جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]

ورود

شانزده − سه =

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 09151120465 (ارتباط مستقیم با شما)
  • email info@dokhanian.ir
perm_identity
سبد خرید 0
  • علاقه مندی ها
  • ارتقا عضویت
  • وضعیت اکانت ویژه
0
بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]
perm_identity ورود و ثبت نام

وبلاگ

بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان بلاگ #بازاریابی و فروش مزایا و یا فواید مهارت فروشندگی

مزایا و یا فواید مهارت فروشندگی

access_time2019/05/13
perm_identity ارسال شده توسط فریبرز دخانیان
folder_open #بازاریابی و فروش
visibility 919 بازدید

مزایا یا فواید مهارت فروشندگی

در دنیای تجارت مدرن بیش‌ترین اهمیت را دارد . این برای تولید کنندگان ، توزیع کنندگان ، مشتریان ، جامعه و خود فروشندگان مفید است . منافع یا مزایای آن در بخش‌های مختلف جامعه در زیر توضیح داده شده‌است :

مزایای مهارت فروشندگی برای تولید کنندگان

۱. این کار تقاضا برای محصولات جدید معرفی‌شده توسط تولید کنندگان را ایجاد می‌کند .

۲. تقاضا برای محصولات موجود را حفظ می‌کند .

۳. این امر تقاضا برای محصولات موجود را گسترش می‌دهد .

۴. ایجاد یک لیست رو به رشد از مشتریان راضی ، و در نتیجه مشتریان دائمی آن‌ها را تضمین می‌کند .

۵. آن حسن‌نیت یا شهرت برای تولید کنندگان را ایجاد می‌کند .

۶. این شرکت به توزیع مقیاس بزرگ کمک می‌کند و در نتیجه تولید مقیاس بزرگ را تشویق می‌کند .

۷. با کمک به تولید انبوه ، مهارت فروشندگی  به کاهش هزینه تولید در هر واحد کمک کرده‌است .

۸. با تشویق فروش ، مهارت فروشندگی به کاهش هزینه‌های بازاریابی در هر واحد کمک کرده‌است .

۹. آن میزان گردش سرمایه تولید کنندگان را افزایش داده و در نتیجه ریسک یا شانس رکود اقتصادی را کاهش داده یا به حداقل می‌رساند .

۱۰. این کار به عنوان ” چشم‌ها و گوش‌های تولید کنندگان ” عمل می‌کند . یعنی ، مطالعه سلیقه و ترجیحات مشتریان را مطالعه می‌کند ، اولویت‌های خود را به توجه تولید کنندگان می‌آورد و تولید کنندگان را قادر می‌سازد تا تولید خود را دوباره زمانبندی کنند ، بر طبق نیازهای مشتریان .

۱۱. این کار وظیفه ایجاد تقاضا را در حرکت از طریق تبلیغات کامل می‌کند . به عبارت دیگر ، آن به تبلیغات در کار ایجاد تقاضا کمک می‌کند .

۱۲. این امر به درخواست شخصی تولیدکنندگان از طریق تبلیغات ، ارتباط شخصی می‌دهد .

مزایای مهارت فروشندگی به توزیع کنندگان

  • این به اطلاع توزیع‌کننده محصولات جدید وارد بازار توسط تولید کننده می‌دهد .
  • ۲. تقاضا برای کالاهای مورد نظر توزیع‌کننده را ایجاد می‌کند .
  • ۳. این کار توزیع کالا را برای توزیع کنندگان آسان می‌کند .
  • ۴. این کار به دفع سریع کالا توسط توزیع‌کننده کمک می‌کند و در نتیجه نرخ گردش سرمایه را افزایش می‌دهد .
  • ۵. آن همچنین توجه توزیع کنندگان را پیشنهادها ، نظرات و انتقادات مصرف کنندگان را به ارمغان می‌آورد و در نتیجه توزیع کنندگان را قادر می‌سازد تا تجارت و سیاست‌های فروش خود را تطبیق دهند .

 مزایای مهارت فروشندگی برای مصرف کنندگان

  • ۱. با اطلاع‌رسانی به آن‌ها در مورد محصولات جدید ، ویژگی‌های آن‌ها و کاربردهای آن‌ها ، مشتریان را آموزش می‌دهد .
  • ۲. آن به مصرف کنندگان در انتخاب کالاهای مناسب برای الزامات ، سلیقه‌ها ومتناسب با توان مالی کمک می‌کند ، همانطور که مهارت فروشندگی حقیقی به مصرف کنندگان در خرید چیزی که واقعا ً نیاز دارند کمک می‌کند .
  • ۳. این کار به مصرف کنندگان کمک می‌کند تا کالاهای متنوع و با کیفیت را مصرف کنند .
  • با تشویق تولید انبوه و توزیع انبوه و در نتیجه کاهش هزینه تولید و بازاریابی ، کاهش قیمت فروش کالا کمک زیادی به مصرف کنندگان می‌کند .
  • ۵. آن تضمین می‌کند که مصرف کنندگان ارزش کامل پولی را که صرف محصولات می‌کنند ، به دست آورند .
  • ۶. این شرکت خدمات پس از فروش به مشتریان در مورد محصولاتی مانند یخچال ، تلویزیون و غیره را تضمین می‌کند .
  • مزایا به جامعه یا جامعه
  • ۱. به افزایش عرضه کالا به جامعه کمک می‌کند .
  • ۲. با کمک به افزایش فروش و تولید ، افزایش سطح اشتغال و درآمد بالاتر به جامعه را به ارمغان می‌آورد . بعلاوه ، مهارت فروشندگی خودش به طور مستقیم تعداد زیادی از مردم را جذب می‌کند .
  • ۳. این کار تقاضا برای اشیا راحتی و لوکس را ایجاد می‌کند و در نتیجه استاندارد زندگی جامعه را بالا می‌برد .
  • ۴. به حفظ تعادل بین تقاضا و عرضه محصول کمک می‌کند و در نتیجه نوسانات قیمت را کاهش داده و پایداری قیمت‌ها را حفظ می‌کند .
  • مزایای مهارت فروشندگی به فروشنده
  • ۱. این یک شغل پردرآمد و پر سود برای مردان و زنان جوان جاه‌طلب است .
  • ۲. این کار فروشندگان را با فرصت یادگیری هنر of فراهم می‌کند . این دانش در آینده برای آن‌ها مفید خواهد بود .
  • ۳. فروشندگان با افراد نفوذی توسعه پیدا می‌کنند . این کار به آن‌ها کمک می‌کند تا چشم‌انداز زندگی خود را بهتر کنند .
  • ۴. فروشندگان از کمک به فروشندگان دیگر برای کسب سود منطقی در فروش خود برخوردار هستند .
درباره فریبرز دخانیان

حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید

نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
جدید تر تبلیغات بیهوده چیست
قدیمی تر مدیر فروش چه کسی است؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

2 × 4 =

  • جدید
  • دیدگاه ها
قبلی بعدی
باور داشته باشیم :

مسیر موفقیت هر فرد کاملا انفرادی است ، به شرط استفاده از ابزارهای راهنمای موثر ، همراه شما هستیم .

دسترسی سریع
  • بلاگ
  • پرداخت
  • تماس با ما
  • علاقه مندی ها
  • درباره ما
  • فروشگاه
مجوزها
تمامی حقوق برای سایت دخانیان محفوظ می باشد | سایت ساز
keyboard_arrow_up