شرح وظایف کارپردازی
شرح شغل و شرایط احراز کارپردازی
تعریف شغل:
مسئول خرید وسایل و ملزومات لازم برای سازمان یا موسسه مربوط.
شرح وظایف و مسئولیتهای اصلی شغل:
استعلام بهای اجناس قبل از خرید، دریافت درخواست های خرید از مقام مافوق و اخذ صورت حساب مربوط به ترخیص کالا و ارائه آن به واحد مالی
وظايف:
تهيه برگ استعلام بها و تكميل جدول مقايسهاي مربوطه.
استعلام حداقل بهاي اجناس پيش از خريد و گزارش به سرپرست مربوطه .
بدست آوردن آگاهي دقيق از نرخ و تخفيف اجناس جهت اطمينان از برابربودن با مشخصات خواسته شده .
گزينش وانتخاب كالاي مرغوب واستاندارد براي خريداري .
تهيه نمونه كالا وارائه به سرپرست مربوطه براي تطبيق با مشخصات .
فراهم نمودن ترتيب حمل اجناس خريداري شده.
تحويل اجناس خريداري شده به انبار وياواحد درخواست كننده و دريافت رسيد .
تهيه فهرست وقيمت پرداختي كالاها ومواد خريداري شده و بررسي انطباق اسناد با فاكتور خريد .
دريافت تأييديه از متصديان فني مبني بر انطباق كيفيت اجناس خريداري شده با برگ درخواست .
تنظيم سند هزينه از اجناس خريداري شده برابر با فاكتور .
ارائه اسناد ودريافت مجدد تنخواه گردان .
تسويه حساب تنخواه دريافتي در هر سال .
تهيه گزارش هاي لازم .
انجام ساير امور محوله ازسوي مقام مافو
اکانت شما رایگان است ، در صورت تمایل برای دسترسی به ادامه این محتوا و عضویت در باشگاه مشتریان اکانت خود را ویژه نمایید . برای ارتقا اکانت کلیک کنید
درباره فریبرز دخانیان
حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید
نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
دیدگاهتان را بنویسید