جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]

ورود

یازده + بیست =

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 09151120465 (ارتباط مستقیم با شما)
  • email info@dokhanian.ir
perm_identity
سبد خرید 0
  • علاقه مندی ها
  • ارتقا عضویت
  • وضعیت اکانت ویژه
0
بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]
perm_identity ورود و ثبت نام

وبلاگ

بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان بلاگ #مدیریت تغییر و مبانی سازمان اصول سازمان داری قراردادها نمونه قرارداد برگزاری سمینار و همایش

نمونه قرارداد برگزاری سمینار و همایش

access_time2019/04/25
perm_identity ارسال شده توسط فریبرز دخانیان
folder_open قراردادها
visibility 2.12k بازدید
 
قرارداد برگزاري‌ وانجام‌ امور سمينار و همايش

 

بسمه‌ تعالي‌

 

 

قرارداد

 

 

اين‌ قرارداد في‌ مابين‌…………………و به‌ نمايندگي‌……………….. كه‌ ازاين‌ پس‌ اختصار كارفرماناميده‌ مي‌شود از يك‌ طرف‌ وشركت‌……….. به‌ شماره‌ ثبت‌…… وبه‌نمايندگي‌……………. داراي‌ شناسنامه‌…………. صادره‌ از………….. و به‌نشاني‌…………………………………. تلفن‌……………… ازاين‌ پس‌ اختصارا پيمانكار ناميده‌مي‌شود منعقد ميگردد و طرفين‌ متعهد به‌ اجراي‌ كليه‌ قيود وشروط مندرج‌ درآن‌ مي‌باشند

 

 ماده‌ ۱: موضوع‌ قرارداد :

موضوع‌ قرارداد عبارت‌ است‌ از برگزاري‌ وانجام‌ امور كارگاه‌ سمينار و همايشها طبق‌ نظر كارفرمادر محدوده‌ كليه‌ قسمتهاي‌ بشرح‌ مندرج‌ در ماده‌ ۳ اين‌ قرارداد مي‌باشد .

 

 مدت‌ قرارداد

ماده‌دو:مدت‌قراردادازتاريخ‌……/……/….لغايت‌……/…../…..بمدت‌…….است‌

 

 ماده‌ سه‌شرح‌ وظايف‌

: جهت‌ برگزاري‌ كارگاه‌، سمينار همايش‌ و………پيمانكار مي‌بايست‌ موارد زير را انجام‌ دهد:

۱-  اطلاع‌ رساني‌ به‌ افراد شركت‌ كننده‌

۲-  تهيه‌ پلاكارد، تراكت‌، پوستر، جزوه‌ متناسب‌ بابرنامه‌

۳-  تهيه‌ پوشه‌ وقراردادن‌ برنامه‌، فرم‌ نقطه‌ نظر سنجي‌

۴-  تهيه‌ وتكثير فرمهاي‌ نظر سنجي‌، سوالات‌ پيش‌ آزمون‌ وپس‌ آزمون‌ فرمهاي‌ ثبت‌ نام‌ وحضور غياب‌

۵-  پيش‌ بيني‌ وتهيه‌ و تدارك‌ غذا ونظارت‌ بر سرو آن‌ بسته‌ به‌ نوع‌ برنامه‌

۶-  پيش‌ بيني‌ وتهيه‌ وتدارك‌ پذيرايي‌ ونظارت‌ برسرو آن‌ بسته‌ به‌ نوع‌ برنامه‌

۷-  تهيه‌ لوازم‌ التحرير از قبيل‌ پوشه‌، خودكار، مداد، ماژيك‌، شفاف‌، كاغذ A4 بسته‌ به‌ نوع‌ برنامه‌

