جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]

ورود

نوزده − 1 =

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 09151120465 (ارتباط مستقیم با شما)
  • email info@dokhanian.ir
perm_identity
سبد خرید 0
  • علاقه مندی ها
  • ارتقا عضویت
  • وضعیت اکانت ویژه
0
بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]
perm_identity ورود و ثبت نام

وبلاگ

بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان بلاگ #مدیریت تغییر و مبانی سازمان اصول سازمان داری قراردادها نمونه قرارداد خدمات فروش محصول در صنعت

نمونه قرارداد خدمات فروش محصول در صنعت

access_time2019/04/21
perm_identity ارسال شده توسط فریبرز دخانیان
folder_open قراردادها
visibility 759 بازدید

 

قرارداد  فروش  محصول

 

تاريخ………………

شماره ……………

 

اين قرارداد بين كارخانه …………………..از واحد هاي تابعه عام ………………………..به شماره ثبت…………. كد اقتصادي …………….. به نمايندگي آقا/خانم…………………… (مديريت كارخانه) به آدرس ………………………………………… كه منبعد در اين قرارداد خريدار ناميده مي شود از يك طرف و شركت …………………….. به نمايندگي آقا/خانم ……………………..(مدير عامل) و ……………………(عضو هيئت مديره) داراي كد اقتصادي ………… به آدرس ………………………… كه منبعد در اين قرارداد فروشنده ناميده مي شود از طرف ديگر به شرح زير منعقد مي گردد .

 

ماده ۱- موضوع قرارداد

عبارت است از فروش و تحويل مقدار تقريبي …………………….. تائيد شده كه جزء لاينفك اين قرارداد مي باشد قابل افزايش يا كاهش به ميزان……. درصد با موافقت طرفين به صورت تحويل درب كارخانه ……………………. واقع در ……………….. .

 

ماده ۲ – مدت قرارداد

مدت موضوع قرارداد ار تاريخ انعقاد ۶۰ روز تعيين مي گردد و فروشنده متعهد      مي گردد به طور حداقل ميانگين روزانه ……………….. خريداري شده را مطابق موضوع قرارداد تحويل خريدار نمايد .

 

ماده ۳ – مبلغ قرارداد

كل مبلغ موضوع قرارداد با توجه به انجام كليه موارد بازاء‌هر تن ………………. درب كارخانه فروشنده به مبلغ …………………….. تعيين مي گردد .

 

ماده ۴- نحوه پرداخت

خريدار متعهد مي گردد بهاي ………خريداري شده را معادل هر پارتي …………………….. بلافاصله پس از تحويل آخرين كاميون آن پارتي در محل دپوي …………………….. كارخانه ………………… به حساب اعلام شده از طرف فروشنده واريز نمايد .

تبصره :  خريدار به  منظور  تضمين  خريد  و  پرداخت  به  موقع   چكي  به  مبلغ

…………….. ريال در اختيار فروشنده قرار مي دهد كه در صورت تاخير در پرداخت فروشنده بتواند هزينه ………….. ارسالي را از محل چك فوق وصول نمايد.

 

ماده ۵ – ساير شرايط قرارداد

۱-۵ ) فروشنده تعهد مي نمايد كليه ……………….. تحويلي را مطابق آناليز تائيد و توافق شده تحويل نمايد .

۲-۵) فروشنده متعهد مي گردد از بارگيري مواد زائد به همراه ………………… جلوگيري نمايد و هر گونه خسارت كه در اثر وجود مواد زائد در …………….. به خريدار وارد شود به عهده فروشنده بوده و از مطالبات فروشنده كسر خواهد شد .

۳-۵) ملاك توزين ……………….. حمل شده ………………. كارخانه …………. مي باشد .

۴-۵) فروشنده متعهد مي گردد نسبت به ارائه ……………….. با كيفيت مورد توافق اقدام و از تحويل ………………….. نا مرغوب جلوگيري نمايد .

۵-۵) فروشنده در خصوص بار گيري و حمل ، مساعدت و همكاري لازم را با عوامل كارخانه ………………….. به عمل مي آورد .

۶-۵) فروشنده در پايان هر روز ليست كاميونهاي ارسالي را براي خريدار فاكس مي نمايد .

۷-۵) خريدار متعهد است با در نظر گرفتن ليست ارسالي نسبت به محاسبه       مبالغ …………. اقدام و قبل از اتمام ……………. هر پارتي نسبت به واريز وجه آن محموله به حساب ………. اقدام نمايد .

 

ماده ۶- ناظر قرارداد

از طرف خريدار آقا/خانم ………………….. به عنوان ناظر قرارداد و از طرف فروشنده آقا/خانم ………………………. تعيين مي گردد .

 

ماده ۷ – فسخ قرارداد

در صورت عدم اجراء تعهدات به موقع و با شرايط مقرر در اين قرارداد خريدار يا فروشنده با اخطار كتبي ۱۵ روزه مجاز به فسخ قرارداد مي باشد در اين صورت كليه خسارات و هزينه هاي ناشي از عدم اجراي كامل اين قرارداد به عهده طرف مقابل      مي باشد .

 

ماده ۸ – حوادث غير مترقبه

در صورت بروز حوادث غير مترقبه ( سيل، زلزله ، طوفان ، جنگ …. ) قرارداد معلق و پس از رفع آن قرارداد ادامه مي يابد . چنانچه اين مدت بيش از شش ماه به طول انجامد ادامه قرارداد با توافق طرفين انجام خواهد شد .

 

ماده ۹ – حل اختلاف (حكميت و داوري)

هر گونه اختلاف در تفسير يا اجراي قرارداد ابتدا از طريق مذاكره با طرح در كمسيوني مركب از نمايندگان طرفين رسيدگي و در صورت عدم حصول سازش از طريق انتخاب حكم مرضي الطرفين رسيدگي و حل و فصل خواهد شد .

 

ماده ۱۰ – اقامتگاه

اقامتگاه طرفين دردر صورت تغيير بايد كتباً به اطلاع طرف مقابل رسانيده شود و ماميكه به ترتيب فوق عمل نشده ، ارسال هر گونه نامه يا اخطار به اقامتگاه طرفين ابلغ شده محسوب و عذر عدم اطلاع مسموع نخواهد بود .

 

ماده ۱۱ – قانون قرارداد

اين قرارداد از هر حيث تابع قوانين مقدس جمهوري اسلامي ايران خواهد بود .

 

ماده ۱۲- مواد و نسخ

 اين قرارداد در ۱۲ ماده ، و در سه نسخه تنظيم و به امضاء طرفين رسيد .

هر نسخه آن داراي حكم واحد مي باشد .

 

  خريدار                                          فروشنده

   كارخانه …………………                           شركت……………..

 

 

 

 

 

درباره فریبرز دخانیان

حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید

نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
جدید تر نمونه قرارداد خدمات اموزشی پرسنل در صنعت
قدیمی تر نمونه پرسشنامه طرح پژوهشی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

17 + هشت =

  • جدید
  • دیدگاه ها
قبلی بعدی
باور داشته باشیم :

مسیر موفقیت هر فرد کاملا انفرادی است ، به شرط استفاده از ابزارهای راهنمای موثر ، همراه شما هستیم .

دسترسی سریع
  • بلاگ
  • پرداخت
  • تماس با ما
  • علاقه مندی ها
  • درباره ما
  • فروشگاه
مجوزها
تمامی حقوق برای سایت دخانیان محفوظ می باشد | سایت ساز
keyboard_arrow_up