شرح شغل انالیزور فروش

کد فرم: | شناسنامه شغل | ||||
بازنگری: | |||||
عنوان سازمانی شغل: آنالیزور فروش – تحت سرپرستی مدیر فروش | |||||
تحصیلات: رشته مرتبط در صنعت – مدیریت بازاریابی و فروش – حداقل لیسانس | تجربه کاری: حداقل ۵ سال سابقه مرتبط | ||||
مهارتها: تحلیل گر – تسلط بر office – نرم افزارهای اماری – توانایی و سابقه در تحقیقات میدانی و اینترنت – زبان انگلیسی – | آموزش موردنیاز: دوره تحقیقات بازاریابی – فروش و مهندسی فروش – کاربرد امار در تصمیم گیری- اموزش وبگردی و مطالعات اینترنتی . | ||||
شرح وظایف عمومی و اختصاصی: | |||||
۱٫ گزارش کامل روزانه:
۱-۱٫ گزارش فروش کلی (تعدادی – ریالی) در بازه زمانی صبح تا ظهر/ عصر تا شب/ یک روز کامل ۲-۱٫ گزارش فروش کالاها به تفکیک ۳-۱٫ گزارش فروش براساس مدل / رنگ (تعدادی – ریالی) ۴-۱٫ گزارش بهترین مشتریان روز ۵-۱٫ گزارش عملکرد فروشندگان (رتبه بندی برحسب تعدادی – ریالی) ۶-۱٫ گزارش فروش تمام کالاهای فروخته شده به ترتیب تعداد همراه با قیمت فروخته شده ۷-۱٫ گزارش موجودی فعلی کالا در سیستم ۲٫ گزارش هفتگی: ۱-۲٫ گزارش کلیه موارد بالا (۱-۱۰) ۲-۲٫ گزارش رشد یا تنزل عملکرد فروشندگان ۳-۲٫ گزارش مقایسه عملکرد فروشندگان با هفته گذشته ۳٫ گزارش ماهیانه: ۱-۳٫ گزارش براساس فروش فروشندگان (تعدادی – ریالی) ۲-۳٫ گزارش میزان رشد فروشندگان نسبت به ماه قبل همراه با آمار فروش ۵ ماه قبل تر از آن ۳-۳٫ گزارش فروش براساس “گروه مشتری” ۴-۳٫ گزارش میزان خرید کل مشتریان در طول ۶ ماه گذشته و عملکرد مشتری نسبت به ماه قبل ۵-۳٫ گزارش میانگین خرید مشتری در بازه زمانی سه ماهه، شش ماهه
|
|||||
تهیه کننده: (مدیر مربوطه)
نام: امضاء: تاریخ: |
تأیید کننده: (نماینده مدیریت)
نام: امضاء: تاریخ: |
تصویب کننده: (مدیرعامل)
نام: امضاء: تاریخ: |
|||
کد فرم: | شناسنامه شغل | ||||
بازنگری: | |||||
عنوان سازمانی شغل: آنالیزور فروش | |||||
تحصیلات: | تجربه کاری: | ||||
مهارتها: | آموزش موردنیاز: | ||||
شرح وظایف عمومی و اختصاصی: | |||||
۳٫ گزارش محاسبه تارگت های مشخص شده برای فروشندگان به صورت متناوب از آغاز تا پایان هر تارگت
۴٫ گزارش های لحظه ای از فروش و موجودی سیستم از یک یا چند مدل خاص یا آمار خرید مشتریان در بازه های مخصوص ۵٫ محاسبه بدهی مشتریان مشهد و شهرستان به صورت روزانه ۶٫ گزارش های مورد نیاز انبار و حسابداری در مواقع مورد نیاز مانند: گردش خرید یا مشخص کردن سریالهای موردنیاز کاربران حسابداری یا انبار ۷٫ مشخص کردن لیست مشتریان (مدعوین) سمینارها طبق ضوابط اعلام شده ۸٫ آماده کردن و اصلاح لیست قیمت در مواقع مورد لزوم ۹٫ کنترل خطاهای احتمالی انبار در ثبت فاکتور فروش (ثبت قیمت، خطا در ثبت های فروشندگان و …) و ارایه گزارش آن
|
|||||
تهیه کننده: (مدیر مربوطه)
نام: امضاء: تاریخ: |
تأیید کننده: (نماینده مدیریت)
نام: امضاء: تاریخ: |
تصویب کننده: (مدیرعامل)
نام: امضاء: تاریخ: |
|||
درباره فریبرز دخانیان
حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید
نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
دیدگاهتان را بنویسید