جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]

ورود

12 − سه =

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 09151120465 (ارتباط مستقیم با شما)
  • email info@dokhanian.ir
perm_identity
سبد خرید 0
  • علاقه مندی ها
  • ارتقا عضویت
  • وضعیت اکانت ویژه
0
بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]
perm_identity ورود و ثبت نام

وبلاگ

بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان بلاگ #مدیریت تغییر و مبانی سازمان اصول سازمان داری شرح شغل موارد مهم در نوشتن یک رزومه شغلی ( واحد فروش براساس مهارتهای آن)

موارد مهم در نوشتن یک رزومه شغلی ( واحد فروش براساس مهارتهای آن)

access_time2019/05/06
perm_identity ارسال شده توسط فریبرز دخانیان
folder_open اصول سازمان داری, شرح شغل
visibility 692 بازدید

مهارت‌های مورد نیاز بالا :

نوشتن رزومه با شغل هدف نیازمند درک روشنی از مهارت‌ها و مهارت‌های شغلی است .

یک بخش مهارت‌های رزومه خوب که مهارت‌های مربوط به موقعیت مدیر فروش را برجسته می‌کند , به رزومه شما کمک می‌کند که سیستم ردیابی متقاضی را شکست دهد, که اولین قدم برای جلب توجه شما است . از مهارت‌های بالای مدیر فروش و مهارت‌های زیر برای کمک به شما برای نوشتن موثر رزومه خود استفاده کنید .

مهارت‌های برتر فروش مدیر فروش :

  • تعیین اهداف فروش
  • مذاکره
  • فروش به نیازهای مشتری
  • انگیزه
  • برنامه‌ریزی فروش
  • روابط ایجاد کنید
  • مربی‌گری
  • مدیریت فرآیندها
  • دانش بازار
  • توسعه بودجه‌ها
  • استخدام

۱۰ اشتباه رزومه که ممکن است برای شما هزینه داشته باشد :

در یک بازار کار رقابتی , داشتن رزومه ای که برای شما کار می‌کند ضروری است .

حتی اگر نامزد واجد شرایط باشید , یک اشتباه یک رزومه به ظاهر کوچک می‌تواند به معنی تفاوت بین یک مصاحبه شغلی – فرود و یک فرصت از دست رفته باشد . اخیراً ” مک کی ” از استخدام کنندگان سابق و فعلی , استخدام مدیران و مجریان منابع انسانی پرسید : ” بزرگ‌ترین رزومه تان چه هستند که می‌توانند این کار را انجام دهند ? ” در ادامه , نتایج تحقیق حاکی از بزرگ‌ترین اشتباه‌ات رزومه است که باعث می‌شود اکثریت استخدام‌کننده‌ها در انتخابات کاندید شوند . ” اگر می‌خواهید برنامه کاری خود را کنار بگذارید و به دست مدیر استخدام برسید , از این اشتباه‌ات نگارشی ارزشمند اجتناب کنید .

  • اشتباهات گفتاری و گرامری

ویرایش رزومه خود برای حذف اشتباهات گرامری و گفتاری  نیز ممکن است واضح به نظر برسد ; این حقیقت که من حتی فهرستی از آن تهیه می‌کنم ممکن است باعث شود که متقاضیان کار به چشمان خود بچرخد . با این حال , این اشتباه رزومه در صدر لیست قرار گیری در نظرسنجی قرار داشت و موضوع داغی در میان استخدام کنندگان در مورد استخدام کنندگان بود . “

۲. اطلاعات تماس نادرست  و یا فراموش شده :

هدف از رزومه این است که با شما مصاحبه کنید . اگر اطلاعات تماس مربوط به خود را از دست بدهید ، یا اطلاعات تماس که در نظر گرفته‌اید اشتباه است ، شما برای استخدام کنندگان مشکل دارید که با شما تماس بگیرند . همچنین ، اگر به اندازه کافی برای ارائه اطلاعات تماس صحیح به اندازه کافی مطمئن نیستید ، چه چیزی در مورد این که شما در صورت استخدام چه کار خواهید کرد ، چه می‌گویند ؟

همچنین ، نسبت به مکان و فرمت مورد استفاده خود برای فهرست اطلاعات تماس تان در رزومه تان محتاط باشید . هرگز اطلاعات تماس خود را به قسمت سرصفحه یک سند کلمه اضافه نکنید و یا اطلاعات تماس خود را به صورت یک تصویر به هم بچسبانید . سیستم‌های ردیابی متقاضی قادر به خواندن این اطلاعات نیستند و جزئیات تماس شما را به صورت ناقص یا ناقص در سیستم فهرست خواهند کرد .

استفاده از یک آدرس ایمیل غیر حرفه‌ای

در کالج , دبیرستان , یا حتی مدرسه راهنمایی یاد آوری کنید که وقتی به آدرس ایمیل تان می‌رسید , از شما لذت ببرند . آن‌ها کمی از این موضوع آگاه بودند که برای برگزاری یک مصاحبه , داشتن یک آدرس ایمیل مفید است که با چه کسی صحبت می‌کند و نه به شخصی که دوست دارید باشد . شما نمی‌خواهید که استخدام‌کننده متوجه صلاحیت‌های درخشان شما شود زیرا او یا او به آدرس ایمیل ” یعنی ” ایمیل ” آویزان شده‌اند .

