جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]

ورود

چهارده − 3 =

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 09151120465 (ارتباط مستقیم با شما)
  • email info@dokhanian.ir
perm_identity
سبد خرید 0
  • علاقه مندی ها
  • ارتقا عضویت
  • وضعیت اکانت ویژه
0
بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]
perm_identity ورود و ثبت نام

وبلاگ

بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان بلاگ #مدیریت تغییر و مبانی سازمان اصول سازمان داری قراردادها نمونه قرارداد اعطای نمایندگی جهت ثبت دامنه

نمونه قرارداد اعطای نمایندگی جهت ثبت دامنه

access_time۱۳۹۸/۰۲/۰۵
perm_identity ارسال شده توسط فریبرز دخانیان
folder_open قراردادها
visibility 531 بازدید

 

 
قرارداد اعطای نمایندگی جهت ثبت دامنه
ماده 1- طرفین قرارداد

این قرارداد بین مرکز ………. به نمایندگی آقای ………… که در این قرارداد به اختصار مرکز نامیده می شود از یک طرف و شرکت ….. به شماره ثبت ….. به نمایندگی آقای ….. فرزند ….. به شماره شناسنامه ….. صادره از ….. به نشانی: ….. تلفن: ….. فاکس: ….. کدپستی : ….. و ایمیل : ….. نام کاربری جهت ثبت : ….. که در این قرارداد به اختصار نماینده نامیده می شود، از طرف دیگر با مفاد و شرایط زیر منعقد می گردد.

؟ مانده از قبل (ریال)
؟ میزان درصد تخفیف

ماده 2- موضوع قرارداد

واگذاری حق توزیع امتیاز دامنه ir. به نماینده از سوی مرکز طی مدت مندرج در ماده 4 بر اساس شرایط زیر.

1-2) نماینده، بسته به میزان کل مبلغ قرارداد، در مدت قرارداد مشمول تخفیفات ویژه طبق جدول زیر نسبت به قیمت اعلام شده توسط بنیاد رسمی ثبت دامنه های ir. در ایران، پژوهشگاه دانشهای بنیادی می گردد.

تعرفه نمایندگی ثبت دامنه ir.
درصد تخفیف      
مبلغ اعتبار
(تومان)
     

2-2) نماینده می تواند طی مدت قرارداد مبلغ واریزی خود را طی یک یا چند پرداخت بر طبق جدول بالا افزایش دهد. در اینصورت از زمان پرداخت جدید، قرارداد قبلی فسخ گردیده و مبلغ باقیمانده آن قرارداد به قرارداد جدیدی به تاریخ روز بر اساس شرایط مندرج همین قرارداد منتقل می گردد.

3-2) نماینده تحت هیچ شرایطی در مدت قرارداد نمی تواند مبلغ قرارداد خود را به مبلغی پایین تر کاهش دهد.

تبصره- نرخ های پایه (بدون تخفیف) پژوهشگاه دانشهای بنیادی از تاریخ 15/1/  ….    به شرح زیر می باشد. هرگونه تغییر به فاصله حداقل یک ماه قبل از اعمال در وبگاه پژوهشگاه دانشهای بنیادی www.nic.ir اعلام خواهد شد. نرخهای ثبت و تمدید از تاریخ فوق الذکر یکسان خواهد بود. همچنین هزینه انتقال ……….  ریال خواهد بود.

نوع دامنه یکساله پنجساله
دامنه مرتبه دوم    
دامنه مرتبه سوم    

ماده3- مبلغ قرارداد

مبلغ قرارداد ….. ریال است که طبق ضوابط مندرج در ماده 2 قابل انتقال به قرارداد جدید است. مبلغ مذکور غیر قابل عودت است.

ماده4- مدت قرارداد

مدت قرارداد 6 ماه از تاریخ انعقاد قرارداد و دریافت مبلغ قرارداد می باشد.

