شرح وظایف مسئول دفتر مدیر عامل
access_time2019/02/01
perm_identity
ارسال شده توسط فریبرز دخانیان
folder_open
شرح وظایف سازمان
visibility
1.06k بازدید

تعریف شغل :
مسئول دفتر مدیر عامل
مسئول دفتر مدیریت مستقیما زیرنظر مدیر عامل انجام وظیفه می نماید و مسئولیت هماهنگی تمامی برنامه های مدیریت عامل.
اختیارات تماس با :
مدیر كارخانه- مدیر عامل و سایر مدیران و پرسنل به واسطه مدیران
سلسله مراتب مسئولیت – گزارش دهی و نظارت :
مسئولیت دستورگیری :
مدیر عامل
مسئولیت گزارش دهی :
مدیر عامل
شركت در جلسات و موضوعات :
شركت در جلسات مرتبط مطابق با شاخص جلسات
وظایف اصلی :
- ثبت كلیه نامه های وارده و صادره شركت در دفتر اندیكاتور و كنترل ضمائم مربوطه .
- بایگانی مكاتبات از قبیل تشكیل پرونده -كد گذاری - طبقه بندی و نگهداری آنها .
- دریافت اوراق - گزارشات و مكاتبات تایپ شده و كنترل ضمائم و به امضاء رساندن آنها .
- هماهنگی تمامی برنامه های مدیریت عامل ، جلسات ، قرارهای ملاقات و ...
- هماهنگ كردن برنامه نامه های ارسالی تا مقصد .
- هماهنگی و رساندن تمامی اوامر صادره از مدیریت عامل به تمامی مدیران و پرسنل .
- ارسال مكاتبات صادره شركت به واحدها و مؤسسات و ادارات مربوطه .
اکانت شما رایگان است ، در صورت تمایل برای دسترسی به ادامه این محتوا و عضویت در باشگاه مشتریان اکانت خود را ویژه نمایید . برای ارتقا اکانت کلیک کنید
درباره فریبرز دخانیان
حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید
نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
دیدگاهتان را بنویسید