جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]

ورود

سه + چهارده =

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 09151120465 (ارتباط مستقیم با شما)
  • email info@dokhanian.ir
perm_identity
سبد خرید 0
  • علاقه مندی ها
  • ارتقا عضویت
  • وضعیت اکانت ویژه
0
بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]
perm_identity ورود و ثبت نام

وبلاگ

بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان بلاگ #مدیریت تغییر و مبانی سازمان اصول سازمان داری قراردادها نمونه قرارداد تایپ و تکثیر

نمونه قرارداد تایپ و تکثیر

access_time2019/04/25
perm_identity ارسال شده توسط فریبرز دخانیان
folder_open قراردادها
visibility 1.51k بازدید
 
قرارداد تكثيراوراق‌ ومدارك‌

 

بسمه‌ تعالي

 

 

 

مقدمه‌

 

اين‌ قرارداد فيمابين‌………………….به‌ نمايندگي‌…………………كه‌ از اين‌ پس‌ اختصارناميده‌ مي‌شود از يك‌ طرف‌ و…………….و شماره‌ ثبت‌………….به‌ آدرس‌تلفن‌……………..كه‌ از اين‌ پس‌ اختصار………………..ناميده‌ ميشود منعقد وطرفين‌متعهد به‌ اجراي‌ كليه‌ قيود و شروط مندرج‌ در آن‌ ميباشد

 

 ماده‌ -۱ موضوع‌ قرارداد

موضوع‌ قرارداد عبارتست‌ ازتكثيرماهيانه‌……………….برگ‌ اوراق‌و مدارك‌ مربوطه‌ باكاغذ……………وتهيه‌وتامين‌ دستگاه‌ تكثير با هماهنگي‌ و نظارت‌ نماينده‌ كارفرما ميباشد.

تبصره‌ :پيمانكارموظف‌ است‌ جهت‌ نظارت‌ برحسن‌ اجراي‌ قرارداد وسهولت‌ درسرويس‌ دهي‌ نماينده‌ تام‌ الاختيارخودراكتب به‌كارفرمامعرفي‌ نمايد.

 

 ماده‌ -۲ مدت‌ قرارداد

مدت‌ قرارداد از تاريخ‌………….الي‌……………به‌ مدت‌…………خواهد بود

 

 ماده‌ ۳ – مبلغ‌ قرارداد

مبلغ‌ تقريبي‌ قرارداد ماهيانه‌………… ريال‌ وبراي‌ يكسال‌……………..ريال‌  ميباشد.كه‌ درپايان‌ هرماه‌وبراساس‌ كارانجام‌ شده‌ وگواهي‌ كار ناظرين‌ پس‌ از كسر كسورات‌ مربوطه‌ به‌ پيمانكارپرداخت‌ خواهدشد.

تبصره‌ :مبلغ‌ قرارداد به‌ ازاي‌ هر برگ‌……. ريال‌ تعيين‌ شده‌ براساس‌ نظركارشناسي‌ ميباشد.

 

 ماده‌ ۴ – وظايف‌ وتعهدات‌ پيمانكار

۱ – پيمانكاربايد نيروي‌ متناسب‌ باكارموضوع‌ قرارداد راتامين‌ نمايد و چنانچه‌ به‌ تعهدات‌ خود طبق‌ اين‌ قراردادعمل‌ ننمايد وانجام‌ كاركپي‌ رابه‌ هردليل‌ به‌ تاخير بياندازد به‌ كارفرما حق‌ ميدهد نسبت‌ به‌ انجام‌ كپي‌ موردنياز به‌طريق‌ مقتضي‌ اقدام‌ ومبلغ‌ هزينه‌ شده‌ بعلاوه‌ ۱۵% بعنوان‌ جريمه‌ محاسبه‌ واز صورتحساب‌پيمانكاركسرياازمحل‌ تضمين‌ وي‌ پرداخت‌ ودرصورت‌ عدم‌ تكافو ازسايردارائيهاي‌ وي‌ استيفا نمايد.

