شرح وظایف واحد جذب ؛ استخدام

شرح وظایف واحد جذب و استخدام ( اداری )
مكاتبه با افراد پذيرفته شده در آزمون يا مصاحبه حضوري جهت مراجعه و تشكيل پرونده استخدامي
تشكيل پرونده جهت افراد متقاضي استخدام
اخذ مدارک استخدامي پذيرفته شدگان
صدور ابلاغ و صدور احكام استخدامي پذيرفته شدگان
اقدام در خصوص اخذ و استرداد مدارك تحصيلي كاركنان
جمع آوري ، ثبت و ضبط بخشنامه ها و دستور العمل واصله
تهيه پيش نويسهاي كارگزيني از قبيل ترميم حقوق ، ترفيع و نظير آن با اطلاع مقام مافوق و با رعايت قوانين مربوطه
انجام مطالعات لازم در مواردي از قبيل بخشنامه ، دستور العملهاي ، طرح طبقه بندي مشاغل مقررات استخدامي ، بازنشستگي
برنامه ريزي و سرپرستي امور مختلف كارگزيني
اجراي خط مشي تعيين شده و اتخاذ تدابير لازم به منظور حسن انجام هدفهاي مورد نظر
مطالعه قوانين و مقررات استخدامي و اظهار نظر در نحوه اجراي قوانين و مقررات
بايگاني
تشكيل پرونده براي کل پرسنل و مدیران
تحويل گرفتن نامه هاي راكد و جاري
تفكيك كردن نامه هاي جاري و راكد
تشكيل پرونده هاي راكد با شماره هاي جديد
دادن سابقه هاي جاري و راكد
تحويل پرونده هاي جاري و راكد به همكاران طبق رسيد
همكاري با همكاران در غياب همديگر
شماره گذاري پرونده هاي بازنشسته و برگ شماري پرونده هاي افراد جديد الاستخدام
انجام ساير امور محوله بنا به تشخيص مقام مافوق در محدوديتهاي سازماني
انجام امور انضباطی ، استعفاء ، بازخرید و اخراج
مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و انجام امور مربوط به آن ، رسیدگی به نقل و انتقالات ، انتصاب ، ترفیع ، حقوق و مزایا و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل.
انجام امور مرتبط با مرخصی ها ( استعلاجی ، استحقاقی ، بدون حقوق و … ) و ماموریتها.
انجام امور مربوط به بیمه تامین اجتماعی.
حضور جهت پاسخگویی در اداره کار
پاسخگویی به نمایندگان اداره بیمه و کار در محل شرکت
انجام امور مربوط به دریافت ، توزیع ، بایگانی یا ارسال نامه ها
درباره فریبرز دخانیان
حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید
نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
دیدگاهتان را بنویسید