جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]

ورود

14 + چهار =

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 09151120465 (ارتباط مستقیم با شما)
  • email info@dokhanian.ir
perm_identity
سبد خرید 0
  • علاقه مندی ها
  • ارتقا عضویت
  • وضعیت اکانت ویژه
0
بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]
perm_identity ورود و ثبت نام

وبلاگ

بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان بلاگ #مدیریت تغییر و مبانی سازمان اصول سازمان داری قراردادها نمونه قرارداد اموزشی در خصوص استقرار سیستم ایزو

نمونه قرارداد اموزشی در خصوص استقرار سیستم ایزو

access_time۱۳۹۸/۰۲/۱۲
perm_identity ارسال شده توسط فریبرز دخانیان
folder_open قراردادها
visibility 528 بازدید
 
نمونه قرارداد جهت ارائه خدمات آموزشی برای استقرار  ISO 9001:2000

 

قرارداد شناسایی و استخراج مشکلات اجرائی و ارائه خدمات آموزشی جهت استقرار

سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد  ISO 9001:2000

این قرارداد فیمابین واحد صنعتی ………………………..  به نمایندگی واقع در استان  ……………..  شهرستان …………….. به نشانی کارخانه……………………….. ……………………….. که در این قرارداد کارفرما نامیده می شود از یک طرف و شرکت………………………..  به نمایندگی …………………… و نشانی……………………….. ………………………..  که از این پس طرف قرارداد نامیده به شرح ذیل منعقد می گردد.

ماده 1ـ موضوع قرارداد

موضوع قرارداد عبارتست از ارائه خدمات آموزشی در جهت استقرار استاندارد      بین المللی ISO9001:2000 تا مرحله اخذ تائیدیه شرکت ناظر، و مراحل اجرایی آن به شرح زیرمی باشد :

1-1- شناخت وضع موجود واحد صنعتی بر اساس استاندارد ISO9001:2000 و تعیین مغایرتها و عدم تطابقهای احتمالی و ارائه گزارش آن به مجری طرح.

1-2- آموزش استاندارد ISO9001 بر اساس مندرجات جدول پیوست شماره (2) این قرارداد.

1-3- تشکیل و توجیه اعضای کمیته راهبری ISO 9001 و کمیته های فرعی مربوطه و تعیین مسئولیتهای ایشان.

1-4- همکاری و مشارکت طرف قرارداد با کارشناسان واحد صنعتی در زمینه طراحی یا اصلاح سیستمهای مورد نیاز و مستندسازی فرآیندها و روشهای اجرایی (Procedures) برای عناصر مشروحه زیر :

– سیستم مدیریت کیفیت (شامل : الزامات عمومی و الزامات مربوط به مستندات)

– مسئولیت مدیریت (شامل : تعهد مدیریت، مشتری محوری، خط مشی کیفیت، طرح ریزی، مسئولیت، اختیار و انتقال اطلاعات و بازنگری مدیریت)

– مدیریت منابع (شامل : فراهم کردن منابع، منابع انسانی، زیر ساخت، محیط کار)

– پدیدآوری محصول (شامل : طرح ریزی پدیدآوری محصول، فرآیندهای مرتبط با مشتری، طراحی و تکوین، خرید، تولید و ارائه خدمات، کنترل وسایل پایش و

اندازه گیری)

– اندازه گیری، تجزیه و تحلیل و بهبود (شامل : کلیات، پایش و اندازه گیری، کنترل محصول نامنطبق، تحلیل داده ها و بهبود)

1-5- همکاری در تعریف و اجرای حداقل 2 پروژه بهبود مداوم با مشارکت کارشناسان واحد صنعتی

1-6- همکاری و مشارکت طرف قرارداد با کارشناسان واحد صنعتی در زمینه تهیه و تدوین دستورالعملهای کاری (Work-instructions) و طرح کیفیت

1-7- تهیه نظام نامه کیفیت (Quality Manual) شامل :

1-7-1-تدوین خط مشی کیفیت (Quality Policy) واحد صنعتی

    1-7-2-تعیین مسئولیتها، اختیارات و ارتباطات کاری کارکنان مؤثر بر کیفیت و نیز همکاری در تعیین و انتخاب نماینده مدیریت، ممیزان داخلی و تعیین جایگاه آنها در چارت سازمانی (در صورت نیاز)

1-7-3- تصویب نظام نامه کیفیت براساس عناصر استاندارد ISO 9001:2000

1-8- همکاری و مشارکت طرف قرارداد با کارشناسان واحد صنعتی در زمینه استقرار نظام ممیزی داخلی

1-9- انجام دو نوبت پیش ممیزی (Pre-Audit) توسط طرف قرارداد و ممیزان داخلی واحد صنعتی بر روی نظام کیفیت و شناسایی مغایرتها و عدم تطابقهای احتمالی

1-10- حضور در مرحله ممیزی نهایی (Final-Audit) که توسط شرکت ناظر انجام خواهد شد و طرف قرارداد همکاری لازم را در این زمینه با واحد صنعتی به منظور اخذ تائیدیه شرکت ناظر خواهد داشت .