 

 

 

 

۲ –  پيمانكاردرمدت‌ اجراي‌ اين‌ قرارداد مسئول‌ عمليات‌ خود وكاركنانش‌ بوده‌ وموظف‌ است‌ شرايط ايمني‌محيط كار راملحوظ نمايدوهرگونه‌ خسارتي‌ كه‌ براثر فعل‌ وياترك‌ فعل‌ اوياكاركنانش‌ متوجه‌ اموال‌ وتجهيزات‌وتاسيسات‌ كارفرما ويااشخاص‌ ثالث‌ گرددجبران‌ آن‌ بعهده‌ پيمانكارخواهدبود وكارفرما حق‌ دارد مبلغ‌خسارات‌ رااز مطالبات‌ پيمانكارياتضمين‌ حسن‌ انجام‌ كار اوكسر ودرصورت‌ عدم‌ تكافو ازساير دارائيهاي‌ وي‌مطالبه‌ وتامين‌ نمايد.

۳- پيمانكارموظف‌ است‌ درصورت‌ نياز به‌ تكثير اوراق‌ روي‌ طلق‌ ترانسپارنت‌ نيزاقدام‌ نمايد.

۴-  چنانچه‌ كارفرمابنابه‌ ضرورت‌ مبادرت‌ به‌ جابجايي‌ واحدهاي‌ خودازساختماني‌ به‌ ساختمان‌ ديگرنمايدپيمانكارموظف‌ خواهدبود بدون‌ هيچگونه‌ شرطي‌ نسبت‌ به‌ جابجايي‌ دستگاهها واستقرارآنهادرمحل‌جديداقدام‌ وارائه‌ سرويس‌ نمايد ودرصورت‌ عدم‌ نياز نيز واحدچاپ‌ وتكثير راتعطيل‌ نمايد.

۵- چنانچه‌ كيفيت‌ كپي‌ها واوراق‌ تكثيرشده‌ ولوازم‌ مصرفي‌ شامل‌ )كاغذ وطلق‌ و(… مورد تاييد كارفرما نباشدپيمانكارموظف‌ است‌ مجددوباهزينه‌ خودنسبت‌ به‌ تجديدچاپ‌ اقدام‌ نمايد.

۶-  درصورت‌ نيازوشرايط اضطراري‌ بااعلام‌ قبلي‌ كارفرما،شركت‌ موظف‌ به‌ ارائه‌ خدمت‌ در روزهاي‌ تعطيل‌وسايرساعات‌ شبانه‌ روزخواهدبود.

۷- مسئوليت‌ حسن‌ رفتارواخلاق‌ وصلاحيت‌ پرسنل‌ وي‌ به‌ كارگمارده‌ شده‌ در واحدهاي‌ چاپ‌ وتكثير بعهده‌شركت‌ بوده‌ ودرصورت‌ عدم‌ رضايت‌ كارفرما،پيمانكار موظف‌ است‌ حداكثرظرف‌ مدت‌ ۴۸ ساعت‌ نسبت‌ به‌جابجايي‌ وجايگزيني‌ فردمزبور اقدام‌ نمايد.

۸- افراد بكارگمارده‌ شده‌ توسط پيمانكار،پرسنل‌ وي‌ محسوب‌ گرديده‌ وكارفرماهيچگونه‌ تعهدي‌ درموردپرداخت‌ حقوق‌ وساير مزاياي‌ اين‌ افراد نخواهدداشت‌ .

۹- افراد بكارگمارده‌ شده‌ توسط پيمانكارميبايست‌ موردتاييدكارفرما قرارگيرند ولازم‌ است‌ كليه‌ شئونات‌اسلامي‌ ومقررات‌ محل‌ كار رابه‌ دقت‌ مراعات‌ نمايند.

