شرح وظایف خدمات پس از فروش
شرح وظایف خدمات پس از فروش
تدوین آیین نامه گارانتی ( پس از فروش ) برای هر یک از محصولات در قالب ضمانت پس از نصب به تفکیک
طراحی فرم ضمانت پس از نصب برای هر پروژه ای که در آن مسئولیت شرکت نصب و راه اندازی می باشد.
ایجاد فرم نظر سنجی از مشتریان برای هر پروژه که باید بعد از اتمام عملیات فروش با نصب و راه اندازی باید به مشتریان تحویل داده شده تا تکمیل شود.
ارزیابی فرم نظر سنجی ها توسط واحد فروش و تحلیل آنها و جمع بندی آنها جهت تصمیم گیری های مناسب
تهیه فرم مربوط به اندازه گیریمیزان شکایات مشتریان و بررسی و تحلیل آنها
طراحی جداولی که در قالب خدمات پس از فروش وضعیت ارائه این خدمات مشخص شده است که آیا این خدمات باید رایگان ارائه گردد و یا مشتری باید هزینه آن را پرداخت نماید.
تدوین دستورالعمل های دریافت حق الزحمه خدمات پس از فروش که باید هزینه های آن توسط مشتری پرداخت گردد.
تلاش جهت ارتقاء کیفی خدمات پس از فروش.
پاسخگویی به انتقادات ، ایرادات یا پیشنهادات واصله در خصوص کیفیت خدمات که از طریق سازمانها ، ادارات ، ارگانها و یا شرکتهای خارج از شرکت مطرح می گردد .
ارائه گزارشات تحلیلی و مدون به صورت روزانه به مدیریت بازرگانی
واحد خدمات پس از فروش جهت اجرای امور فوق الذکر ، موظف به دریافت تاییدیه مدیریت بازرگانی می باشد.
درباره فریبرز دخانیان
حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید
نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
دیدگاهتان را بنویسید