جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]

ورود

پانزده − هشت =

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 09151120465 (ارتباط مستقیم با شما)
  • email info@dokhanian.ir
perm_identity
سبد خرید 0
  • علاقه مندی ها
  • ارتقا عضویت
  • وضعیت اکانت ویژه
0
بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]
perm_identity ورود و ثبت نام

وبلاگ

بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان بلاگ #مدیریت تغییر و مبانی سازمان اصول سازمان داری قراردادها نمونه قرارداد اعطای نمایندگی جهت ثبت دامنه

نمونه قرارداد اعطای نمایندگی جهت ثبت دامنه

access_time2019/04/25
perm_identity ارسال شده توسط فریبرز دخانیان
folder_open قراردادها
visibility 783 بازدید

 

 
قرارداد اعطاي نمايندگي جهت ثبت دامنه
ماده ۱- طرفين قرارداد

اين قرارداد بين مرکز ………. به نمايندگي آقاي ………… که در اين قرارداد به اختصار مركز ناميده مي شود از يك طرف و شركت ….. به شماره ثبت ….. به نمايندگي آقاي ….. فرزند ….. به شماره شناسنامه ….. صادره از ….. به نشاني: ….. تلفن: ….. فاکس: ….. کدپستي : ….. و ايميل : ….. نام کاربري جهت ثبت : ….. كه در اين قرارداد به اختصار نماينده ناميده مي شود، از طرف ديگر با مفاد و شرايط زير منعقد مي گردد.

؟ مانده از قبل (ريال)
؟ ميزان درصد تخفيف

ماده ۲- موضوع قرارداد

واگذاري حق توزيع امتياز دامنه ir. به نماينده از سوي مركز طي مدت مندرج در ماده ۴ بر اساس شرايط زير.

۱-۲) نماينده، بسته به ميزان کل مبلغ قرارداد، در مدت قرارداد مشمول تخفيفات ويژه طبق جدول زير نسبت به قيمت اعلام شده توسط بنياد رسمي ثبت دامنه هاي ir. در ايران، پژوهشگاه دانشهاي بنيادي مي گردد.

تعرفه نمايندگي ثبت دامنه ir.
درصد تخفيف      
مبلغ اعتبار
(تومان)
     

۲-۲) نماينده مي تواند طي مدت قرارداد مبلغ واريزي خود را طي يک يا چند پرداخت بر طبق جدول بالا افزايش دهد. در اينصورت از زمان پرداخت جديد، قرارداد قبلي فسخ گرديده و مبلغ باقيمانده آن قرارداد به قرارداد جديدي به تاريخ روز بر اساس شرايط مندرج همين قرارداد منتقل مي گردد.

۳-۲) نماينده تحت هيچ شرايطي در مدت قرارداد نمي تواند مبلغ قرارداد خود را به مبلغي پايين تر كاهش دهد.

تبصره- نرخ هاي پايه (بدون تخفيف) پژوهشگاه دانشهاي بنيادي از تاريخ ۱۵/۱/  ….    به شرح زير مي باشد. هرگونه تغيير به فاصله حداقل يک ماه قبل از اعمال در وبگاه پژوهشگاه دانشهاي بنيادي www.nic.ir اعلام خواهد شد. نرخهاي ثبت و تمديد از تاريخ فوق الذکر يکسان خواهد بود. همچنين هزينه انتقال ……….  ريال خواهد بود.

نوع دامنه يکساله پنجساله
دامنه مرتبه دوم    
دامنه مرتبه سوم    

ماده۳- مبلغ قرارداد

مبلغ قرارداد ….. ريال است که طبق ضوابط مندرج در ماده ۲ قابل انتقال به قرارداد جديد است. مبلغ مذكور غير قابل عودت است.

ماده۴- مدت قرارداد

مدت قرارداد ۶ ماه از تاريخ انعقاد قرارداد و دريافت مبلغ قرارداد مي باشد.

