جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]

ورود

5 × چهار =

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 09151120465 (ارتباط مستقیم با شما)
  • email info@dokhanian.ir
perm_identity
سبد خرید 0
  • علاقه مندی ها
  • ارتقا عضویت
  • وضعیت اکانت ویژه
0
بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]
perm_identity ورود و ثبت نام

وبلاگ

بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان بلاگ #مدیریت تغییر و مبانی سازمان اصول سازمان داری قراردادها نمونه قرارداد حق الوکاله

نمونه قرارداد حق الوکاله

access_time2019/04/25
perm_identity ارسال شده توسط فریبرز دخانیان
folder_open قراردادها
visibility 1.1k بازدید

 

 
قرارداد حق الوكاله
پيرو وكالتنامه شماره ….. و به تجويز ماده يك آئين نامه تعرفه حق الوكاله و هزينه سفر وكلاي دادگستري مصوب ۲۵/۳/۱۳۷۸ ناظر به ماده ۱۹ لايحه استقلال كانون وكلاي دادگستري مصوب ۱۳۳۳ كه مقرر داشته است : (( قرارداد حق الوكاله طبق ماده ۱۹ لايحه قانوني استقلال كانون وكلاي دادگستري مصوب ۱۳۳۳ بين وكيل و موكل معتبر است ….))

وكيل و موكل در مورد ضوابط كار و ميزان حق الوكاله و ترتيب پرداخت آن به شرح زير توافق نمودند :

ماده ۱ . حق الوكاله مندرج در اين قرارداد انحصاراً مربوط است به طرح و تعقيب دعوي/شكايت پاسخگويي به دعوي/شكايت مربوط به موكل در مورد …..

ماده ۲. چنانچه در جريان كار ، ضرورت ايجاب نمايد كه شكايت ديگري طرح يا شخص ثالثي جلب و يا ثالثي وارد دعوي شود و يا دعوي تقابل توسط طرف دعوي عليه موكل مطرح شود ،حق الوكاله طرح و تعقيب شكايت يا دعوي جديد يا پاسخگويي به دعاوي جديد، جداگانه توافق و كتباً قرارداد ديگري در اين موارد منعقد و به امضا طرفين خواهد رسيد .

ماده ۳. ميزان حق الوكاله موضوع ماده يك فوق ……ريال ( برابر……تومان ) است كه به ترتيب زير قابل پرداخت است :
الف : ۶۰% مبلغ فوق همزمان با امضا و مبادله اين قرارداد طي چكهاي شماره ………. توسط موكل به وكيل پرداخت گرديد و امضاي اين قرارداد توسط وكيل به معناي اقرار به
نقداً
وصول وجه يا اخذ چكهاي بالا است .

ب: ۴۰ % ( باقيمانده ) حق الوكاله مقرر بعد از صدور حكم بدوي و قبل از آغاز تعقيب شكايت يا دعوي در مرجع تجديد نظر بايد به وكيل پرداخت شود .

تبصره يك – موكل متعهد ميگردد در صورت صدور حكم قطعي و همچنين در صورتي كه در جريان رسيدگي بدوي ، دعوي به هر نحو ( از جمله با تنظيم گزارش اصلاحي ) به سازش خاتمه يابد نيز ، ۴۰ % باقيمانده را نقداً به وكيل بپردازد .

تبصرره دو – چنانچه پس از اعلام وكالت توسط وكيل در پرونده موضوع قرارداد ، موكل در هر يك از مراحل رسيدگي اقدام به عزل وي نمايد ، وكيل استحقاق دريافت حق الوكاله آن مرحله را خواهد داشت .

تبصره سه – در صورت اعلام استعفا از طرف وكيل در هر يك از مراحل رسيدگي ، چنانچه اين اقدام وي مستند به فعل يا تخلف موكل از جمله عدم پرداخت هزينه هاي قانوني يا حق الوكاله آن مرحله توسط موكل باشد ، وكيل حق مطالبه و اخذ حق الوكاله آن مرحله را خواهد داشت و چنانچه استعفا وكيل منحصراً معلول تصميم وكيل باشد ، حق مطالبه حق الوكاله آن مرحله را نخواهد داشت .

ماده ۴. پرداخت هزينه هاي دادرسي و مخارج لازمه دعوي از قبيل هزينه سفر ،دستمزد كارشناس ، حق الزحمه داوري و هزينه آگهي به عهده موكل است .

ماده ۵ . معرفي شهود و مطلعين و آوردن آنها به دادگاه يا محل اجراي قرار و همچنين جلب متهم ( و ابلاغ اوراق دعوي) بعهده وكيل نيست و با اخطار وكيل و عدم اقدام يا تاخير موكل ، مسووليتي متوجه وكيل نخواهد بود .

ماده ۶ . وكيل به هيچوجه نتيجه دعوي و شكايت مطروحه و طول جريان دادرسي را تضمين نمي نمايد و تعهد وكيل در قبال موكل ، دفاع از حقوق موكل در حد توانايي علمي و فني خويش و با رعايت موازين قانوني و عرف وكالتي مي باشد و موكل با توجه به احتمال ……% پيشرفت كار ، حاضر به امضاي اين قرارداد شده است به موكل تذكر داده شد در صورت رد شكايت كيفري احتمال دارد طرف مقابل ، شكايت افترا عليه وي طرح نمايد و همچنين در صورت رد دعوي حقوقي ممكن است موكل به پرداخت خسارات دادرسي در حق طرف مقابل و يا دولت ( رد دعوي اعسار ) محكوم گردد .

ماده ۷. پرداخت هرگونه وجه به وكيل و نيز تسليم هرگونه سند به مشاراليه ، در قبال اخذ رسيد خواهد بود .

ماده ۸ . در صورت بروز هرگونه اختلاف بين وكيل و موكل كه ناشي يا مرتبط با اين قرارداد باشد ( از جمله اختلافات راجع به تفسير و اجراي قرارداد )، موضوع از طريق حكميت حل و فصل خواهد شد . طرفين با امضا اين قرارداد ، به رئيس كانون وكلاي مركز تفويض اختيار نمودند تا نسبت به انتخاب داور واحد مرضي الطرفين با حق صلح و سازش جهت رسيدگي به اختلاف فيمابين اقدام نمايد . راي صادره توسط داور منتخب مذكور قطعي و مفاد آن براي طرفين لازم الاجرا خواهد بود .

ماده ۹. مواردي كه در اين قرارداد پيش بيني نشده تابع مقررات تعرفه حق الوكاله و عرف وكالت مي باشد . اين قرارداد مشتمل بر ۹ ماده و ۳ تبصره در ….. نسخه تنظيم ، در تاريخ …/…./….۱۳ بين طرفين امضا و مبادله گرديد . اعتبار نسخ يكسان مي باشد .

نام و امضاي وكيل …………………. — —- نام و امضاي موكل /موكلين ……………………

 

 

 

 

درباره فریبرز دخانیان

حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید

نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
جدید تر نمونه قرارداد اعطای نمایندگی جهت ثبت دامنه
قدیمی تر نمونه قرارداد تایپ و تکثیر

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

9 + ده =

  • جدید
  • دیدگاه ها
قبلی بعدی
باور داشته باشیم :

مسیر موفقیت هر فرد کاملا انفرادی است ، به شرط استفاده از ابزارهای راهنمای موثر ، همراه شما هستیم .

دسترسی سریع
  • بلاگ
  • پرداخت
  • تماس با ما
  • علاقه مندی ها
  • درباره ما
  • فروشگاه
مجوزها
تمامی حقوق برای سایت دخانیان محفوظ می باشد | سایت ساز
keyboard_arrow_up