جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]

ورود

4 + سیزده =

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 09151120465 (ارتباط مستقیم با شما)
  • email info@dokhanian.ir
perm_identity
سبد خرید 0
  • علاقه مندی ها
  • ارتقا عضویت
  • وضعیت اکانت ویژه
0
بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]
perm_identity ورود و ثبت نام

وبلاگ

بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان بلاگ #مدیریت تغییر و مبانی سازمان اصول سازمان داری قراردادها نمونه قرارداد اموزشی در خصوص استقرار سیستم ایزو

نمونه قرارداد اموزشی در خصوص استقرار سیستم ایزو

access_time2019/05/02
perm_identity ارسال شده توسط فریبرز دخانیان
folder_open قراردادها
visibility 761 بازدید
 
نمونه قرارداد جهت ارائه خدمات آموزشي براي استقرار  ISO 9001:2000

 

قرارداد شناسايي و استخراج مشكلات اجرائي و ارائه خدمات آموزشي جهت استقرار

سيستم مديريت كيفيت بر اساس استاندارد  ISO 9001:2000

اين قرارداد فيمابين واحد صنعتي ………………………..  به نمايندگي واقع در استان  ……………..  شهرستان …………….. به نشاني كارخانه……………………….. ……………………….. كه در اين قرارداد كارفرما ناميده مي شود از يك طرف و شركت………………………..  به نمايندگي …………………… و نشاني……………………….. ………………………..  كه از اين پس طرف قرارداد ناميده به شرح ذيل منعقد مي گردد.

ماده ۱ـ موضوع قرارداد

موضوع قرارداد عبارتست از ارائه خدمات آموزشي در جهت استقرار استاندارد      بين المللي ISO9001:2000 تا مرحله اخذ تائيديه شركت ناظر، و مراحل اجرايي آن به شرح زيرمي باشد :

۱-۱- شناخت وضع موجود واحد صنعتي بر اساس استاندارد ISO9001:2000 و تعيين مغايرتها و عدم تطابقهاي احتمالي و ارائه گزارش آن به مجري طرح.

۱-۲- آموزش استاندارد ISO9001 بر اساس مندرجات جدول پيوست شماره (۲) اين قرارداد.

۱-۳- تشكيل و توجيه اعضاي كميته راهبري ISO 9001 و كميته هاي فرعي مربوطه و تعيين مسئوليتهاي ايشان.

۱-۴- همكاري و مشاركت طرف قرارداد با كارشناسان واحد صنعتي در زمينه طراحي يا اصلاح سيستمهاي مورد نياز و مستندسازي فرآيندها و روشهاي اجرايي (Procedures) براي عناصر مشروحه زير :

– سيستم مديريت كيفيت (شامل : الزامات عمومي و الزامات مربوط به مستندات)

– مسئوليت مديريت (شامل : تعهد مديريت، مشتري محوري، خط مشي كيفيت، طرح ريزي، مسئوليت، اختيار و انتقال اطلاعات و بازنگري مديريت)

– مديريت منابع (شامل : فراهم كردن منابع، منابع انساني، زير ساخت، محيط كار)

– پديدآوري محصول (شامل : طرح ريزي پديدآوري محصول، فرآيندهاي مرتبط با مشتري، طراحي و تكوين، خريد، توليد و ارائه خدمات، كنترل وسايل پايش و

اندازه گيري)

– اندازه گيري، تجزيه و تحليل و بهبود (شامل : كليات، پايش و اندازه گيري، كنترل محصول نامنطبق، تحليل داده ها و بهبود)

۱-۵- همكاري در تعريف و اجراي حداقل ۲ پروژه بهبود مداوم با مشاركت كارشناسان واحد صنعتي

۱-۶- همكاري و مشاركت طرف قرارداد با كارشناسان واحد صنعتي در زمينه تهيه و تدوين دستورالعملهاي كاري (Work-instructions) و طرح كيفيت

۱-۷- تهيه نظام نامه كيفيت (Quality Manual) شامل :

