جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]

ورود

دوازده − نه =

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 09151120465 (ارتباط مستقیم با شما)
  • email info@dokhanian.ir
perm_identity
سبد خرید 0
  • علاقه مندی ها
  • ارتقا عضویت
  • وضعیت اکانت ویژه
0
بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]
perm_identity ورود و ثبت نام

وبلاگ

بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان بلاگ #مدیریت تغییر و مبانی سازمان اصول سازمان داری قراردادها نمونه قرارداد عمومی

نمونه قرارداد عمومی

access_time2019/04/24
perm_identity ارسال شده توسط فریبرز دخانیان
folder_open قراردادها
visibility 750 بازدید
نمونه قرارداد عمومی

بسمه‌ تعالي‌

قرارداد عمومي

 

اين‌ قرارداد في‌ مابين‌                                 به‌ نمايندگي‌                                      كه‌از اين‌ پس‌ اختصار،                                  ناميده‌ مي‌شود از يك‌ طرف‌و                                                  و شماره‌ ثبت‌                     به‌آدرس‌                                                          تلفن‌                  كه‌ از اين‌ پس‌اختصاراً                               ناميده‌ ميشود منعقد وطرفين‌ متعهد به‌ اجراي‌ كليه‌ قيود و شروطمندرج‌ در آن‌ ميباشد  

 

 ماده‌ -۱ موضوع‌ قرارداد

موضوع‌ قرارداد عبارتست‌ از                                                        ميباشد

 

 ماده‌ -۲ مدت‌ قرارداد

مدت‌ قرارداد از تاريخ‌                       الي‌                         به‌ مدت‌                   خواهد بود

 

ماده‌ -۳ مبلغ‌ قرارداد

مبلغ‌كل‌ قرارداد               ريال‌ به‌ عدد                          ريال‌ به‌ حروف‌ ميباشدكه‌ به‌ شرح‌ذيل‌ قابل‌ پرداخت‌ ميباشد

۱ـ                                                                                                                         

۲ـ                                                                                                                           

۳ـ                                                                                                                           

تبصره                             مجازاست‌ كه‌ مبلغ‌ قرارداد را تاسقف‌ ۲۵% افزايش‌ ياكاهش‌ دهد

 ماده‌ -۴ حسن‌ انجام‌ كار و تعهدات‌

طرف‌ قرارداد                              موافقت‌ دارد درموقع‌ امضاء قرارداد ضمانتنامه‌ بانكي‌ ياوجه‌ نقد معادل‌                 كل‌ مبلغ‌ قرارداد بابت‌ تضمين‌ انجام‌ تعهدات‌ وحسن‌ انجام‌كارتسليم‌                    بنمايد تادرصورتيكه‌                       به‌ يك‌ ياكليه‌ تعهدات‌ خود بطورجزيي‌ وياكلي‌ عمل‌ ننمايد وياموجب‌ ضرر وزيان‌ گردد                            حق‌ خواهد داشت‌بدون‌ اقامه‌ دليل‌ وبدون‌ تشريفات‌ اداري‌ وقضايي‌ وياابلاغ‌ رسمي‌ مبلغ‌ فوق‌ رابه‌ نفع‌ خودضبط نمايد  درغير اينصورت‌ مبلغ‌ مذكور بعد از انجام‌ كار و درپايان‌ مدت‌ قرارداد و دوره‌تضمين‌ به‌                         مسترد خواهد شد ضبط سپرده‌ مذكور مانع‌ مطالبه‌ خسارات‌ زايدبرآن‌ نخواهد بود  

 

 

 

ماده‌ -۵ تعهدات‌ طرفين‌ قرارداد باتوجه‌ به‌ موضوع‌ قرارداد تنظيم‌ گردد

الف‌  تعهدات‌ طرف‌ اول‌ قرارداد

                                                                                                                                     

                                                                                                                                    

ب‌  تعهدات‌ طرف‌ دوم‌ قرارداد

                                                                                                                             

                                                                                                                             

 

 ماده‌ ۶  قانون‌ منع‌ مداخله‌

اعلام‌ وتاييد مينمايد كه‌ مشمول‌ قانون‌ منع‌ مداخله‌ كاركنان‌ دولتي‌نيست‌  قبول‌ تعهدنمود تا چنانچه‌ خلاف‌ آن‌ ثابت‌ شود               بتواندعلاوه‌ برفسخ‌ قراردادوضبط سپرده‌ مربوطه‌ را از          دريافت‌ نمايد

 