اطلاعات شامل اطلاعات قدیمی یا بی‌ربط

اگر اطلاعاتی دارید که در رزومه تان کهنه یا بی‌ربط است , رزومه تان احتمالا ً به زباله‌دان انداخته خواهد شد . از گنجاندن سن , سرگرمی‌ها و یا وضعیت تاهل تان در رزومه خود اجتناب کنید – این نوع اطلاعات حاکی از آن است که شما با استانداردهای نوشتن رزومه ‌های امروزی بالا نیستید . همچنین باید به دلایل تبعیض‌آمیز مربوط به اقلامی مانند سن و جنسیت حذف شود . معمولا , اگر به شغل مربوط باشد , به رزومه شما تعلق ندارد .

عدم موفقیت در نشان دادن و کمی‌سازی نتایج

یک استخدام‌کننده می‌خواهد نتایجی را که در موقعیت‌های گذشته به دست آورده , ببیند . نتایج به عنوان نتایج قابل‌اندازه‌گیری – ارقام رشد کسب‌وکار , آمار حفظ بهبود یافته, افزایش فروش , بازگشت ثابت شده بر سرمایه‌گذاری و غیره توصیف می‌شوند . بدون نشان دادن و یا ارائه نتایج قابل‌سنجش , ممکن است به نظر برسد که شما ” مسئولیت‌هایی دارید ” , اما هنوز ابتکار نداشته یا به نتایج واقعی دست نیافته است .

۶- استفاده از کلید واژه‌های کلیدی

مهم است که کلیدواژه ‌ها را از ارسال شغلی در رزومه خود بگنجانید تا بتوانید از استخدام کنندگان نرم‌افزار ردیابی متقاضی برای اسکن کردن و کنار گذاشتن داوطلبان واجد شرایط استفاده کنید . با این حال ، دقت کنید که کلمات کلیدی را به روشی که طبیعی به نظر می‌رسد ، قرار دهید . اگر شما به عمد کلمات کلیدی را در رزومه خود قرار دهید و یا از یک خوشه آزار دهنده استفاده کنید ، به طور دردناکی برای استخدام‌کننده واضح خواهد بود – – نه گفتن یک پاسخ منفی  بزرگ خواهد بود .

از کلمات کلیدی استفاده کنید و آن‌ها را در رزومه خود قرار دهید تا آن‌ها به طور طبیعی منطقی و به طور طبیعی جریان پیدا کنند . به این فکر کنید که یک نفر دیگر رزومه شما را بخواند تا ببیند کدام یک از کلمات کلیدی که شما از آن استفاده کرده‌اید در یک روش مستبدانه مورد استفاده قرار گرفته‌است یا خیر.

۷. بیش از حد عمومی باشد  و یا برای مطابقت با لیست کار به گونه‌ای طراحی نشده است.

شما باید برای هر درخواست شغلی که ارسال می‌کنید نیاز به تعمیر کامل رزومه خود داشته باشید . با این حال ، شما باید رزومه خود را با هر شغلی که درخواست می‌دهید ، هماهنگ کنید . یک جذب‌کننده باتجربه می‌تواند به شما بگوید که آیا از یک رزومه کوکی استفاده می‌کنید یا نه .

تکرار کلمات یا عبارات تکراری استفاده‌شده در شرح مشاغل مختلف

وقتی یک استخدام‌کننده همان کلمات یا عبارات تکراری را روی رزومه می‌خواند , حس خوبی نخواهد داشت . همچنین می‌توانید این کار را انجام دهید , گویی به اندازه کافی اهمیت نمی‌دهید تا بتوانید از تنوع کلمات مربوط به عمل استفاده کنید و برای هر یک از موقعیت‌های فهرست‌شده خاص باشید .

عکس‌های بالاتنه شامل یک تصویر بالاتنه

اگر شما یک هنرپیشه هستید , باید رزومه خود را به یک رزومه برای یک برنامه کاری بین‌المللی تبدیل کنید , یا دلیل روشن دیگری نیز وجود دارد که به این دلیل است که شما یک عکس بالاتنه را روی رزومه خود قرار داده‌اید.

قالب و / یا طراحی بسیار استادانه :

زمانی که به فرمت رزومه شما می‌رسد , معمولا ً کم‌تر است . به یک طراحی رزومه ساده و تمیز اشاره کنید که فضای سفید را دوست دارد و باعث می‌شود که خواننده به سرعت اطلاعات شما را گرفته و داستان حرفه‌ای شما را درک کند . هرچه بیشتر با فرمت رزومه خود آشنا شوید , آن‌ها به احتمال زیاد به دنبال اطلاعاتی هستند که به آن‌ها اهمیت می‌دهند , و به احتمال زیاد به طور کلی از روی برنامه شما رد خواهند شد .

 

 

درباره فریبرز دخانیان

حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید

نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
جدید تر 10مهارت مهم مدیران فروش
قدیمی تر مهارتها و مدل های مربوطه در مربی گری

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

9 + شش =

  • جدید
  • دیدگاه ها
قبلی بعدی
باور داشته باشیم :

مسیر موفقیت هر فرد کاملا انفرادی است ، به شرط استفاده از ابزارهای راهنمای موثر ، همراه شما هستیم .

دسترسی سریع
  • بلاگ
  • پرداخت
  • تماس با ما
  • علاقه مندی ها
  • درباره ما
  • فروشگاه
مجوزها
تمامی حقوق برای سایت دخانیان محفوظ می باشد | سایت ساز
keyboard_arrow_up