شرح وظایف واحد تامین ( تدارکات )
access_time2019/01/31
perm_identity
ارسال شده توسط فریبرز دخانیان
folder_open
شرح شغل
visibility
2.89k بازدید

- شرح وظايف مسئول واحد تداركات: (خرید )
- - نظارت بر كليه امور مربوط به كارپردازي واحد و راهنمايي كاركنان تحت سرپرستي.
- - پيش بيني احتياجات واحد و اقدام به اخذ اعتبارات لازم و توزيع آن بين كارپردازان تحت سرپرستي.
- - همكاري در انعقاد قرارداد با فروشندگان مواد اوليه و تجهيزات و دستگاهها
- - بررسي اسناد مربوط به خريد و تاييد آنها.
- - امضاء پيش نويسها و مكاتبات مربوط به واحد تحت سرپرستي.
- - بررسي اطلاعات جمع آوري شده از فروشندگان لوازم و نمايندگي ها و ارزیابی مستمر تامین کنندگان و یا فروشندگان و ایجاد سیستم مربوطه
- -تهيه گزارشات لازم جهت مقام مافوق.
- - تدوین ایین نامه تدارکات با مشارکت مدیر مالی و اخذ تاییدیه از مدیرعامل
روند كار واحد تداركات :
- - خريد كليه اقلام وموارد مورد نياز مركز
- - تامين نيازهاي قسمتهاي مختلف
- - بررسي و كسب اطلاعات جامع در خصوص نيازها
- -نماينده سازمان در مذاكرات و انعقاد قراردادها
- - مسئول تعيين منبع خريد
- - مسئول بررسي قيمت و شرايط خريد و دريافت ضمانتنامه ها و ساير موارد خريد
- - حمايت از واحدهاي تحت پوشش از طريق پيگيري مداوم و تنظيم تجهيزات و خدمات
- - تهيه و شناسايي و تعيين جايگزيني مطمئن براي عرضه كالا و خدمات
- - خريد عاقلانه و رقابتي طبق ایین نامه معاملات
واحد تدارکات یکی از واحد های پشتیبانی مهم در سازمانها محسوب می شوند. این واحد سه وظیفه اصلی دارد:
- تامین آنچه سازمان نیاز دارد در حداقل زمان ممکن از داخل یا خارج کشور
- تامین آنچه که سازمان نیاز دارد در حداکثر سطح کیفی مورد تایید سازمان از داخل یا خارج کشور
- تامین آنچه که سازمان نیاز دارد درحداقل سطح قیمتی ممکن از داخل یا خارج کشور
اکانت شما رایگان است ، در صورت تمایل برای دسترسی به ادامه این محتوا و عضویت در باشگاه مشتریان اکانت خود را ویژه نمایید . برای ارتقا اکانت کلیک کنید
درباره فریبرز دخانیان
حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید
نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
دیدگاهتان را بنویسید