده۱۱- حل اختلافات

در صورت بروز هر گونه اختلاف ناشي از تفسير اجراي هر يك از مفاد قرارداد ابتدا از طريق دوستانه سعي در حل اختلاف خواهد شد ، در صورت عدم حصول نتيجه مطلوب به مراجع ذيصلاح  مراجعه خواهد شد .

 

ماده ۱۲ – نسخ قرارداد

اين قرارداد در ۱۲ ماده ، ۳ تبصره و دو نسخه در محل كارخانه ………………………. تنظيم و هر نسخه آن حكم واحد را خواهد داشت .

 

          كارفرما                                               پيمانكار

   مدير كارخانه……………..                       مدير شركت ……………..

 

 

 

 

 

درباره فریبرز دخانیان

حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید

نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
جدید تر نمونه قرارداد سرویس جابجایی
قدیمی تر نمونه قراردادارائه خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی در محیط صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

17 − چهارده =

  • جدید
  • دیدگاه ها
قبلی بعدی
باور داشته باشیم :

مسیر موفقیت هر فرد کاملا انفرادی است ، به شرط استفاده از ابزارهای راهنمای موثر ، همراه شما هستیم .

دسترسی سریع
  • بلاگ
  • پرداخت
  • تماس با ما
  • علاقه مندی ها
  • درباره ما
  • فروشگاه
مجوزها
تمامی حقوق برای سایت دخانیان محفوظ می باشد | سایت ساز
keyboard_arrow_up