مراحل ایجاد یک برنامه موفق تبلیغاتی
access_time2019/02/01
perm_identity
ارسال شده توسط فریبرز دخانیان
folder_open
استراتژی های بازاریابی
visibility
945 بازدید

مراحل ایجاد یک برنامه موفق تبلیغاتی:
- ابتدا باید مخاطبین خودتان را بطور کامل و شفاف تعریف کنید. در این تعریف ؛ کلیه مولفه های مرتبط و مهم باید مشخص باشد.
- بهترین روشهای تبلیغاتی موثر ( indoor,outdoor ) براساس مخاطبین هدف لیست شوند.
- هدف از تبلیغات باید درقالب سناریوی اقتصادی تبیین شود.
- آیا هدفتان جلب توجه است؟
- ایجاد علاقه ؟
- تحریک خواسته؟
- جلب اعتماد؟
- حرکت زایی؟
- تاثیر تبلیغات در پیشبرد فروش باید ابتدا محاسبه شود.
- روش اجرایی هدفمند را انتخاب کنید.
- آیا پیام آگهی باید مستقیم باشد؟
- آیا پیام آگهی باید فیلتر شود؟
- آیا پیام آگهی باید مرموز باشد؟
- آیا پیام آگهی باید دستوری باشد؟
- آیا پیام آگهی باید سوالی باشد؟
- تیم اجرا کننده مناسب باید انتخاب شوند.
- بودجه مناسب باید تامین شود
- قبل از ارائه واجرای تبلیغات حتما ضروری است کل فرایند را از ابتدا تا انتها بازبینی شده تا اطمینان حاصل شود.
- اماده بودن سایر بخش های سازمان بر اساس نتایج تبلیغات جهت پشتیبانی های لازم
- نتایج تبلیغات را متناسب با هدف تعریف شده مقایسه کرده و به تحلیل نتایج بپردازید.
- موقعیت محصول یا خدمتتان را بر روی مدل چرخه عمر محصول درست تبیین کنید تا بر اساس آن جایگاه بهترین نوع ؛ هزینه و سودآوری از تبلیغات را بدست آورید.
درباره فریبرز دخانیان
حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید
نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
دیدگاهتان را بنویسید