عوامل تاثیر گذار در انتخاب فرد در هنگام خرید

عوامل تاثیر گذار در انتخاب فرد در هنگام خرید
خصوصیات فردی مصرف کنندگان بشدت بر روی انتخاب آنها در خرید مصولات و یا خدمات ارائه شده دربازار تاثیر گذار است .
این عوامل تا حد زیادی در اختیار و قدرت تیم بازار یابی و فروش هیچ برندی نیست اما باید با استفاده از ابزارهای موثر اطلاعاتی و سیستمهای نظر سنجی دائما به پایش این خصوصیات در حوزه جامعه هدف در هر منظقه از بازارهای هدف اقدام نمود . این موضوع با توجه به گستردگی بازارها کار بسیار سنگینی از نظر حجم داده ها و پردازش به موقع آنها است . در همین راستا ضرورت استقراروپیاده سازی سیستمهای اختصاصی نرم افزاری با پشتیبانی تیم سخت افزاری قوی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. نمی توان بدون استفاده از این سیستمها به ارزیابی نتایج قابل قبولی دست یافت .
بطور کلی عواملی در تصمیم یک مصرف کننده تاثیر گذار بوده و هریک برای خود دربرگیرنده حجم بسیار زیادی از داده و اطلاعات پردازش نشده است که همانطور که اشاره شده باید در قالب یک نظام جامع اطلاعاتی ITI یا INTEGRATED TOTAL INFORMATION مورد تجزیه و تحلیل دقیق و به موقع قرار بگیرد و برای هر یک نسخه اجرایی مستقل و در عین حال وابسته به یکدیگر پیشنهاد داد.
توضیح این نکته ضروری است که باید نتایج هم پوشانی کاملی در موارد مشترک باید دیگر را داشته باشند و ضمن ارائه راهکارهای مستقل برای موارد مستقل این هم پوشانی برای موارد مشترک حفظ شود.
اکانت شما رایگان است ، در صورت تمایل برای دسترسی به ادامه این محتوا و عضویت در باشگاه مشتریان اکانت خود را ویژه نمایید . برای ارتقا اکانت کلیک کنید
درباره فریبرز دخانیان
حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید
نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
دیدگاهتان را بنویسید