جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]

ورود

6 + ده =

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 09151120465 (ارتباط مستقیم با شما)
  • email info@dokhanian.ir
perm_identity
سبد خرید 0
  • علاقه مندی ها
  • ارتقا عضویت
  • وضعیت اکانت ویژه
0
بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]
perm_identity ورود و ثبت نام

وبلاگ

بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان بلاگ #مدیریت تغییر و مبانی سازمان اصول سازمان داری قراردادها نمونه قرارداد بیمه عمر کارکنان

نمونه قرارداد بیمه عمر کارکنان

access_time۱۳۹۸/۰۲/۰۴
perm_identity ارسال شده توسط فریبرز دخانیان
folder_open قراردادها
visibility 581 بازدید

 

نمونه قرارداد

بیمه عمر زمانی کارکنان یک شرکت

 

شماره قرارداد عمر :          شماره صدور :

تاریخ شروع :                 تاریخ انقضاء :

تعداد بیمه شدگان :          حق بیمه سالیانه : ……………………….. ریال .

بین شرکت ……………………………… به نشانی …………………………………………… که در این قرارداد بیمه گذار نامیده می شود و شرکت سهامی بیمه …………………… که بیمه گر نامیده می شود ، قرارداد زیر منعقد می گردد .

ماده اول : موضوع این قرارداد عبارت است از بیمه عمر زمانی فوت به هر علت کارکنان بیمه گذار

ماده دوم : سرمایه بیمه عمر زمانی هر یک از بیمه شدگان مبلغ ……………………………… ریال می باشد .

ماده سوم : شروع بیمه برای هر یک از کارکنان فعلی بیمه گذار و برای کارکنانی که در آینده استخدام خواهند شد تاریخ مندرج در الحاقیه تایید پوشش بیمه ای آن می باشد .

 تبصره 1 : بیمه گر می تواند با انتخاب خود از تعدادی از کارکنان متقاضی معاینات پزشکی بعمل آورد و سپس آن را قبول یا رد نماید و نیز مختار است با اعمال نرخ اضافی آنها را تحت پوشش قرار دهد . بهرحال شروع و اعتبار پوشش بیمه ای هر یک از کارکنان پس از تایید کتبی بیمه گر طی الحاقی می باشد  .

ماده چهارم : حق بیمه سالانه هر یک از بیمه شدگان جهت بیمه عمر زمانی مبلغ ………………… ریال می باشد که می باید از طرف بیمه گذار بصورت یکجا به بیمه گر پرداخت شود .

تبصره : ضرب الاجل پرداخت حق بیمه هر یک از بیمه شدگان حداکثر به فاصله 15 روز از تاریخ دریافت الحاقی تایید پوشش آن توسط بیمه گذار می باشد .

ماده پنجم : بیمه گذار موظف است لیست مشخصات کارکنان مشمول بیمه شامل ردیف ، نام و نام خانوادگی ، تاریخ تولد ، شماره شناسنامه و محل صدور در شروع عقد قرارداد در دو نسخه برای بیمه گذار ارسال نموده و هر ماه نیز صورتی از کارکنان خود را که در نظر دارد جدیداً تحت پوشش قرار بدهد (استخدام جدید) و یا از آن خارج نماید (استعفاء ، انتقال و یا بازنشستگانی که از پوشش خارج می گردند و …) جهت بیمه گر ارسال نماید .

تبصره 1 : شروع بیمه آن دسته از کارکنان جدید که بعد از امضای قرارداد به استخدام بیمه گذار در آمده اند از تاریخ دریافت نامه توسط بیمه گر خواهد بود .

تبصره 2 : ضرب الاجل ارسال اسامی کارکنان حذفی حداکثر 15 روز از تاریخ حذف می باشد و چنانچه تغییراتی خارج از ضرب الاجل فوق به بیمه گر اعلام گردد ، تاریخ موثر برای صدور الحاقی خروج بیمه شده از پوشش بیمه ای حداکثر 15 روز قبل از تاریخ بیمه گذار (اعلام تغییرات) انتقال می یابد .