۱-۷-۱-تدوين خط مشي كيفيت (Quality Policy) واحد صنعتي

    ۱-۷-۲-تعيين مسئوليتها، اختيارات و ارتباطات كاري كاركنان مؤثر بر كيفيت و نيز همكاري در تعيين و انتخاب نماينده مديريت، مميزان داخلي و تعيين جايگاه آنها در چارت سازماني (در صورت نياز)

۱-۷-۳- تصويب نظام نامه كيفيت براساس عناصر استاندارد ISO 9001:2000

۱-۸- همكاري و مشاركت طرف قرارداد با كارشناسان واحد صنعتي در زمينه استقرار نظام مميزي داخلي

۱-۹- انجام دو نوبت پيش مميزي (Pre-Audit) توسط طرف قرارداد و مميزان داخلي واحد صنعتي بر روي نظام كيفيت و شناسايي مغايرتها و عدم تطابقهاي احتمالي

۱-۱۰- حضور در مرحله مميزي نهايي (Final-Audit) كه توسط شركت ناظر انجام خواهد شد و طرف قرارداد همكاري لازم را در اين زمينه با واحد صنعتي به منظور اخذ تائيديه شركت ناظر خواهد داشت .

ماده ۲ـ وظايف و تعهدات طرف قرارداد

وظايف و تعهدات طرف قرارداد به شرح زير مي باشد :

۲-۱- طرف قرارداد بايد تعهدات مربوط به اين قرارداد را با به كاربردن روشها و اصول متداول فني و آموزشي به انجام برساند و كارشناساني كه جهت اجراي مفاد اين قرارداد به خدمت مي گيرد را از بين افراد واجد شرايط تخصصي و اخلاقي انتخاب نمايد.

۲-۲- طرف قرارداد با علم و اطلاع از شرايط كار و محل كارفرما و موضوع قرارداد، قرارداد را امضاء نموده و بعداً نمي تواند به هيچ عنوان به بهانه عدم اطلاع معترض شود.

۲-۳- طرف قرارداد ميبايستي كليه اطلاعات و اسناد مربوط به كارفرما را محرمانه تلقي نموده و از انتقال آن به غير خودداري نمايد.

۲-۴- طرف قرارداد بايد در جلساتي كه با هماهنگي طرفين تعيين ميگردد، حضور يابد.

۲-۵- طرف قرارداد متعهد مي گردد حداكثر دو هفته پس از امضاء قرارداد، برنامه زمانبندي (گانت چارت) پروژه را تهيه نموده و به كارفرما ارايه نمايد. همچنين موظف است گانت چارت پروژه را بصورت ماهانه به روز كرده و براي كارفرما ارسال نمايد.

۲-۶- طرف قرارداد موظف است حداكثر يك ماه پس از امضاء قرارداد، گزارش شناخت خود از وضعيت موجود به كارفرما ارائه نمايد.

ماده ۳- وظايف و تعهدات كارفرما

كارفرما در موضوع قرارداد متعهد و موظف به انجام اقدامات زير است :

۳-۱- معرفي يك فرد واجد شرايط به عنوان نماينده مديريت در كيفيت با اختيارات لازم و كافي و حضور فعال ايشان در كليه دوره‌هاي آموزشي، كارگاهي و انجام تكاليف و وظايف مربوطه .

۳-۲- همكاري و مشاركت در تدوين برنامه زمان بندي براي برنامه ريزي و اجراي آموزشهاي مورد نياز و انجام فعاليتهاي تعيين شده از جانب طرف قرارداد مطابق برنامه هاي مذكور.

۳-۳- همكاري و مشاركت در رفع مغايرتهاي تعيين شده مطابق گزارشات ارسالي از سوي طرف قرارداد.

۳-۴- تامين امكانات، منابع و ارائه اطلاعات و آمـار غير محرمانه لازم جهت طراحي و استقرار سيستم اندازه گيري عملكرد .

۳-۵- هزينه هاي اياب و ذهاب و اقامت كارشناسان طرف قرارداد بعهده كارفرما مي باشد.