تبصره- چنانچه نماینده بتواند با ثبت تعداد دامنه های کافی مبلغ قرارداد را در کمتر از 6 ماه به اتمام برساند، مدت قرارداد به پایان رسیده و طرفین می توانند در صورت تمایل قرارداد جدیدی با مبلغ جدید منعقد نمایند.

ماده 5- تعهدات مرکز

1-5) ایجاد دسترسی از طریق پایگاه وب پژوهشگاه دانشهای بنیادی (www.nic.ir) برای نماینده جهت ثبت دامنه مرتبه دوم تحت ir.

2-5) ارائه تخفیف به نماینده برای ثبت دامنه های مرتبه دوم و مرتبه سوم تحت ir. طبق ضوابط مندرج در ماده 2.

3-5) ایجاد و نگهداری صفحه وب ویژه نماینده که کلیه اطلاعات ثبتی وی در آن به روز باشد و به کارگیری تمهیدات لازم در ممانعت از دسترسی غیر مجاز به این اطلاعات.

4-5) اطلاع رسانی به هنگام درخصوص مقررات، هزینه های ثبت و تغییرات آنها به نماینده. لازم به ذکر است اطلاع رسانی از طریق نشانی الکترونیک نماینده انجام خواهد شد.

5-5) ارائه گزارش الکترونیک به نماینده در صورت حذف یا تعلیق هر دامنه ثبت شده توسط نماینده.

ماده 6- تعهدات نماینده

1-6) پرداخت هزینه های واگذاری دامنه طبق تعرفه های موجود در پژوهشگاه دانشهای بنیادی و با توجه به تخفیفات.

2-6) رعایت قالب دقیق ثبت دامنه ها.

3-6) کوشش کامل در تحقق صحت مشخصات دارنده امتیاز (holder) و صحت اطلاعات ارائه شده در فرم ثبت دامنه.

4-6) رعایت دقیق مقررات موافقتنامه ثبت دامنه registration agreement به صورتی که در وبگاه IRNIC آمده است. ثبت هر دامنه توسط نماینده به معنی تفهیم مقررات موافقتنامه توسط نماینده و قبول آن توسط دارنده امتیاز است.

5-6) نماینده مکلف به ارائه اطلاعات لازم در خصوص حقوق و تکالیف خریداران امتیاز دامنه به نحو مقتضی به ایشان می باشد، بالاخص در مورد سیاست و مقررات رفع اختلافDRP و مسئولیت های هریک از رابط های اداری، فنی و مالی در صورت اثبات ورود هرگونه خسارت ناشی از عدم اطلاع رسانی کامل به دارندگان امتیاز دامنه در مراجع ذیصلاح، جبران آن به عهده نماینده بوده و مرکز هیچگونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.

6-6) نماینده مکلف به ارائه نشانی پستی کامل، تلفن و نشانی پست الکترونیک معتبر و اعلام هرگونه تغییر مشخصات مذکور به مرکز در اسرع وقت می باشد. مسئولیت خسارات ناشی از عدم امکان ایجاد ارتباط به موقع متوجه نماینده خواهد بود.

7-6) به منظور تسهیل ارتباط میان نماینده و مرکز، نماینده فردی را به عنوان رابط اداری – مالی و فردی را به عنوان رابط فنی به مرکز معرفی و نشانی پست الکترونیک فعال و به روز این رابط ها را جهت ارتباط سریع به مرکز ارائه می کند. این ارتباط صرفا به منظور تسریع و تسهیل منظور می شود و مسئولیت های حقوقی طبق بند 6-6 متوجه نماینده است.

8-6) نماینده متعهد می گردد از هر حیث شئونات و حیثیت کاری مطابق قوانین و موازین کشور جمهوری اسلامی ایران را در کلیه امور مرتبط با این قرارداد رعایت نموده، در غیر اینصورت مسئولیت هر گونه عمل خلاف نظم عمومی و اخلاق حسنه بعهده نماینده خواهد بود.