۱۰ –  پيمانكارموظف‌ است‌ كليه‌ افراديكه‌ به‌ كار ميگمارد بدون‌ سوء پيشينه‌ بوده‌ وازسلامتي‌ جسمي‌ وروحي‌كامل‌ برخوردادبوده‌ وسن‌ آنها از………… سال‌ بيشترنباشد وهمچنين‌ داراي‌ مدرك‌ تحصيلي‌ دبپلم‌ متوسطه‌باشند

۱۱-  پيمانكارعهده‌ دار تامين‌ وسايل‌ ولوازم‌ ايمني‌ كاركنان‌ خودبوده‌ وچنانچه‌ حادثه‌اي‌ براي‌ هريك‌ ازكاركنان‌وي‌ پيش‌ آيد مستقيم عهده‌ دار پاسخگويي‌ به‌ مقامات‌ ذيصلاح‌ بوده‌ وكارفرما هيچگونه‌ مسئوليتي‌ دراين‌زمينه‌ نخواهد داشت‌

۱۲– پيمانكارموظف‌ است‌ قبل‌ ازشروع‌ بكار،صورت‌ اسامي‌ كاركنان‌ تحت‌ پوشش‌ شركت‌ را به‌ همراه‌ تصويرشناسنامه‌ ،برگ‌ عدم‌ سوءپيشينه‌ ونشاني‌ محل‌ سكونت‌ آنان‌ وذكر سمت‌ به‌ كارفرما اعلام‌ وهرگونه‌ تغييرات‌رانيزسريع به‌ اطلاع‌ كارفرما برساند.

۱۴ –  پيمانكارمتعهدميگردد كليه‌ قوانين‌ مربوط به‌ وزارت‌ كار واموراجتماعي‌ – سازمان‌ تامين‌ اجتماعي‌ را رموردكاركنان‌ خود رعايت‌ نمايد.

۱۵–  پرداخت‌ افزايشهاي‌ حقوقي‌ كاركنان‌ تحت‌ پوشش‌ پيمانكار وسايرافزايشهاي‌ ناشي‌ ازمصوبات‌شورايعالي‌ كاروزارت‌ كارواموراجتماعي‌ وتبعات‌ ناشي‌ ازآن‌ بعهده‌ پيمانكارخواهدبود.

–۱۶ –  كارفرمادرمورد تامين‌ غذا ووسيله‌ اياب‌ وذهاب‌ ومسائل‌ رفاهي‌ ومهدكودك‌ كاركنان‌ پيمانكار هيچگونه‌تعهدومسئوليتي‌ نخواهد داشت‌ .

۱۷ – كاركنان‌ پيمانكار بايستي‌ داراي‌ كارت‌ پايان‌ خدمت‌ ويامعافيت‌ دائم‌ ازانجام‌ خدمت‌ وظيفه‌ بوده‌ وداراي‌مدرك‌ تحصيلي‌ حداقل‌ پايان‌ دوره‌ متوسطه‌ باشند وپيمانكارموظف‌ است‌ تصويرمدارك‌ مربوطه‌رابه‌………………………ارائه‌ نمايد.

۱۸–  كارفرماهيچگونه‌ تعهداستخدامي‌ ودعاوي‌ درمحاكم‌ نسبت‌ به‌ كاركنان‌ پيمانكار رانداشته‌ وازهرگونه‌مسئوليتي‌ دراين‌ موارد مبرابوده‌ وكليه‌ تعهدات‌ ذيربط به‌ عهده‌ پيمانكارميباشد.

۱۹–  پيمانكارحق‌ ندارد وياقسمتي‌ ازموضوع‌ قرارداد رابه‌ شخص‌ وياموسسه‌ ديگري‌ واگذارنمايد ودرصورت‌تخلف‌ كارفرماحق‌ دارد بدون‌ آنكه‌ محتاج‌ به‌ اقامه‌ دليل‌ باشد به‌ تشخيص‌ خودوبدون‌ هيچگونه‌ تشريفات‌ اين‌قرارداد رافسخ‌ ونسبت‌ به‌ ضبط سپرده‌ اقدام‌ نمايد.