ماده ششم : تسویه حق بیمه الحاقی های صادره مربوط به تغییرات در طول مدت قرارداد ، اعم از افزایش یا کاهش تعداد بیمه شدگان بر اساس تعرفه کوتاه مدت بیمه مرکزی ایران و همزمان با حق بیمه سایر بیمه شدگان انجام خواهد شد .

ماده هفتم : در صورت فوت هر یک از بیمه شدگان ، بیمه گذار موظف است مراتب را کتباً و ظرف مدت حداکثر 15 روز از تاریخ اطلاع به بیمه گر اعلام و متعاقباً مدارک زیر را ارسال نماید .

الف ) در صورت فوت :

1- اصل یا فتوکپی تایید شده خلاصه رونوشت وفات (گواهی فوت ) صادره از طرف اداره آمار .  2- گواهی پزشک قانونی یا آخرین پزشک معالج مبنی بر تعیین علت فوت .   3- گزارش مشروح حادثه که توسط مراجع ذیصلاح تهیه شده باشد .(در مواردی که فوت ناشی از حادثه باشد ) .

تبصره 1: در مواردی که فوت در اثر حوادث ناشی از رانندگی ، توسط بیمه شده باشدگواهینامه رانندگی مجاز راننده وسیله نقلیه مورد لزوم می باشد .

تبصره 2 : در موارد استثنایی و دوری از مرکز که امکان اطلاع فوری مقدور نمی باشد ، مدت زمان اطلاع به بیمه گر 30 روز تعیین می گردد .

تبصره3 : حوادث منجر به فوت ناشی از ادوات عمل نشده باقیمانده از آثار جنگ تحمیلی نسبت به کلیه بیمه شدگان پس از انعقاد قرارداد مشمول بیمه می باشد .

ماده هشتم : بیمه گر در ازاء دریافت حق بیمه و انجام تعهدات بیمه گذار مندرج در این قرار داد متعهد است سرمایه های موضوع ماده دوم این قرارداد را به شرح همان ماده در وجه بیمه گذار پرداخت نماید تا به ذینفع قانونی آن تادیه گردد .

ماده نهم : حق بیمه هایی که بابت این قرارداد به بیمه گر پرداخت می گردد قابل استرداد نمی باشد مگر در مواردی که اشتباهی در محاسبه رخ داده باشد .

ماده دهم : حداکثر سن قابل پذیرش کارکنان بیمه شده هنگام وقوع خطر مشمول این قرارداد 65 سال تمام می باشد .بنابر این بیمه گر نسبت به کسانی که سن آنها از ارقام یاد شده در موارد مربوطه بیشتر باشد هیچگونه تعهدی ندارد .

ماده یازدهم : مدت این قرارداد یک سال از تاریخ شروع آن است و هر یک از طرفین می توانند یک ماه قبل از پایان مدت قرارداد ،  نظر خود را نسبت به فسخ و یا تجدید نظر در نرخ و شرایط قرارداد به طرف دیگر اعلام نماید در غیر اینصورت قرارداد با همین شرایط و با صدور برگ الحاقی به مدت یکسال دیگر تمدید خواهد شد.

ماده دوازدهم : نسبت به مواردی که در این قرارداد ذکر نگردیده استبر طبق شرایط عمومی بیمه عمر جمعی شرکت سهامی بیمه ………… و قانون بیمه رفتار خواهد شد .

 

                  مهر و امضا بیمه گذار                 مهر و امضا بیمه گر    

 

 

فریبرز دخانیان
درباره فریبرز دخانیان

حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید

نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
جدید تر نمونه قرارداد استفاده از تسهیلات پیمانکاران
قدیمی تر نمونه قرارداد عمومی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

20 + 20 =

  • محبوب
  • جدید
  • دیدگاه ها
قبلی بعدی
باور داشته باشیم :

مسیر موفقیت هر فرد کاملا انفرادی است ، به شرط استفاده از ابزارهای راهنمای موثر ، همراه شما هستیم .

دسترسی سریع
  • بلاگ
  • پرداخت
  • تماس با ما
  • علاقه مندی ها
  • درباره ما
  • فروشگاه

تمامی حقوق برای سایت دخانیان محفوظ می باشد | سایت ساز
keyboard_arrow_up