۳-۶-كارفرما تعهد مي نمايد افرادي را كه براي آموزش تعيين مي شوند جهت آموزش، توجيه و پياده سازي در اختيار طرف قرارداد، قرار دهد.

ماده ۴- مدت زمان انجام قرارداد

۴-۱- مدت ارائه خدمات آموزشي براي انجام موضوع قرارداد از زمان مبادله قرارداد، به مدت ۶ ماه شمسي خواهد بود كه جزئيات آن به شرح پيوست شماره يك می باشد.

تبصره ۱- به ازاي هر هفته تاخير غير مجاز طرف قرارداد در اجراي موضوع قرارداد كه مورد تائيد شركت ناظر نيز باشد ، ۳% از كل مبلغ قرارداد كسر خواهد شد.

تبصره ۲- در صورتي كه كارفرما نسبت به پرداخت حق الزحمه (مندرج در ماده ۶) در موعد مقرر اقدام ننمايد، طرف قرارداد مي تواند با هماهنگي شركت ناظر، تا پرداخت مربوطه موضوع قرارداد را متوقف كرده و زمان فوق شامل تبصره ۱ بند ۴-۱ نخواهدشد.

تبصره ۳ – درصورتي كه تاخير ذكر شده در تبصره ۲ بند ۴-۱ بيش از حد مجاز باشد و زمانبندي ارائه شده در بند ۴-۱، جهت انجام موضوع قرارداد را تحت تاثير قرار دهد به گونه اي كه امكان انجام موضوع قرارداد در زمان باقي مانده جهت طرف قرارداد ميسر نباشد، طرف قرارداد مي تواند پس از تائيد شركت ناظر درخواست فسخ قرارداد را نمايد، و كارفرما موظف است هزينه كليه خدمات انجام شده از سوي طرف قرارداد تا تاريخ فسخ را ظرف يك ماه از تاريخ فسخ به طرف قرارداد پرداخت نمايد.

ماده ۵- مبلغ قرارداد

۵-۱- مبلغ اين قرارداد ……………………… ريال است كه شامل……% هزينه انجام موضوع قرارداد مي باشد و…….. % مابقي بر اساس قرارداد جداگانه اي با مجري طرح توسط سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران پرداخت خواهد شد.

ماده ۶- نحوه پرداخت

نحوه پرداخت حق الزحمه اين قرارداد به شرح زير مي باشد :

۶-۱- مبلغ………………………ريال (۱۰% مبلغ قرارداد) بعنوان پيش پرداخت.

۶-۲- مبلغ………………………ريال (۲۰% مبلغ قرارداد) پس از انجام مراحل ۱ لغايت ۲ پيوست شماره يك و تاييد كارفرما

۶-۳- مبلغ………………………ريال (۳۰% مبلغ قرارداد) پس از انجام مراحل ۳ لغايت ۵ پيوست شماره يك و تاييد كارفرما

۶-۴- مبلغ………………………ريال (۴۰% مبلغ قرارداد) پس از انجام مراحل ۶ لغايت ۹ پيوست شماره يك و ارزيابي و تائيد شركت ناظر

 

ماده ۷- فسخ قرارداد :

اين قرارداد قبل از انقضاء مدت يا خاتمه آن در شرايط زير قابل فسخ مي باشد:

۷-۱- كارفرما ميتواند با موافقت مجري طرح و طرف قرارداد با اخطار قبلي يك ماهه

 نسبت به فسخ قرارداد اقدام نمايد. در اين صورت هزينه كليه خدمات انجام شده از سوي طرف قرارداد تا تاريخ فسخ، ظرف يك ماه از تاريخ فسخ توسط كارفرما به ايشان

 پرداخت خواهد شد.

۷-۲- طرف قرارداد مي تواند با موافقت مجري طرح و كارفرما و اعلام وقت قبلي يك ماهه نسبت به فسخ قرارداد اقدام نمايد، در اين صورت كليه حق الزحمه هاي دريافت شده مي بايستي به حساب كارفرما و مجري طرح واريز شود.