۸-  پيگيري‌ ياانجام‌ تكثير وتايپ‌ كارگاه‌

۹- دعوت‌ از اساتيد

-۱۰- هماهنگي‌ جهت‌ رفت‌ وآمد كاركنان‌ واساتيد

۱۱-  نظافت‌ محل‌

۱۲-  تهيه‌ محل‌ مناسب‌

۱۳-  تهيه‌ وسايل‌ كمك‌ آموزشي‌ مانند كامپيوتر، اسلايد اورهد ويدئو پروكتورو……

  ۱۴- پيگيري‌ اقامتگاه‌ وهتلينگ‌ ميهمانان‌

۱۵- كليه‌ مواد مصرفي‌ شامل‌ (قند، چاي‌ وبيسكويت‌ و غيره‌) از نوع‌ مرغوب‌ و درجه‌ يك‌ با تائيد كارفرماتهيه‌ وتوزيع‌ گردد

۱۶-  كليه‌ لوازم‌ واثاثيه‌ موجود جهت‌ پذيرايي‌ وسرويس‌ دهي‌ به‌ مناسبت‌هاي‌ مختلف‌ درسالن‌ سمينارتوسط كارفرما طبق‌ صورتجلسه‌ به‌ پيمانكار تحويل‌ خواهد گرديد و پيمانكار موظف‌ است‌ در پايان‌قرارداد عين لوزام‌ مذكور رامسترد نمايد .

۱۷ –  چنانچه‌ اثاثيه‌ و وسايل‌ مندرج‌ در اين‌ قرارداد شكسته‌، مفقود وآسيبي‌ به‌ آنها وارد آيد وعيب‌ونقص‌ درآنها مشاهده‌ شود پيمانكار موظف‌ است‌ بانظر نماينده‌ كارفرما نسبت‌ به‌ جبران‌ كسري‌ ويارفع‌نقص‌ وارده‌ اقدام‌ نمايد. ودر غير اينصورت‌ كارفرما راسا نسبت‌ به‌ تامين‌ كسري‌ ويارفع‌ نقص‌ اقدام‌نموده‌ وبهاي‌ آنرا بعلاوه‌ ۲۵% جريمه‌ از مطالبات‌ پيمانكار كسر خواهد نمود

۱۸ – پيمانكار متعهد ميباشد هزينه‌ تعمير تجهيزات‌ و وسايل‌ تحويلي‌ از قبيل‌ وسايل‌ گرم‌ كننده‌ وسردكننده‌ و وسايل‌ گاز سوز وغيره‌ را پرداخت‌ نمايد .

 

 ماده‌ چهار: مبلغ‌ قراداد :

مبلغ‌ قرارداد ………………ريال‌ خواهد بود .كه‌ پس‌ از تاييد ورضايت‌ كارفرما در وجه‌پيمانكار پرداخت‌ خواهد شد .

تبصره‌ يك‌  :

پرداخت‌ حق‌ الزحمه‌ پيمانكار منوط به‌ اخذ مفاصا حساب‌ از سازمان‌ تامين‌ اجتماعي‌ و ارائه‌ آن‌ به‌ اداره‌كل‌ امورمالي‌ خواهد بود

 ماده‌ پنج‌  :

پيمانكار متعهد است‌ كليه‌ حقوق‌ ومزاياي‌ متعلقه‌ به‌ كاركنان‌ خود را براساس‌ قانون‌ كار پرداخت‌ نمايدوحق‌ بيمه‌ وماليات‌ حقوق‌ آنان‌ برابر مقررات‌ جاري‌ كشور وهمچنين‌ تهيه‌ لباس‌ كار و لوازم‌ ايمني‌ بعهده‌شركت‌ ميباشد

 

تبصره‌ يك‌ :

پيمانكار موظف‌ است‌ كليه‌ مقررات‌ قانون‌ كار وسازمان‌ تامين‌ اجتماعي‌ را درمورد كاركنان‌ تحت‌ پوشش‌خود رعايت‌ نمايد .

