جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]

ورود

20 + 6 =

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 09151120465 (ارتباط مستقیم با شما)
  • email info@dokhanian.ir
perm_identity
سبد خرید 0
  • علاقه مندی ها
  • ارتقا عضویت
  • وضعیت اکانت ویژه
0
بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]
perm_identity ورود و ثبت نام

وبلاگ

بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان بلاگ #مدیریت تغییر و مبانی سازمان اصول سازمان داری قراردادها نمونه قرارداد عمومی

نمونه قرارداد عمومی

access_time۱۳۹۸/۰۲/۰۴
perm_identity ارسال شده توسط فریبرز دخانیان
folder_open قراردادها
visibility 519 بازدید
نمونه قرارداد عمومی

بسمه‌ تعالی‌

قرارداد عمومی

 

این‌ قرارداد فی‌ مابین‌                                 به‌ نمایندگی‌                                      که‌از این‌ پس‌ اختصار،                                  نامیده‌ می‌شود از یک‌ طرف‌و                                                  و شماره‌ ثبت‌                     به‌آدرس‌                                                          تلفن‌                  که‌ از این‌ پس‌اختصاراً                               نامیده‌ میشود منعقد وطرفین‌ متعهد به‌ اجرای‌ کلیه‌ قیود و شروطمندرج‌ در آن‌ میباشد  

 

 ماده‌ -1 موضوع‌ قرارداد

موضوع‌ قرارداد عبارتست‌ از                                                        میباشد

 

 ماده‌ -2 مدت‌ قرارداد

مدت‌ قرارداد از تاریخ‌                       الی‌                         به‌ مدت‌                   خواهد بود

 

ماده‌ -3 مبلغ‌ قرارداد

مبلغ‌کل‌ قرارداد               ریال‌ به‌ عدد                          ریال‌ به‌ حروف‌ میباشدکه‌ به‌ شرح‌ذیل‌ قابل‌ پرداخت‌ میباشد

1ـ                                                                                                                         

2ـ                                                                                                                           

3ـ                                                                                                                           

تبصره                             مجازاست‌ که‌ مبلغ‌ قرارداد را تاسقف‌ 25% افزایش‌ یاکاهش‌ دهد

 ماده‌ -4 حسن‌ انجام‌ کار و تعهدات‌

طرف‌ قرارداد                              موافقت‌ دارد درموقع‌ امضاء قرارداد ضمانتنامه‌ بانکی‌ یاوجه‌ نقد معادل‌                 کل‌ مبلغ‌ قرارداد بابت‌ تضمین‌ انجام‌ تعهدات‌ وحسن‌ انجام‌کارتسلیم‌                    بنماید تادرصورتیکه‌                       به‌ یک‌ یاکلیه‌ تعهدات‌ خود بطورجزیی‌ ویاکلی‌ عمل‌ ننماید ویاموجب‌ ضرر وزیان‌ گردد                            حق‌ خواهد داشت‌بدون‌ اقامه‌ دلیل‌ وبدون‌ تشریفات‌ اداری‌ وقضایی‌ ویاابلاغ‌ رسمی‌ مبلغ‌ فوق‌ رابه‌ نفع‌ خودضبط نماید  درغیر اینصورت‌ مبلغ‌ مذکور بعد از انجام‌ کار و درپایان‌ مدت‌ قرارداد و دوره‌تضمین‌ به‌                         مسترد خواهد شد ضبط سپرده‌ مذکور مانع‌ مطالبه‌ خسارات‌ زایدبرآن‌ نخواهد بود  

 

 

 

ماده‌ -5 تعهدات‌ طرفین‌ قرارداد باتوجه‌ به‌ موضوع‌ قرارداد تنظیم‌ گردد

الف‌  تعهدات‌ طرف‌ اول‌ قرارداد

                                                                                                                                     

                                                                                                                                    

ب‌  تعهدات‌ طرف‌ دوم‌ قرارداد

                                                                                                                             

                                                                                                                             

 

 ماده‌ 6  قانون‌ منع‌ مداخله‌

اعلام‌ وتایید مینماید که‌ مشمول‌ قانون‌ منع‌ مداخله‌ کارکنان‌ دولتی‌نیست‌  قبول‌ تعهدنمود تا چنانچه‌ خلاف‌ آن‌ ثابت‌ شود               بتواندعلاوه‌ برفسخ‌ قراردادوضبط سپرده‌ مربوطه‌ را از          دریافت‌ نماید

 