ماده ۸- هيئت حل اختلاف

۸-۱- كليه اختلافاتي كه ممكن است در اثر اجراي اين قرارداد با تفسير مندرجات آن بين طرفين قرارداد رخ دهد و نتوان آنها را از طريق مذاكره حل و فصل نمود، در هيئتي سه نفره مركب از نماينده كارفرما، طرف قرارداد و مجري طرح در سازمان گسترش و نوسازي ايران مطرح و راي اين هيئت لازم الاجرا خواهد بود .

 

ماده ۹- نسخ قرارداد :

۹-۱- اين قرارداد در سه نسخه مشتمل بر ۹ ماده ، ۳۲ بند ، ۳ تبصره و ۲ جدول پيوست تنظيم شده و از هر نظر تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است و كليه نسخ آن اعتبار يكسان دارد.

  كارفرما                                                 طرف قرارداد

      شركت …………………………..                           شركت…………………………..

 

يوست – برنامه آموزش هاي موردنياز براي استقرار استانداردISO9001:2000

موضوع آموزش ساعات          آموزش
۱- آشنايي با مفاهيم مديريت كيفيت

۲- معرفي استانداردهاي ISO 9001:2000

۳- مستندسازي و تشريح الزامات استاندارد ISO 9001:2000

۴- مميزي داخلي الزامات استاندارد ISO 9001:2000

۵- آشنايي به مفاهيم و روشهاي كاليبراسيون

۶- آشنايي با روشهاي SPC

۸

۱۲

۱۲

۱۲

۱۲

۱۶

كل ساعات آموزش

۷۲

 

 

پيوست – مراحل اجرائي پروژه استقرار استاندارد ISO 9001:2000

 

ردفيف
عنوان فعاليت مدت پيش بيني شده به ماه
۱ برگزاري جلسه توجيهي براي مديران و كارشناسان كارفرما يك ماه
۲ شناخت وضع موجود
۳ آموزش مديران و كارشناسان كارفرما قبل از اتمام فعاليت پنج
۴ تشكيل كميته راهبري و كميته هاي فرعي مربوطه و توجيه اعضاي آن سه ماه
۵ مستندسازي فرآيندها شامل:

– طراحي يا اصلاح سيستمهاي مورد نياز

– تهيه و تدوين نظام نامه كيفيت

– تهيه و تدوين روشهاي اجرايي

– تهيه و تدوين دستورالعملهاي كاري

– تهيه و تدوين طرح كيفيت

۶ استقرار مستندات تدوين شده و نظارت بر اجراي مستندات

          – تعريف و اجراي حداقل ۲ پروژه بهبود مداوم

دوماه
۷     – انجام مميزي هاي داخلي (دو نوبت)
۸     – رفع عدم انطباقها و انجام اقدامات اصلاحي و پيشگيرانه 
۹     – حضور در مميزي نهائي و اخذ تائيديه شركت ناظر
جمع كل زمان پيش بيني شده براي اجراي پروژه

(با احتساب فعاليتهاي موازي)

شش ماه

 

 

منبع : سازمان گسترش ونوسازي صنايع ايران                                            

 

 

 

 

 

 

درباره فریبرز دخانیان

حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید

نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
جدید تر نمونه قرارداد برای استقرار haccp- اموزش و اجرای
قدیمی تر نمونه موافقتنامه های محرمانه

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

ده − چهار =

  • جدید
  • دیدگاه ها
قبلی بعدی
باور داشته باشیم :

مسیر موفقیت هر فرد کاملا انفرادی است ، به شرط استفاده از ابزارهای راهنمای موثر ، همراه شما هستیم .

دسترسی سریع
  • بلاگ
  • پرداخت
  • تماس با ما
  • علاقه مندی ها
  • درباره ما
  • فروشگاه
مجوزها
تمامی حقوق برای سایت دخانیان محفوظ می باشد | سایت ساز
keyboard_arrow_up