تبصره- چنانچه نماينده بتواند با ثبت تعداد دامنه هاي كافي مبلغ قرارداد را در كمتر از ۶ ماه به اتمام برساند، مدت قرارداد به پايان رسيده و طرفين مي توانند در صورت تمايل قرارداد جديدي با مبلغ جديد منعقد نمايند.

ماده ۵- تعهدات مرکز

۱-۵) ايجاد دسترسي از طريق پايگاه وب پژوهشگاه دانشهاي بنيادي (www.nic.ir) براي نماينده جهت ثبت دامنه مرتبه دوم تحت ir.

۲-۵) ارائه تخفيف به نماينده براي ثبت دامنه هاي مرتبه دوم و مرتبه سوم تحت ir. طبق ضوابط مندرج در ماده ۲٫

۳-۵) ايجاد و نگهداري صفحه وب ويژه نماينده که کليه اطلاعات ثبتي وي در آن به روز باشد و به کارگيري تمهيدات لازم در ممانعت از دسترسي غير مجاز به اين اطلاعات.

۴-۵) اطلاع رساني به هنگام درخصوص مقررات، هزينه هاي ثبت و تغييرات آنها به نماينده. لازم به ذكر است اطلاع رساني از طريق نشاني الکترونيک نماينده انجام خواهد شد.

۵-۵) ارائه گزارش الکترونيک به نماينده در صورت حذف يا تعليق هر دامنه ثبت شده توسط نماينده.

ماده ۶- تعهدات نماينده

۱-۶) پرداخت هزينه هاي واگذاري دامنه طبق تعرفه هاي موجود در پژوهشگاه دانشهاي بنيادي و با توجه به تخفيفات.

۲-۶) رعايت قالب دقيق ثبت دامنه ها.

۳-۶) کوشش کامل در تحقق صحت مشخصات دارنده امتياز (holder) و صحت اطلاعات ارائه شده در فرم ثبت دامنه.

۴-۶) رعايت دقيق مقررات موافقتنامه ثبت دامنه registration agreement به صورتي که در وبگاه IRNIC آمده است. ثبت هر دامنه توسط نماينده به معني تفهيم مقررات موافقتنامه توسط نماينده و قبول آن توسط دارنده امتياز است.

۵-۶) نماينده مکلف به ارائه اطلاعات لازم در خصوص حقوق و تکاليف خريداران امتياز دامنه به نحو مقتضي به ايشان مي باشد، بالاخص در مورد سياست و مقررات رفع اختلافDRP و مسئوليت هاي هريک از رابط هاي اداري، فني و مالي در صورت اثبات ورود هرگونه خسارت ناشي از عدم اطلاع رساني کامل به دارندگان امتياز دامنه در مراجع ذيصلاح، جبران آن به عهده نماينده بوده و مركز هيچگونه مسئوليتي در اين خصوص نخواهد داشت.

۶-۶) نماينده مکلف به ارائه نشاني پستي کامل، تلفن و نشاني پست الکترونيک معتبر و اعلام هرگونه تغيير مشخصات مذکور به مركز در اسرع وقت مي باشد. مسئوليت خسارات ناشي از عدم امکان ايجاد ارتباط به موقع متوجه نماينده خواهد بود.

۷-۶) به منظور تسهيل ارتباط ميان نماينده و مرکز، نماينده فردي را به عنوان رابط اداري – مالي و فردي را به عنوان رابط فني به مركز معرفي و نشاني پست الکترونيک فعال و به روز اين رابط ها را جهت ارتباط سريع به مركز ارائه مي کند. اين ارتباط صرفا به منظور تسريع و تسهيل منظور مي شود و مسئوليت هاي حقوقي طبق بند ۶-۶ متوجه نماينده است.

۸-۶) نماينده متعهد مي گردد از هر حيث شئونات و حيثيت کاري مطابق قوانين و موازين كشور جمهوري اسلامي ايران را در كليه امور مرتبط با اين قرارداد رعايت نموده، در غير اينصورت مسئوليت هر گونه عمل خلاف نظم عمومي و اخلاق حسنه بعهده نماينده خواهد بود.