 ماده‌ -۷ اقامتگاه‌ قانوني‌ 

اقامتگاه‌ قانوني‌              همان‌ است‌ كه‌ درمقدمه‌ پيمان‌ ذكرشده‌ ،درصورتيكه‌ اين‌ محل‌ تغييركند                  متعهد است‌ محل‌ جديد خود را بلافاصله‌ كتباً به‌             اطلاع‌ دهد درصورتيكه‌                   به‌ اين‌ تعهد خود عمل‌ ننمايدهرنامه‌ يا اظهارنامه‌ يااخطاريه‌ قانوني‌كه‌ ازطرف‌              يامراجع‌ قضائي‌ بوسيله‌ نامه‌ رسان‌ ياپست‌ يامامور ابلاغ‌ به‌ محل‌ قانوني‌سابق‌                ارسال‌ شود ابلاغ‌ شده‌ تلقي‌ خواهدشد

 

 ماده‌ ۸  رعايت‌ قانون‌ كار وتامين‌ اجتماعي‌ توسط طرفين‌

حق‌ الزحمه‌ هرماه‌ پس‌ از كسر ۵% عملكرد ناخالص‌ بابت‌ ماليات‌ طبق‌ ماده‌ ۱۰۴ قانون‌ماليات‌هاي‌ مستقيم‌ وساير كسورات‌ قانوني‌ درپايان‌ هرماه‌ به‌                پرداخت‌خواهدشد ضمناً رعايت‌ ماده‌ ۳۸ قانون‌ تامين‌ اجتماعي‌ براي‌ طرفين‌ قرارداد الزاميست‌  

 

 ماده‌ ۹  حق‌ فسخ‌ قرارداد

 ميتواند درصورت‌ هرنوع‌ تخلف‌ ازجانب‌                 قرارداد رايكطرفه‌ فسخ‌وبكار                   خاتمه‌ دهد و                    حق‌ هيچگونه‌ اعتراضي‌ را ندارد ودرصورت‌ بروزخساراتي‌              ميتواند ضمن‌ ضبط سپرده‌ها ومطالبات‌ خسارات‌ وارده‌رانيز                 مطالبه‌ نمايد

 

 

 

 ماده‌ ۱۰  حل‌ اختلاف‌ 

طرفين‌ كوشش‌ خواهندكرد اختلاف‌ ناشي‌ از تغيير يااجراي‌ اين‌ قرارداد رابه‌ طريق‌ دوستانه‌حل‌ و فصل‌ نمايند و در غيراينصورت‌ موضوع‌ اختلافات‌ باحضور نمايندگان‌ طرفين‌ قرار داد ودفترحقوقي‌ دانشگاه‌ رسيدگي‌ و چنانچه‌ اختلاف‌ برطرف‌ نگردد از طريق‌ مراجع‌ قانوني‌ وقضائي‌ به‌ موضوع‌ رسيدگي‌ خواهدشد

 

 ماده‌ ۱۱  اطلاع‌ ازشرايط قرارداد

 اقرارمينمايد ازشرايط ومقتضيات‌ ومحل‌ قرارداد آگاهي‌ داشته‌ وبه‌ عذر عدم‌اطلاع‌ ازمفاد قرارداد نمي‌تواند متعذر باشد

 

 ماده‌ ۱۲ واگذاري‌

حق‌ واگذاري‌ مورد قرارداد راكلا وجزعاً به‌ غير راندارد

 

 ماده‌ ۱۳  ساير شرايط

چنانچه‌ بواسطه‌ حوادث‌ غيرمترقبه‌ مانند زلزله‌ ،سيل‌ آتش‌ سوزي‌ و    تمام‌ ياقسمتي‌ازموضوع‌ قرارداد قابل‌ اجرانباشدماداميكه‌ حالت‌ مذكور ادامه‌ دارد تخلف‌ ازمفاد قراردادمحسوب‌ نميشود

 ماده‌ ۱۴

 

اين‌ قرارداد در               نسخه‌ و          بند و          تبصره‌ تهيه‌ وتنظيم‌ وبه‌ امضاء طرفين‌رسيده‌ ومبادله‌ گرديده‌ است‌  

اعتبار كليه‌ نسخ‌ باهم‌ برابر وهرنسخه‌ به‌ تنهايي‌ حكم‌ واحد را داراميباشد

 

امضاء طرفين‌قرارداد

 

 

 

 

درباره فریبرز دخانیان

حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید

نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
جدید تر نمونه قرارداد بیمه عمر کارکنان
قدیمی تر نمونه قرارداد اعطای نمایندگی جهت ثبت دامنه

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دو × 1 =

  • جدید
  • دیدگاه ها
قبلی بعدی
باور داشته باشیم :

مسیر موفقیت هر فرد کاملا انفرادی است ، به شرط استفاده از ابزارهای راهنمای موثر ، همراه شما هستیم .

دسترسی سریع
  • بلاگ
  • پرداخت
  • تماس با ما
  • علاقه مندی ها
  • درباره ما
  • فروشگاه
مجوزها
تمامی حقوق برای سایت دخانیان محفوظ می باشد | سایت ساز
keyboard_arrow_up