شناسنامه شغل و شرح وظایف حسابداری فروش
access_time2019/04/15
perm_identity
ارسال شده توسط فریبرز دخانیان
folder_open
اصول سازمان داری, شرح شغل
visibility
1.38k بازدید

کد فرم: | شناسنامه شغل | ||||
بازنگری: | |||||
عنوان سازمانی شغل: حسابداری فروش – زیر مجموعه رئیس حسابداری | |||||
تحصیلات: حداقل فوق دیپلم حسابداری | تجربه کاری: حداقل دو سال | ||||
مهارتها: فن بیان ؛ آشنایی کامل با office – نرم افزارهای مالی | آموزش موردنیاز: ارتباط با مشتریان ؛ فنون مذاکره ؛ حسابداری فروش | ||||
شرح وظایف عمومی و اختصاصی: | |||||
۱٫ ثبت و صدور فاکتور فروش
۲٫ ثبت و صدور اسناد حسابداری فروش جهت کنترل حسابهای مشتریان براساس اعتبارسنجی انجام شده و وضعیت فروش ۳٫ کنترل تراز مشتریان در هر فاکتور فروش ۴٫ انجام پیگیری های لازم جهت وصول مطالبات از مشتریان به صورت تلفنی با بکارگیری اصول ارتباطات ۵٫ کنترل اسناد مالی جهت رفع مغایرت ها در حداقل زمان ممکن ۶٫ بایگانی و نگهداری اسناد حسابداری فروش طبق استانداردهای بایگانی مدارک و سوابق به صورت سیستمی و دستی ۷٫ رعایت دقت در نگهداری صحیح مدارک و سوابق ۸٫ تهیه گزارشات مالی موردنیاز ۹٫ رعایت دقت در صحت اطلاعات و آمار ۱۰٫ رسیدگی و حسابرسی شعب شرکت به صورت روزانه، هفته ای و ماهیانه
|
|||||
تهیه کننده: (مدیر مربوطه)
نام: امضاء: تاریخ: |
تأیید کننده: (نماینده مدیریت)
نام: امضاء: تاریخ: |
تصویب کننده: (مدیرعامل)
نام: امضاء: تاریخ: |
|||
درباره فریبرز دخانیان
حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید
نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
دیدگاهتان را بنویسید