جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]

ورود

بیست + 2 =

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 09151120465 (ارتباط مستقیم با شما)
  • email info@dokhanian.ir
perm_identity
سبد خرید 0
  • علاقه مندی ها
  • ارتقا عضویت
  • وضعیت اکانت ویژه
0
بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]
perm_identity ورود و ثبت نام

وبلاگ

بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان بلاگ #بازاریابی و فروش رابطه برند با استمرار سودآوری نام تجاری چیست ؟ و چرا برای کسب و کار مهم است ؟

نام تجاری چیست ؟ و چرا برای کسب و کار مهم است ؟

access_time2019/05/27
perm_identity ارسال شده توسط فریبرز دخانیان
folder_open رابطه برند با استمرار سودآوری
visibility 933 بازدید

نام تجاری چیست ؟ چرا کسب‌وکار شما مهم است ؟

برندسازی یک عمل بازاریابی است که در آن یک شرکت یک نام , نماد یا طراحی ایجاد می‌کند که به راحتی به عنوان تعلق به شرکت قابل‌شناسایی است . این کار به شناسایی محصول و تمایز آن از سایر محصولات و خدمات کمک می‌کند . برندسازی مهم است , زیرا نه تنها چیزی است که تاثیر به یاد ماندنی بر مصرف کنندگان می‌گذارد , اما به مشتریان و مشتریان شما این امکان را می‌دهد که بدانند از شرکت شما چه انتظاری داشته باشند . این راهی برای متمایز کردن خود از رقبا و روشن ساختن آن چیزی است که به شما پیشنهاد می‌کند که انتخاب بهتری داشته باشید . برند شما برای نشان دادن اینکه شما به عنوان یک کسب‌وکار هستید و اینکه چگونه می‌خواهید درک شود , ساخته شده‌است .

حوزه‌های بسیاری وجود دارند که برای توسعه یک برند شامل تبلیغات ، خدمات مشتری ، کالا تبلیغاتی ، شهرت و لوگو مورد استفاده قرار می‌گیرند . همه این عناصر با هم‌کار می‌کنند تا یک پروفایل ‌های حرفه‌ای منحصر به فرد و امیدوارانه  را ایجاد کنند .

چرا نام تجاری مهم است ؟

ایجاد نام تجاری برای یک کسب‌وکار کاملا ً حیاتی است زیرا تاثیر کلی آن بر روی شرکت شما تاثیر می‌گذارد . ایجاد نام تجاری می‌تواند نحوه اتخاذ یک نام تجاری را تغییر دهد ، می‌تواند کسب‌وکار جدیدی را هدایت کرده و آگاهی از برند را افزایش دهد .

ایجاد نام تجاری به عنوان نام تجاری

مهم‌ترین دلیلی که نام تجاری برای یک کسب‌وکار مهم است این است که چگونه یک شرکت به رسمیت شناخته می‌شود و برای مشتریان شناخته می‌شود . لوگو مهم‌ترین عنصر نام تجاری است ، به خصوص در جایی که این عامل به آن مربوط می‌شود ، چون اساسا ً چهره این شرکت است . به همین دلیل است که طراحی یک لوگوی حرفه‌ای باید قدرتمند و به آسانی به یاد ماندنی باشد و در نگاه اول تاثیری بر فرد می‌گذارد . محصولات تبلیغاتی چاپی یک راه برای رسیدن به این هدف هستند .

کسب نام تجاری ارزش کسب‌وکار را افزایش می‌دهد

تجاری سازی زمانی مهم است که تلاش برای تولید کسب‌وکار آینده و یک برند قوی ایجاد شده می‌تواند با دادن اهرم بیشتری به شرکت ، ارزش کسب‌وکار را افزایش دهد . این موضوع به دلیل جایگاه محکم و پابرجا آن در بازار ، این فرصت را به یک فرصت سرمایه‌گذاری جذاب‌تر تبدیل می‌کند .

ایجاد نام تجاری برای مشتریان جدید

یک نام تجاری خوب برای ارجاع کسب‌وکار به هیچ دردسری نخواهد بود . نام تجاری قوی به طور کلی به این معنی است که احساس مثبتی از شرکت در میان مصرف کنندگان وجود دارد و آن‌ها احتمالا ً به خاطر آشنایی با شما کار می‌کنند و اعتماد به استفاده از نامی که می‌توانند به آن اعتماد کنند را به دست می‌آورند . زمانی که یک برند به خوبی تاسیس شد ، کلمه دهان به بهترین و موثرترین روش تبلیغاتی شرکت تبدیل خواهد شد .

بهبود غرور و رضایت کارمندان

وقتی یک کارمند برای یک شرکت با مارک تجاری قوی کار می‌کند و واقعا ً پشت برند قرار می‌گیرد, آن‌ها بیشتر از کار خود راضی هستند و در کاری که انجام می‌دهند , درجه غرور بالاتری دارند . کار برای یک برند که به شهرت و کمک در میان عموم کمک می‌کند باعث لذت بخش تر و لذت بخش تر این شرکت می‌شود . داشتن یک دفتر بدنام , که اغلب می‌تواند به کارمندان کمک کند احساس رضایت بیشتری داشته باشند و احساس تعلق به شرکت را داشته باشند, می‌توانند از طریق استفاده از کالاهای تبلیغاتی برای رومیزی شما به دست آیند .

ایجاد اعتماد در بازار

یک ظاهر حرفه‌ای و نام تجاری خوب می‌تواند به شرکت در ایجاد اعتماد با مشتریان ، مشتریان بالقوه و مشتریان کمک کند . افراد به احتمال زیاد با شرکتی کار می‌کنند که یک نمایش حرفه‌ای و حرفه‌ای دارد . برچسب گذاری به درستی برچسب زدن متخصصان صنعت را می‌دهد و باعث می‌شود که مردم احساس کنند که می‌توانند به شرکت شما ، محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهد و روشی که کسب‌وکار آن را اداره می‌کند ، اعتماد کنند .

کسب نام تجاری از تبلیغات پشتیبانی می‌کند

تبلیغات جز دیگری برای نام تجاری است و استراتژی‌های تبلیغاتی به طور مستقیم برند و نمایش مورد نظر آن را منعکس خواهند کرد . تکنیک‌های تبلیغاتی مانند استفاده از محصولات تبلیغاتی از شرکت‌های مورد اعتماد مانند ایجاد نام تجاری برجسته ، ایجاد یک استراتژی تبلیغاتی منسجم و جذاب که به خوبی در اهداف برند شما بازی می‌کند ، آسان است .

درباره فریبرز دخانیان

حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید

نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
جدید تر 10 دلیل اصلی برای اثبات مفید بودن کار تیمی
قدیمی تر ماهیت سازماندهی قسمت اول

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

2 × 1 =

  • جدید
  • دیدگاه ها
قبلی بعدی
باور داشته باشیم :

مسیر موفقیت هر فرد کاملا انفرادی است ، به شرط استفاده از ابزارهای راهنمای موثر ، همراه شما هستیم .

دسترسی سریع
  • بلاگ
  • پرداخت
  • تماس با ما
  • علاقه مندی ها
  • درباره ما
  • فروشگاه
مجوزها
تمامی حقوق برای سایت دخانیان محفوظ می باشد | سایت ساز
keyboard_arrow_up