جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]

ورود

نه + 16 =

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 09151120465 (ارتباط مستقیم با شما)
  • email info@dokhanian.ir
perm_identity
سبد خرید 0
  • علاقه مندی ها
  • ارتقا عضویت
  • وضعیت اکانت ویژه
0
بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]
perm_identity ورود و ثبت نام

وبلاگ

بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان بلاگ #مدیریت تغییر و مبانی سازمان اصول سازمان داری قراردادها نمونه قرارداد خدمات فروش محصول در صنعت

نمونه قرارداد خدمات فروش محصول در صنعت

access_time۱۳۹۸/۰۲/۰۱
perm_identity ارسال شده توسط فریبرز دخانیان
folder_open قراردادها
visibility 505 بازدید

 

قرارداد  فروش  محصول

 

تاریخ………………

شماره ……………

 

این قرارداد بین کارخانه …………………..از واحد های تابعه عام ………………………..به شماره ثبت…………. کد اقتصادی …………….. به نمایندگی آقا/خانم…………………… (مدیریت کارخانه) به آدرس ………………………………………… که منبعد در این قرارداد خریدار نامیده می شود از یک طرف و شرکت …………………….. به نمایندگی آقا/خانم ……………………..(مدیر عامل) و ……………………(عضو هیئت مدیره) دارای کد اقتصادی ………… به آدرس ………………………… که منبعد در این قرارداد فروشنده نامیده می شود از طرف دیگر به شرح زیر منعقد می گردد .

 

ماده 1- موضوع قرارداد

عبارت است از فروش و تحویل مقدار تقریبی …………………….. تائید شده که جزء لاینفک این قرارداد می باشد قابل افزایش یا کاهش به میزان……. درصد با موافقت طرفین به صورت تحویل درب کارخانه ……………………. واقع در ……………….. .

 

ماده 2 – مدت قرارداد

مدت موضوع قرارداد ار تاریخ انعقاد 60 روز تعیین می گردد و فروشنده متعهد      می گردد به طور حداقل میانگین روزانه ……………….. خریداری شده را مطابق موضوع قرارداد تحویل خریدار نماید .

 

ماده 3 – مبلغ قرارداد

کل مبلغ موضوع قرارداد با توجه به انجام کلیه موارد بازاء‌هر تن ………………. درب کارخانه فروشنده به مبلغ …………………….. تعیین می گردد .

 

ماده 4- نحوه پرداخت

خریدار متعهد می گردد بهای ………خریداری شده را معادل هر پارتی …………………….. بلافاصله پس از تحویل آخرین کامیون آن پارتی در محل دپوی …………………….. کارخانه ………………… به حساب اعلام شده از طرف فروشنده واریز نماید .

تبصره :  خریدار به  منظور  تضمین  خرید  و  پرداخت  به  موقع   چکی  به  مبلغ

…………….. ریال در اختیار فروشنده قرار می دهد که در صورت تاخیر در پرداخت فروشنده بتواند هزینه ………….. ارسالی را از محل چک فوق وصول نماید.

 

ماده 5 – سایر شرایط قرارداد

1-5 ) فروشنده تعهد می نماید کلیه ……………….. تحویلی را مطابق آنالیز تائید و توافق شده تحویل نماید .

2-5) فروشنده متعهد می گردد از بارگیری مواد زائد به همراه ………………… جلوگیری نماید و هر گونه خسارت که در اثر وجود مواد زائد در …………….. به خریدار وارد شود به عهده فروشنده بوده و از مطالبات فروشنده کسر خواهد شد .

3-5) ملاک توزین ……………….. حمل شده ………………. کارخانه …………. می باشد .

4-5) فروشنده متعهد می گردد نسبت به ارائه ……………….. با کیفیت مورد توافق اقدام و از تحویل ………………….. نا مرغوب جلوگیری نماید .

5-5) فروشنده در خصوص بار گیری و حمل ، مساعدت و همکاری لازم را با عوامل کارخانه ………………….. به عمل می آورد .

6-5) فروشنده در پایان هر روز لیست کامیونهای ارسالی را برای خریدار فاکس می نماید .

7-5) خریدار متعهد است با در نظر گرفتن لیست ارسالی نسبت به محاسبه       مبالغ …………. اقدام و قبل از اتمام ……………. هر پارتی نسبت به واریز وجه آن محموله به حساب ………. اقدام نماید .

 

ماده 6- ناظر قرارداد

از طرف خریدار آقا/خانم ………………….. به عنوان ناظر قرارداد و از طرف فروشنده آقا/خانم ………………………. تعیین می گردد .

 

ماده 7 – فسخ قرارداد

در صورت عدم اجراء تعهدات به موقع و با شرایط مقرر در این قرارداد خریدار یا فروشنده با اخطار کتبی 15 روزه مجاز به فسخ قرارداد می باشد در این صورت کلیه خسارات و هزینه های ناشی از عدم اجرای کامل این قرارداد به عهده طرف مقابل      می باشد .

 

ماده 8 – حوادث غیر مترقبه

در صورت بروز حوادث غیر مترقبه ( سیل، زلزله ، طوفان ، جنگ …. ) قرارداد معلق و پس از رفع آن قرارداد ادامه می یابد . چنانچه این مدت بیش از شش ماه به طول انجامد ادامه قرارداد با توافق طرفین انجام خواهد شد .

 

ماده 9 – حل اختلاف (حکمیت و داوری)

هر گونه اختلاف در تفسیر یا اجرای قرارداد ابتدا از طریق مذاکره با طرح در کمسیونی مرکب از نمایندگان طرفین رسیدگی و در صورت عدم حصول سازش از طریق انتخاب حکم مرضی الطرفین رسیدگی و حل و فصل خواهد شد .

 

ماده 10 – اقامتگاه

اقامتگاه طرفین دردر صورت تغییر باید کتباً به اطلاع طرف مقابل رسانیده شود و مامیکه به ترتیب فوق عمل نشده ، ارسال هر گونه نامه یا اخطار به اقامتگاه طرفین ابلغ شده محسوب و عذر عدم اطلاع مسموع نخواهد بود .

 

ماده 11 – قانون قرارداد

این قرارداد از هر حیث تابع قوانین مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود .

 

ماده 12- مواد و نسخ

 این قرارداد در 12 ماده ، و در سه نسخه تنظیم و به امضاء طرفین رسید .

هر نسخه آن دارای حکم واحد می باشد .

 

  خریدار                                          فروشنده

   کارخانه …………………                           شرکت……………..

 

 

 

 

 

فریبرز دخانیان
درباره فریبرز دخانیان

حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید

نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
جدید تر نمونه قرارداد خدمات اموزشی پرسنل در صنعت
قدیمی تر نمونه پرسشنامه طرح پژوهشی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

16 + یک =

  • محبوب
  • جدید
  • دیدگاه ها
قبلی بعدی
باور داشته باشیم :

مسیر موفقیت هر فرد کاملا انفرادی است ، به شرط استفاده از ابزارهای راهنمای موثر ، همراه شما هستیم .

دسترسی سریع
  • بلاگ
  • پرداخت
  • تماس با ما
  • علاقه مندی ها
  • درباره ما
  • فروشگاه

تمامی حقوق برای سایت دخانیان محفوظ می باشد | سایت ساز
keyboard_arrow_up