ماده 2ـ وظایف و تعهدات طرف قرارداد

وظایف و تعهدات طرف قرارداد به شرح زیر می باشد :

2-1- طرف قرارداد باید تعهدات مربوط به این قرارداد را با به کاربردن روشها و اصول متداول فنی و آموزشی به انجام برساند و کارشناسانی که جهت اجرای مفاد این قرارداد به خدمت می گیرد را از بین افراد واجد شرایط تخصصی و اخلاقی انتخاب نماید.

2-2- طرف قرارداد با علم و اطلاع از شرایط کار و محل کارفرما و موضوع قرارداد، قرارداد را امضاء نموده و بعداً نمی تواند به هیچ عنوان به بهانه عدم اطلاع معترض شود.

2-3- طرف قرارداد میبایستی کلیه اطلاعات و اسناد مربوط به کارفرما را محرمانه تلقی نموده و از انتقال آن به غیر خودداری نماید.

2-4- طرف قرارداد باید در جلساتی که با هماهنگی طرفین تعیین میگردد، حضور یابد.

2-5- طرف قرارداد متعهد می گردد حداکثر دو هفته پس از امضاء قرارداد، برنامه زمانبندی (گانت چارت) پروژه را تهیه نموده و به کارفرما ارایه نماید. همچنین موظف است گانت چارت پروژه را بصورت ماهانه به روز کرده و برای کارفرما ارسال نماید.

2-6- طرف قرارداد موظف است حداکثر یک ماه پس از امضاء قرارداد، گزارش شناخت خود از وضعیت موجود به کارفرما ارائه نماید.

ماده 3- وظایف و تعهدات کارفرما

کارفرما در موضوع قرارداد متعهد و موظف به انجام اقدامات زیر است :

3-1- معرفی یک فرد واجد شرایط به عنوان نماینده مدیریت در کیفیت با اختیارات لازم و کافی و حضور فعال ایشان در کلیه دوره‌های آموزشی، کارگاهی و انجام تکالیف و وظایف مربوطه .

3-2- همکاری و مشارکت در تدوین برنامه زمان بندی برای برنامه ریزی و اجرای آموزشهای مورد نیاز و انجام فعالیتهای تعیین شده از جانب طرف قرارداد مطابق برنامه های مذکور.

3-3- همکاری و مشارکت در رفع مغایرتهای تعیین شده مطابق گزارشات ارسالی از سوی طرف قرارداد.

3-4- تامین امکانات، منابع و ارائه اطلاعات و آمـار غیر محرمانه لازم جهت طراحی و استقرار سیستم اندازه گیری عملکرد .

3-5- هزینه های ایاب و ذهاب و اقامت کارشناسان طرف قرارداد بعهده کارفرما می باشد.

3-6-کارفرما تعهد می نماید افرادی را که برای آموزش تعیین می شوند جهت آموزش، توجیه و پیاده سازی در اختیار طرف قرارداد، قرار دهد.

ماده 4- مدت زمان انجام قرارداد

4-1- مدت ارائه خدمات آموزشی برای انجام موضوع قرارداد از زمان مبادله قرارداد، به مدت 6 ماه شمسی خواهد بود که جزئیات آن به شرح پیوست شماره یک می باشد.

تبصره 1- به ازای هر هفته تاخیر غیر مجاز طرف قرارداد در اجرای موضوع قرارداد که مورد تائید شرکت ناظر نیز باشد ، 3% از کل مبلغ قرارداد کسر خواهد شد.

تبصره 2- در صورتی که کارفرما نسبت به پرداخت حق الزحمه (مندرج در ماده 6) در موعد مقرر اقدام ننماید، طرف قرارداد می تواند با هماهنگی شرکت ناظر، تا پرداخت مربوطه موضوع قرارداد را متوقف کرده و زمان فوق شامل تبصره 1 بند 4-1 نخواهدشد.

تبصره 3 – درصورتی که تاخیر ذکر شده در تبصره 2 بند 4-1 بیش از حد مجاز باشد و زمانبندی ارائه شده در بند 4-1، جهت انجام موضوع قرارداد را تحت تاثیر قرار دهد به گونه ای که امکان انجام موضوع قرارداد در زمان باقی مانده جهت طرف قرارداد میسر نباشد، طرف قرارداد می تواند پس از تائید شرکت ناظر درخواست فسخ قرارداد را نماید، و کارفرما موظف است هزینه کلیه خدمات انجام شده از سوی طرف قرارداد تا تاریخ فسخ را ظرف یک ماه از تاریخ فسخ به طرف قرارداد پرداخت نماید.

ماده 5- مبلغ قرارداد

5-1- مبلغ این قرارداد ……………………… ریال است که شامل……% هزینه انجام موضوع قرارداد می باشد و…….. % مابقی بر اساس قرارداد جداگانه ای با مجری طرح توسط سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران پرداخت خواهد شد.

ماده 6- نحوه پرداخت

نحوه پرداخت حق الزحمه این قرارداد به شرح زیر می باشد :

6-1- مبلغ………………………ریال (10% مبلغ قرارداد) بعنوان پیش پرداخت.