۲۰–  پيمانكاراقرارمينمايد كه‌ ازمفاد قرارداد ومشخصات‌ وشرايط كاراطلاع‌ كامل‌ داردواجراي‌ آن‌ راتعهدمينمايد وعذر عدم‌ اطلاع‌ ازاومسموع‌ نخواهدبود.

۲۱–  درصورت‌ بروز هرگونه‌ اختلاف‌ جهت‌ حل‌ مسالمت‌ آميز بدوا موضوع‌ ازطريق‌ مسالمت‌ آميزبررسي‌وچنانچه‌ ازاين‌ طريق‌ رفع‌ نگرديدموضوع‌ از طريق‌ رسيدگي‌ قضائي‌ قابل‌ پيگيري‌ خواهدبود درهرحال‌ پيمانكارمتعهد ميشود تا زمان‌ حل‌ اختلاف‌ هيچ‌ يك‌ ازمواد اين‌ قرارداد رابلا اقدام‌ ويامعوق‌ نگذارد.

۲۲-  هرگاه‌ انجام‌ تعهدات‌ موضوع‌ اين‌ قرارداد به‌ لحاظ فوت‌ پيمانكاروياساير موانع‌ قانوني‌ بلاتكليف‌ بماندكارفرما ميتواند به‌ تشخيص‌ خودبلافاصله‌ مورد قرارداد رادراختيار گرفته‌ وامور مربوط به‌ موضوع‌ قراردادراعندالاقتضاء بااستفاده‌ ازعوامل‌ پيمانكارياراس انجام‌ وحساب‌ وي‌ رامشخص‌ وباقائم‌ مقام‌ قانوني‌ پيمانكارتسويه‌ حساب‌ نمايد

۲۴ –) كارفرما( حق‌ دارد هرزمان‌ كه‌ بخواهد قسمتي‌ وياتمامي‌ كارموضوع‌ اين‌ قرارداد رابنا به‌ مصلحت‌ خودفسخ‌ نمايد اين‌ عمل‌ بصورت‌ كتبي‌ واخطار ۱۰ روزه‌ صورت‌ خواهدگرفت‌

۲۵ – پيمانكاراقامتگاه‌ قانوني‌ خود را طبق‌ مقدمه‌ قرارداد اعلام‌ نموده‌ ومتعهد است‌ درصورت‌ تغييرآدرس‌ظرف‌ مدت‌ ۳ روز موضوع‌ راباذكر نشاني‌ جديد به‌ كارفرمااطلاع‌ دهد درغير اينصورت‌ كليه‌ مكاتبات‌ و اخطارهاياابلاغهاكه‌ به‌ نشاني‌ مندرج‌ درقرارداد ارسال‌ شود ابلاغ‌ شده‌ محسوب‌ ميگردد.

۲۶ – پيمانكاربه‌ هيچ‌ وجه‌ مجاز نميباشد تاخيردرپرداخت‌ وجه‌ را دراجراي‌ قرارداد تاثير دهدوپيمانكار موظف‌است‌ درپايان‌ هرماه‌ قبل‌ ازاخذ حق‌ الزحمه‌ ازكارفرما، حقوق‌ ومزاياي‌ كاركنان‌ تحت‌ پوشش‌ خود راپرداخت‌نمايد.

 

 ماده‌۵ : ضمانت‌ حسن‌ انجام‌ كار وتعهدات‌

پيمانكار ضمانت‌ نامه‌ بانكي‌ ياوجه‌ نقد واريز به‌ حساب‌ جاري………………….. دانشگاه‌ نزد بانك‌………………….معادل‌ ۱۰% به‌ مبلغ‌………………………. ريال‌ بعنوان‌ سپرده‌ تضمين‌حسن‌ انجام‌كارتهيه‌ و در هنگام‌ امضاء قرارداد به‌ كارفرما تسليم‌ مي‌نمايد و چنانچه‌ پيمانكار به‌ هريك‌ ازتعهدات‌ خود عمل‌ ننمايدكارفرما مجاز است‌ سپرده‌ مذكور را بدون‌ هيچگونه‌ تشريفات‌ قانوني‌ به‌ نفع‌ دانشگاه‌ضبط نمايد.

