شرح وظایف بازاریاب تلفنی

شرح وظایف بازاریاب تلفنی:
معرفی و جلب کردن سفارش برای محصولات و کالاهایی که سازمان قصد فروش آن ها را دارد.
انجام مکالمات تلفنی که از وی خواسته شده، خواندن دستورالعمل هایی که در خصوص محصول یا خدمت توضیح اطلاعات می دهند و ترغیب مشتریان بالقوه به خرید آن کالا یا خدمت
تماس با شرکت ها یا اشخاص با تلفن جهت ترغیب آن ها به فروش یک محصول یا خدمت
توضیح در خصوص محصول یا خدمت و قیمت آن و پاسخ به سوالات مشتریان
بدست آوردن اطلاعات مشتریان از جمله نام آن ها، آدرس و شیوه پرداخت آن ها
ذخیره سازی اطلاعاتی از جمله نام، آدرس، خرید ها و واکنش افرادی که با آن ها تماس گرفته شده است
تطبیق دادن خریداران جهت تعیین هدف بهتری برای فروش اختصاصی به افراد( customize کردن تارگت فروش)
بدست اوردن دیتابیس از مشتریان بالقوه سازمان از منابعی مثل دفترچه های تلفن، سازمان های فروشنده دیتابیس و لیست فروش سایر سازمان ها
پاسخ کامل به تماس هایی که از سوی مشتریان بالقوه، که از طریق تبلیغات با محصول آشنا شده اند، گرفته می شود
حفظ اطلاعات مربوط به تماس ها، خرید ها و سفارش ها
ابزار و تکنولوژی های مورد نیاز بازاریاب تلفنی:
تماس گیرنده خودکار(autodialer): تماس گیرنده های خودکار و پیش بینی کننده
واحد های ضبط مکالمات تلفنی
کامپیوتر های شخصی
هدست
تلفن هایی با هدف خاص: مثل تلفن هایی که امکان کنفرانس دارند
تکنولوژی
نرم افزار CRM
نرم افزار مناسب برای ایمیل سازمانی: مثل Outlook
نرم افزار های مربوط به مرکز تماس
نرم افزار اکسل
اکانت شما رایگان است ، در صورت تمایل برای دسترسی به ادامه این محتوا و عضویت در باشگاه مشتریان اکانت خود را ویژه نمایید . برای ارتقا اکانت کلیک کنید
درباره فریبرز دخانیان
حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید
نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
دیدگاهتان را بنویسید