ماده 7- انتقال قرارداد

انصراف نماینده از اجرای ادامه قرارداد و انتقال باقیمانده مدت به غیر با اعلام نماینده فعلی، معرفی و درخواست کتبی نماینده متقاضی و موافقت مرکز امکان پذیر است. طرفین انتقال و مرکز باید فرم مخصوص انتقال را که در مرکز موجود است تکمیل و امضا کنند.

ماده8- عدم رعایت مقررات ثبت دامنه

در صورت عدم رعایت مفاد قرارداد یا مقررات ثبت دامنه، مرکز می تواند نماینده را به شرح زیر جریمه نماید:

الف- در 3 مورد اول تخلف به تذکر اکتفا می گردد.

ب- از آن پس به هر مورد تخلف، معادل دو برابر هزینه ثبت یک دامنه یک ساله مرتبه دوم تحت ir. جریمه تعلق خواهد گرفت.

تبصره – مبالغ جریمه از مبلغ واریزی قرارداد کسر خواهد شد.

ماده 9- تمدید قرارداد

پس از انقضای مدت مندرج در ماده 4 یا تبصره آن با تقاضای نماینده و موافقت مرکز، تمدید قرارداد طبق ضوابط جاری در زمان تمدید امکان پذیر است. در تصمیم مرکز برای تمدید قرارداد، عملکرد نماینده لحاظ خواهد گردید.

ماده 10- فسخ قرارداد

مرکز در هر زمان با حفظ حقوق نماینده حق فسخ این قرارداد را خواهد داشت. در این صورت تصمیم به فسخ حداقل 15 روز قبل از اجرا به اطلاع نماینده خواهد رسید.

ماده 11- فورس ماژور

در صورت بروز شرایط فورس ماژور به نحوی که مانع از اجرای قرارداد گردد، قرارداد موقتا معلق و پس از رفع آثار فورس ماژور مجددا به جریان خواهد افتاد. تشخیص شرایط فورس ماژور و رفع آن برای هر یک از طرفین با مرکز است. در صورت ادامه وضعیت فورس ماژور به مدت یک ماه هر یک از طرفین مجاز به فسخ قرارداد است.

ماده 12- رفع اختلاف

اختلافات ناشی از تفسیر یا اجرای قرارداد از طریق مراجعه به داوری حل و فصل خواهد شد. در این صورت هریک از طرفین می تواند با معرفی یک داور منتخب خود از طرف دیگر تقاضا کند که ظرف مدت 10 روز داور اختصاصی خود را تعیین و معرفی نماید. داوران منتخب طرفین با تعیین داور مرضی الطرفین ظرف 10روز نسبت به داوری در خصوص اختلاف اقدام و رای خود را حداکثر ظرف مدت 15 روز از تاریخ تشکیل هیات داوری به طرفین ابلاغ خواهند نمود. رای هیات داوران قطعی و لازم الجرا خواهد بود.

ماده 13 – تبادل قرارداد

این قرارداد در 13 ماده، 3 تبصره و 16بند، در دو نسخه یکسان و با اعتبار واحد تهیه و تنظیم و در مورخ…… بین طرفین امضاء و مبادله گردید و مفاد آن برای طرفین و قائم مقام قانونی آنان لازم الاجرا می باشد.

نماینده گروه  nic1
…….   …….
 

 

 

فریبرز دخانیان
درباره فریبرز دخانیان

حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید

نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
جدید تر نمونه قرارداد عمومی
قدیمی تر نمونه قرارداد حق الوکاله

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

10 − سه =

  • محبوب
  • جدید
  • دیدگاه ها
قبلی بعدی
باور داشته باشیم :

مسیر موفقیت هر فرد کاملا انفرادی است ، به شرط استفاده از ابزارهای راهنمای موثر ، همراه شما هستیم .

دسترسی سریع
  • بلاگ
  • پرداخت
  • تماس با ما
  • علاقه مندی ها
  • درباره ما
  • فروشگاه

تمامی حقوق برای سایت دخانیان محفوظ می باشد | سایت ساز
keyboard_arrow_up