6-2- مبلغ………………………ریال (20% مبلغ قرارداد) پس از انجام مراحل 1 لغایت 2 پیوست شماره یک و تایید کارفرما

6-3- مبلغ………………………ریال (30% مبلغ قرارداد) پس از انجام مراحل 3 لغایت 5 پیوست شماره یک و تایید کارفرما

6-4- مبلغ………………………ریال (40% مبلغ قرارداد) پس از انجام مراحل 6 لغایت 9 پیوست شماره یک و ارزیابی و تائید شرکت ناظر

 

ماده 7- فسخ قرارداد :

این قرارداد قبل از انقضاء مدت یا خاتمه آن در شرایط زیر قابل فسخ می باشد:

7-1- کارفرما میتواند با موافقت مجری طرح و طرف قرارداد با اخطار قبلی یک ماهه

 نسبت به فسخ قرارداد اقدام نماید. در این صورت هزینه کلیه خدمات انجام شده از سوی طرف قرارداد تا تاریخ فسخ، ظرف یک ماه از تاریخ فسخ توسط کارفرما به ایشان

 پرداخت خواهد شد.

7-2- طرف قرارداد می تواند با موافقت مجری طرح و کارفرما و اعلام وقت قبلی یک ماهه نسبت به فسخ قرارداد اقدام نماید، در این صورت کلیه حق الزحمه های دریافت شده می بایستی به حساب کارفرما و مجری طرح واریز شود.

ماده 8- هیئت حل اختلاف

8-1- کلیه اختلافاتی که ممکن است در اثر اجرای این قرارداد با تفسیر مندرجات آن بین طرفین قرارداد رخ دهد و نتوان آنها را از طریق مذاکره حل و فصل نمود، در هیئتی سه نفره مرکب از نماینده کارفرما، طرف قرارداد و مجری طرح در سازمان گسترش و نوسازی ایران مطرح و رای این هیئت لازم الاجرا خواهد بود .

 

ماده 9- نسخ قرارداد :

9-1- این قرارداد در سه نسخه مشتمل بر 9 ماده ، 32 بند ، 3 تبصره و 2 جدول پیوست تنظیم شده و از هر نظر تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است و کلیه نسخ آن اعتبار یکسان دارد.

  کارفرما                                                 طرف قرارداد

      شرکت …………………………..                           شرکت…………………………..

 

یوست – برنامه آموزش های موردنیاز برای استقرار استانداردISO9001:2000

موضوع آموزش ساعات          آموزش
1- آشنایی با مفاهیم مدیریت کیفیت

2- معرفی استانداردهای ISO 9001:2000

3- مستندسازی و تشریح الزامات استاندارد ISO 9001:2000

4- ممیزی داخلی الزامات استاندارد ISO 9001:2000

5- آشنایی به مفاهیم و روشهای کالیبراسیون

6- آشنایی با روشهای SPC

8

12

12

12

12

16

کل ساعات آموزش

72

 

 

پیوست – مراحل اجرائی پروژه استقرار استاندارد ISO 9001:2000

 

ردفیف
عنوان فعالیت مدت پیش بینی شده به ماه
1 برگزاری جلسه توجیهی برای مدیران و کارشناسان کارفرما یک ماه
2 شناخت وضع موجود
3 آموزش مدیران و کارشناسان کارفرما قبل از اتمام فعالیت پنج
4 تشکیل کمیته راهبری و کمیته های فرعی مربوطه و توجیه اعضای آن سه ماه
5 مستندسازی فرآیندها شامل:

– طراحی یا اصلاح سیستمهای مورد نیاز

– تهیه و تدوین نظام نامه کیفیت

– تهیه و تدوین روشهای اجرایی

– تهیه و تدوین دستورالعملهای کاری

– تهیه و تدوین طرح کیفیت

6 استقرار مستندات تدوین شده و نظارت بر اجرای مستندات

          – تعریف و اجرای حداقل 2 پروژه بهبود مداوم

دوماه
7     – انجام ممیزی های داخلی (دو نوبت)
8     – رفع عدم انطباقها و انجام اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه 
9     – حضور در ممیزی نهائی و اخذ تائیدیه شرکت ناظر
جمع کل زمان پیش بینی شده برای اجرای پروژه

(با احتساب فعالیتهای موازی)

شش ماه

 

 

منبع : سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران                                            

 

 

 

 

 

 

فریبرز دخانیان
درباره فریبرز دخانیان

حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید

نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
جدید تر نمونه قرارداد برای استقرار haccp- اموزش و اجرای
قدیمی تر نمونه موافقتنامه های محرمانه

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

14 + 2 =

  • محبوب
  • جدید
  • دیدگاه ها
قبلی بعدی
باور داشته باشیم :

مسیر موفقیت هر فرد کاملا انفرادی است ، به شرط استفاده از ابزارهای راهنمای موثر ، همراه شما هستیم .

دسترسی سریع
  • بلاگ
  • پرداخت
  • تماس با ما
  • علاقه مندی ها
  • درباره ما
  • فروشگاه

تمامی حقوق برای سایت دخانیان محفوظ می باشد | سایت ساز
keyboard_arrow_up