 

تبصره‌ دو :

چنانچه‌ از طرف‌ وزارت‌ كار وامور اجتماعي‌ هرگونه‌ افزايش‌ دستمزد ومزاياي‌ بهر نحو صورت‌ پذيردتامين‌ وپرداخت‌ آن‌ بعهده‌ پيمانكار بوده‌ و كارفرما به‌ هيچ‌ وجه‌ در اينگونه‌ موارد تعهدي‌ نخواهد داشت‌

 ماده‌ شش‌ :

پيمانكار موظف‌ به‌ تهيه‌ ضمانت‌ نامه‌ بانكي‌ يا وجه‌ نقد واريزي‌ به‌ حساب‌ جاري‌ ۱۴۰۰۰۴ دانشگاه‌ نزدبانك‌ رفاه‌ كارگران‌ شعبه‌ مركز معادل‌ ۱۰% بعنوان‌ سپرده‌ تضمين‌ حسن‌ انجام‌ كار بوده‌ ودرهنگام‌امضاء قرارداد به‌ كارفرما تسليم‌ مي‌نمايد و چنانچه‌ پيمانكار به‌ هريك‌ از تعهدات‌ خود عمل‌ ننمايدكارفرمامجاز است‌ سپرده‌ مذكور رابدون‌ هيچ‌ گونه‌ تشريفات‌ قانوني‌ بنفع‌ دانشگاه‌ ضبط نمايد .

 

 ماده‌ هفت‌ :

كارفرما ميتواند نسبت‌ به‌ افزايش‌ ياكاهش‌ ۲۵% موضوع‌ قرارداد اقدام‌ نمايد و پيمانكار موظف‌ به‌اجراي‌ آن‌ ميباشد .

تبصره‌ ۱ :

شركت‌ موظف‌ است‌ صورت‌ اسامي‌ كارگران‌ وسرپرستان‌ تعيين‌ شده‌ راجهت‌ كنترل‌ لازم‌ به‌ اداره‌خدمات‌ عمومي‌…………………ارائه‌ نمايد وباكليه‌ پرسنل‌ خود مطابق‌ قانون‌ كار رفتار نمايد.

 

ماده‌ هشت‌ : 

كارفرما برنحوه‌ صحيح‌ انجام‌ كار وتعهدات‌ پيمانكار درتمام‌ مدت‌ قرارداد نظارت‌ كامل‌ خواهد داشت‌ .

 

ماده‌ نه‌ :

درصورت‌ مشاهده‌ هرگونه‌ قصور ياتقصير، بي‌ نظمي‌ ومسامحه‌ وياعدم‌ انجام‌ تمام‌ وياقسمتي‌ ازتعهدات‌ از طرف‌ پيمانكار وياكاركنان‌ وي‌ درانجام‌ امور ناشي‌ از اجراي‌ مفاد قرارداد، كارفرما حق‌ داردنسبت‌ به‌ اخذ جريمه‌اي‌ مناسب‌ به‌ تشخيص‌ خود اقدام‌ نمايد ودرصورت‌ تكرار حق‌ فسخ‌ قرارداد و

 

 

ضبط سپرده‌ راخواهد داشت‌، تشخيص‌ كارفرما دراينمورد قطعي‌ وغيرقابل‌ اعتراض‌ است‌

 

ماده‌ ده‌ :

كارفرما هيچگونه‌ تعهد استخدامي‌ ودعاوي‌ درمحاكم‌ نسبت‌ به‌ كاركنان‌ پيمانكار نداشته‌ واز هرگونه‌مسئوليت‌ دراين‌ مورد مبرا بوده‌ وكليه‌ تعهدات‌ ذيربط به‌ عهده‌ پيمانكار ميباشد .

 

ماده‌ يازده‌ :

پيمانكار در طول‌ مدت‌ قرارداد مسئول‌ كامل‌ كاركنان‌ خود بوده‌ ومتعهد ميگردد كه‌ كليه‌ كاركنانيكه‌ براي‌انجام‌ امور محوله‌ از طرف‌ وي‌ تعيين‌ ميشوند مقررات‌ ايمني‌ وبهداشتي‌ وانضباط اداري‌، اخلاقي‌وجلوگيري‌ از بروز حريق‌ وامثالهم‌ رابه‌ نحواحسن‌ رعايت‌ نمايند.

