شرح وظایف واحد جذب ؛ استخدام

شرح وظایف واحد جذب و استخدام ( اداری )
مکاتبه با افراد پذیرفته شده در آزمون یا مصاحبه حضوری جهت مراجعه و تشکیل پرونده استخدامی
تشکیل پرونده جهت افراد متقاضی استخدام
اخذ مدارک استخدامی پذیرفته شدگان
صدور ابلاغ و صدور احکام استخدامی پذیرفته شدگان
اقدام در خصوص اخذ و استرداد مدارک تحصیلی کارکنان
جمع آوری ، ثبت و ضبط بخشنامه ها و دستور العمل واصله
تهیه پیش نویسهای کارگزینی از قبیل ترمیم حقوق ، ترفیع و نظیر آن با اطلاع مقام مافوق و با رعایت قوانین مربوطه
انجام مطالعات لازم در مواردی از قبیل بخشنامه ، دستور العملهای ، طرح طبقه بندی مشاغل مقررات استخدامی ، بازنشستگی
برنامه ریزی و سرپرستی امور مختلف کارگزینی
اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام هدفهای مورد نظر
مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در نحوه اجرای قوانین و مقررات
بایگانی
تشکیل پرونده برای کل پرسنل و مدیران
تحویل گرفتن نامه های راکد و جاری
تفکیک کردن نامه های جاری و راکد
تشکیل پرونده های راکد با شماره های جدید
دادن سابقه های جاری و راکد
تحویل پرونده های جاری و راکد به همکاران طبق رسید
همکاری با همکاران در غیاب همدیگر
شماره گذاری پرونده های بازنشسته و برگ شماری پرونده های افراد جدید الاستخدام
انجام سایر امور محوله بنا به تشخیص مقام مافوق در محدودیتهای سازمانی
انجام امور انضباطی ، استعفاء ، بازخرید و اخراج
مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و انجام امور مربوط به آن ، رسیدگی به نقل و انتقالات ، انتصاب ، ترفیع ، حقوق و مزایا و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل.
انجام امور مرتبط با مرخصی ها ( استعلاجی ، استحقاقی ، بدون حقوق و … ) و ماموریتها.
انجام امور مربوط به بیمه تامین اجتماعی.
حضور جهت پاسخگویی در اداره کار
پاسخگویی به نمایندگان اداره بیمه و کار در محل شرکت
انجام امور مربوط به دریافت ، توزیع ، بایگانی یا ارسال نامه ها

درباره فریبرز دخانیان
حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید
نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
دیدگاهتان را بنویسید