ماده ۷- انتقال قرارداد

انصراف نماينده از اجراي ادامه قرارداد و انتقال باقيمانده مدت به غير با اعلام نماينده فعلي، معرفي و درخواست کتبي نماينده متقاضي و موافقت مرکز امکان پذير است. طرفين انتقال و مركز بايد فرم مخصوص انتقال را که در مركز موجود است تکميل و امضا کنند.

ماده۸- عدم رعايت مقررات ثبت دامنه

در صورت عدم رعايت مفاد قرارداد يا مقررات ثبت دامنه، مرکز مي تواند نماينده را به شرح زير جريمه نمايد:

الف- در ۳ مورد اول تخلف به تذکر اکتفا مي گردد.

ب- از آن پس به هر مورد تخلف، معادل دو برابر هزينه ثبت يك دامنه يك ساله مرتبه دوم تحت ir. جريمه تعلق خواهد گرفت.

تبصره – مبالغ جريمه از مبلغ واريزي قرارداد کسر خواهد شد.

ماده ۹- تمديد قرارداد

پس از انقضاي مدت مندرج در ماده ۴ يا تبصره آن با تقاضاي نماينده و موافقت مركز، تمديد قرارداد طبق ضوابط جاري در زمان تمديد امکان پذير است. در تصميم مركز براي تمديد قرارداد، عملکرد نماينده لحاظ خواهد گرديد.

ماده ۱۰- فسخ قرارداد

مركز در هر زمان با حفظ حقوق نماينده حق فسخ اين قرارداد را خواهد داشت. در اين صورت تصميم به فسخ حداقل ۱۵ روز قبل از اجرا به اطلاع نماينده خواهد رسيد.

ماده ۱۱- فورس ماژور

در صورت بروز شرايط فورس ماژور به نحوي که مانع از اجراي قرارداد گردد، قرارداد موقتا معلق و پس از رفع آثار فورس ماژور مجددا به جريان خواهد افتاد. تشخيص شرايط فورس ماژور و رفع آن براي هر يک از طرفين با مرکز است. در صورت ادامه وضعيت فورس ماژور به مدت يک ماه هر يک از طرفين مجاز به فسخ قرارداد است.

ماده ۱۲- رفع اختلاف

اختلافات ناشي از تفسير يا اجراي قرارداد از طريق مراجعه به داوري حل و فصل خواهد شد. در اين صورت هريک از طرفين مي تواند با معرفي يک داور منتخب خود از طرف ديگر تقاضا کند که ظرف مدت ۱۰ روز داور اختصاصي خود را تعيين و معرفي نمايد. داوران منتخب طرفين با تعيين داور مرضي الطرفين ظرف ۱۰روز نسبت به داوري در خصوص اختلاف اقدام و راي خود را حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز از تاريخ تشکيل هيات داوري به طرفين ابلاغ خواهند نمود. راي هيات داوران قطعي و لازم الجرا خواهد بود.

ماده ۱۳ – تبادل قرارداد

اين قرارداد در ۱۳ ماده، ۳ تبصره و ۱۶بند، در دو نسخه يکسان و با اعتبار واحد تهيه و تنظيم و در مورخ…… بين طرفين امضاء و مبادله گرديد و مفاد آن براي طرفين و قائم مقام قانوني آنان لازم الاجرا مي باشد.

نماينده گروه  nic1
…….   …….
 

 

 

درباره فریبرز دخانیان

حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید

نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
جدید تر نمونه قرارداد عمومی
قدیمی تر نمونه قرارداد حق الوکاله

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دو × دو =

  • جدید
  • دیدگاه ها
قبلی بعدی
باور داشته باشیم :

مسیر موفقیت هر فرد کاملا انفرادی است ، به شرط استفاده از ابزارهای راهنمای موثر ، همراه شما هستیم .

دسترسی سریع
  • بلاگ
  • پرداخت
  • تماس با ما
  • علاقه مندی ها
  • درباره ما
  • فروشگاه
مجوزها
تمامی حقوق برای سایت دخانیان محفوظ می باشد | سایت ساز
keyboard_arrow_up