 

ماده‌ دوازده‌ 

كاركنان‌ پيمانكار ميبايست‌ داراي‌ كارت‌ پايان‌ خدمت‌ ويامعافيت‌ از انجام‌ خدمت‌ وظيفه‌ غير پزشكي‌بوده‌ وحداقل‌ داراي‌ مدرك‌ تحصيلي‌ ششم‌ ابتدائي‌ باشد و پيمانكار موظف‌ است‌ فتوكپي‌ مدارك‌ آنهارابهمراه‌ فتوكپي‌ شناسنامه‌، ۲ قطعه‌ عكس‌، برگ‌ عدم‌ اعتياد به‌ مواد مخدر وبرگ‌ عدم‌ سوء پيشينه‌ونشاني‌ كامل‌ منزل‌ تحويل‌ اداره‌ خدمات‌ عمومي‌ نمايد .

 

ماده‌ سيزده‌ :

كليه‌ كاركنان‌ پيمانكار ملزم‌ به‌ رعايت‌ پوشش‌ اسلامي‌ وموازين‌ شرعي‌ ميباشند كه‌ نظارت‌ براجراي‌دقيق‌ اين‌ امور برعهده‌ كارفرمابوده‌ و در صورت‌ تخلف‌ هريك‌ از كاركنان‌ از ادامه‌ كارآنها جلوگيري‌ وپيمانكار موظف‌ است‌ ظرف‌ ۲۴ ساعت‌ فرد واجد شرايطي‌ رابه‌ جايگزيني‌ معرفي‌ نمايد.

 

ماده‌ چهارده‌ :

چنانچه‌ بعلت‌ عدم‌ وجود وسايل‌ ايمني‌ ويا عدم‌ رعايت‌ حفاظت‌هاي‌ فردي‌ ويابهردليلي‌ حادثه‌اي‌ براي‌كاركنان‌ تحت‌ نظارت‌ پيمانكار بوجود آيد، پاسخگوئي‌ به‌ مقامات‌ ذيصلاح‌ بعهده‌ پيمانكار بوده‌ وكارفرمادر اينمورد هيچگونه‌ مسئوليتي‌ نخواهد داشت‌ .

 

 

 

 

ماده‌ پانزده‌ :

تردد پرسنل‌ پيمانكار بين‌ ساختمانهاطي‌ مورد قرارداد وحمل‌ لوازم‌ آنها بعهده‌ پيمانكار بوده‌وپيمانكارالزامٹ بايد خودرو كافي‌ طرح‌ دار داشته‌ باشد تا اخلالي‌ در سرويس‌ دهي‌ بوجود نيايد.

 

ماده‌ شانزده‌ :

چنانچه‌ كارفرما بنا به‌ دلايل‌ خاصي‌ محل‌ اين‌ قرارداد را تغيير دهد پيمانكار ملزم‌ به‌ اجراي‌ انجام‌ امورمحوله‌ در محل‌ جديد بوده‌ و حق‌ هيچگونه‌ اعتراضي‌ را نخواهد داشت‌ .

 

ماده‌هفده‌ :

پرسنلي‌ كه‌ پيمانكار جهت‌ ساختمانهاي‌ تحت‌ پوشش‌ درنظر ميگرد بايد مورد تاييد كارفرما نيز باشندودر صورتيكه‌ هريك‌ از افراد مورد تاييد كارفرما نباشند پيمانكار موظف‌ است‌ فرد يا افراد مورد نظر راتعويض‌ وافراد جايگزين‌ رامعرفي‌ نمايد.

تبصره‌ ۱ :

پيمانكار تعهد مي‌نمايد درصورت‌ بكارگيري‌ پرسنل‌ جديد وياتعويض‌ كارگران‌، مراتب‌ رابطور كتبي‌ به‌كارفرما گزارش‌ نمايد.