 

ماده‌ ۶

كارفرما مجاز است‌ مبلغ‌ قرراداد راتاسقف‌ ۲۵% درمقابل‌ افزايش‌ ياكاهش‌ حجم‌ خدمات‌ تعديل‌ نمايد.

 

 ماده‌ ۷

:  كارفرماهيچگونه‌ تعهداستخدامي‌ ودعاوي‌ درمحاكم‌ نسبت‌ به‌ كاركنان‌ پيمانكار رانداشته‌ وازهرگونه‌مسئوليتي‌ دراين‌ موارد مبرابوده‌ وكليه‌ تعهدات‌ ذيربط به‌ عهده‌ پيمانكارميباشد.

 

 ماده‌ ۸ :

كارفرمادرمورد تامين‌ غذا ووسيله‌ اياب‌ وذهاب‌ ومسائل‌ رفاهي‌ ومهدكودك‌ كاركنان‌ پيمانكار هيچگونه‌تعهدومسئوليتي‌ نخواهد داشت‌ .

 

 

 

 ماده‌ ۹:

پيمانكاررسما اعلام‌ ميدارد كه‌ مشمول‌ ممنوعيت‌ مذكور درقانون‌ مصوب‌ ۲۲ ديماه‌ سال‌ ۱۳۳۷

نميباشد وهمچنين‌ پيمانكارتعهد ميكند كه‌ تاپايان‌ اجراي‌ اين‌ قرارداد به‌ هيچ‌ وجه‌ وطريق‌ اشخاص‌ مذكوردرقانون‌ اشاره‌ شده‌ رادرموضوع‌ قرارداد سهيم‌ وذينفع‌ نسازد والا كارفرما حق‌ خواهدداشت‌ قرارداد رافسخ‌وتضمين‌ حسن‌ انجام‌ كار را ضبط وخسارات‌ خود رابابت‌ تاخير در اجراي‌ قرارداد به‌ تشخيص‌ خود تعيين‌ و ازاموال‌ پيمانكار وصول‌ نمايد.

 

 ماده‌ ۱۰:

پيمانكاراقامتگاه‌ قانوني‌ خود را طبق‌ مقدمه‌ قرارداد اعلام‌ نموده‌ ومتعهد است‌ درصورت‌ تغييرآدرس‌ظرف‌ مدت‌ ۳ روز موضوع‌ راباذكر نشاني‌ جديد به‌ كارفرمااطلاع‌ دهد درغير اينصورت‌ كليه‌ مكاتبات‌ واخطارهايا ابلاغهاكه‌ به‌ نشاني‌ مندرج‌ درقرارداد ارسال‌ شود ابلاغ‌ شده‌ محسوب‌ ميگردد.

 

اين‌ قرارداد در .ماده‌ و بند و تبصره‌ ونسخه‌ كه‌ هركدام‌ ازنسخ‌ آن‌ حكم‌ واحد رادارندتنظيم‌ گرديده‌ است‌

 

امضا نماينده كارفرما                             امضاء نماينده پيمانكار

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

درباره فریبرز دخانیان

حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید

نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
جدید تر نمونه قرارداد حق الوکاله
قدیمی تر نمونه قرارداد برگزاری سمینار و همایش

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

بیست + 20 =

  • جدید
  • دیدگاه ها
قبلی بعدی
باور داشته باشیم :

مسیر موفقیت هر فرد کاملا انفرادی است ، به شرط استفاده از ابزارهای راهنمای موثر ، همراه شما هستیم .

دسترسی سریع
  • بلاگ
  • پرداخت
  • تماس با ما
  • علاقه مندی ها
  • درباره ما
  • فروشگاه
مجوزها
تمامی حقوق برای سایت دخانیان محفوظ می باشد | سایت ساز
keyboard_arrow_up