 ماده‌ -7 اقامتگاه‌ قانونی‌ 

اقامتگاه‌ قانونی‌              همان‌ است‌ که‌ درمقدمه‌ پیمان‌ ذکرشده‌ ،درصورتیکه‌ این‌ محل‌ تغییرکند                  متعهد است‌ محل‌ جدید خود را بلافاصله‌ کتباً به‌             اطلاع‌ دهد درصورتیکه‌                   به‌ این‌ تعهد خود عمل‌ ننمایدهرنامه‌ یا اظهارنامه‌ یااخطاریه‌ قانونی‌که‌ ازطرف‌              یامراجع‌ قضائی‌ بوسیله‌ نامه‌ رسان‌ یاپست‌ یامامور ابلاغ‌ به‌ محل‌ قانونی‌سابق‌                ارسال‌ شود ابلاغ‌ شده‌ تلقی‌ خواهدشد

 

 ماده‌ 8  رعایت‌ قانون‌ کار وتامین‌ اجتماعی‌ توسط طرفین‌

حق‌ الزحمه‌ هرماه‌ پس‌ از کسر 5% عملکرد ناخالص‌ بابت‌ مالیات‌ طبق‌ ماده‌ 104 قانون‌مالیات‌های‌ مستقیم‌ وسایر کسورات‌ قانونی‌ درپایان‌ هرماه‌ به‌                پرداخت‌خواهدشد ضمناً رعایت‌ ماده‌ 38 قانون‌ تامین‌ اجتماعی‌ برای‌ طرفین‌ قرارداد الزامیست‌  

 

 ماده‌ 9  حق‌ فسخ‌ قرارداد

 میتواند درصورت‌ هرنوع‌ تخلف‌ ازجانب‌                 قرارداد رایکطرفه‌ فسخ‌وبکار                   خاتمه‌ دهد و                    حق‌ هیچگونه‌ اعتراضی‌ را ندارد ودرصورت‌ بروزخساراتی‌              میتواند ضمن‌ ضبط سپرده‌ها ومطالبات‌ خسارات‌ وارده‌رانیز                 مطالبه‌ نماید

 

 

 

 ماده‌ 10  حل‌ اختلاف‌ 

طرفین‌ کوشش‌ خواهندکرد اختلاف‌ ناشی‌ از تغییر یااجرای‌ این‌ قرارداد رابه‌ طریق‌ دوستانه‌حل‌ و فصل‌ نمایند و در غیراینصورت‌ موضوع‌ اختلافات‌ باحضور نمایندگان‌ طرفین‌ قرار داد ودفترحقوقی‌ دانشگاه‌ رسیدگی‌ و چنانچه‌ اختلاف‌ برطرف‌ نگردد از طریق‌ مراجع‌ قانونی‌ وقضائی‌ به‌ موضوع‌ رسیدگی‌ خواهدشد

 

 ماده‌ 11  اطلاع‌ ازشرایط قرارداد

 اقرارمینماید ازشرایط ومقتضیات‌ ومحل‌ قرارداد آگاهی‌ داشته‌ وبه‌ عذر عدم‌اطلاع‌ ازمفاد قرارداد نمی‌تواند متعذر باشد

 

 ماده‌ 12 واگذاری‌

حق‌ واگذاری‌ مورد قرارداد راکلا وجزعاً به‌ غیر راندارد

 

 ماده‌ 13  سایر شرایط

چنانچه‌ بواسطه‌ حوادث‌ غیرمترقبه‌ مانند زلزله‌ ،سیل‌ آتش‌ سوزی‌ و    تمام‌ یاقسمتی‌ازموضوع‌ قرارداد قابل‌ اجرانباشدمادامیکه‌ حالت‌ مذکور ادامه‌ دارد تخلف‌ ازمفاد قراردادمحسوب‌ نمیشود

 ماده‌ 14

 

این‌ قرارداد در               نسخه‌ و          بند و          تبصره‌ تهیه‌ وتنظیم‌ وبه‌ امضاء طرفین‌رسیده‌ ومبادله‌ گردیده‌ است‌  

اعتبار کلیه‌ نسخ‌ باهم‌ برابر وهرنسخه‌ به‌ تنهایی‌ حکم‌ واحد را دارامیباشد

 

امضاء طرفین‌قرارداد

 

 

 

 

فریبرز دخانیان
درباره فریبرز دخانیان

حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید

نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
جدید تر نمونه قرارداد بیمه عمر کارکنان
قدیمی تر نمونه قرارداد اعطای نمایندگی جهت ثبت دامنه

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

چهار × 3 =

  • محبوب
  • جدید
  • دیدگاه ها
قبلی بعدی
باور داشته باشیم :

مسیر موفقیت هر فرد کاملا انفرادی است ، به شرط استفاده از ابزارهای راهنمای موثر ، همراه شما هستیم .

دسترسی سریع
  • بلاگ
  • پرداخت
  • تماس با ما
  • علاقه مندی ها
  • درباره ما
  • فروشگاه

تمامی حقوق برای سایت دخانیان محفوظ می باشد | سایت ساز
keyboard_arrow_up