 

ماده‌هيجده‌ :

پيمانكار اقرار مي‌نمايد كه‌ مشمول‌ قانون‌ مصوب‌ ديماه‌ ۱۳۳۷ موضوع‌ منع‌  مداخله‌ كارمندان‌ دولت‌ درمعاملات‌ دولتي‌ نميباشد وتا پايان‌ قرارداد از سهيم‌ و ذينفع‌ نمودن‌ آنان‌ خودداري‌ نمايد و درغيراينصورت‌ قرارداد لغو و سپرده‌ انجام‌ كار به‌ نفع‌ دولت‌ ضبط ميگردد.

 

ماده‌ نوزده‌:

كليه‌ كسورات‌ قانوني‌ اعم‌ از بيمه‌، ماليات‌ و غيره‌ بعهده‌ پيمانكار ميباشد .

 

ماده‌بيست‌ :

كارفرما حق‌ دارد هرزمان‌ كه‌ بخواهد قسمتي‌ و يا تمامي‌ كارموضوع‌ اين‌ قرارداد رابنا به‌ مصلحت‌ خودفسخ‌ نمايد اين‌ عمل‌ بصورت‌ كتبي‌ واخطار ده‌ روز صورت‌ خواهد گرفت‌ .

 

 

 

 ماده‌ بيست‌ ويك‌ :

واگذاري‌ قرارداد: پيمانكار حق‌ واگذاري‌ اين‌ قرارداد راكلا وجزا به‌ غير ندارد.

 

 ماده‌ بيست‌ ودو :

اقامتگاه‌ طرفين‌ درمقدمه‌ قيد گرديده‌و هريك‌ از طرفين‌ قرارداد متعهد است‌ درصورت‌ تغيير اقامتگاه‌،مراتب‌ راكتبا به‌ اطلاع‌ طرف‌ ديگر برساند ودرغير اين‌ صورت‌ آدرس‌ قبلي‌ از نظر ابلاغ‌ اوراق‌ معبتراست‌ .

 

 

ماده‌ بيست‌ وسه‌ :

طرفين‌  كوشش‌ خواهند  كرد اختلافات‌ ناشي‌ از تفسير يا اجراي‌ اين‌ قرارداد رابه‌ طريق‌ دوستانه‌ حل‌وفصل‌ نمايند ودرغير اين‌ صورت‌ موضوع‌ اختلافات‌ باحضور نماينده‌ كارفرما و پيمانكار و دفتر حقوقي‌دانشگاه‌ رسيدگي‌ و سعي‌ درحل‌ اختلاف‌ خواهد شد وچنانچه‌ اختلاف‌ برطرف‌ نگردد هريك‌ از طرفين‌مي‌تواند به‌ مرجع‌ صالح‌ قضايي‌ مراجعه‌ كند. راي‌ صادره‌ دراين‌ مورد براي‌ طرفين‌ لازم‌ الاجرا مي‌باشد .

 

ماده‌بيست‌ وچهار :

شرايط مناقصه‌ جزء لاينفك‌ قرارداد ميباشد.

اين‌ قرارداد در……………. ماده‌ و……….. و…………. نسخه‌ تنظيم‌ گرديده‌ كه‌ هريك‌ حكم‌ واحدرادارد.

 

 

 

 

 

درباره فریبرز دخانیان

حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید

نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
جدید تر نمونه قرارداد تایپ و تکثیر
قدیمی تر نمونه فرم نظرسنجی شرکت کنندگان در دوره اموزشی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

هجده − هشت =

  • جدید
  • دیدگاه ها
قبلی بعدی
باور داشته باشیم :

مسیر موفقیت هر فرد کاملا انفرادی است ، به شرط استفاده از ابزارهای راهنمای موثر ، همراه شما هستیم .

دسترسی سریع
  • بلاگ
  • پرداخت
  • تماس با ما
  • علاقه مندی ها
  • درباره ما
  • فروشگاه
مجوزها
تمامی حقوق برای سایت دخانیان محفوظ می باشد | سایت ساز
keyboard_arrow_up