روشهای تبلیغات

روش های نوین تبلیغات- برگرفته از مقالات مرتبط
یکی از نشانههای پیشرفت بشر در عصر حاضر این است که او با در اختیار داشتن ابزار قدرتمندی مثل اینترنت کمتر در تصمیمگیریهای خود دچار سردرگمی و خطا میشود. در حقیقت به دلیل آنکه در این فضای مجازی گزینههای بسیاری برای انتخاب وجود دارد که ریزترین و جزئیترین اطلاعات در مورد آنها بیانشده است، قدرت انتخاب افراد بسیار بالا و امکان اشتباه پائین است. یکی دیگر از فرصتهای پدید آمده در اینترنت بهواسطهی گسترش روزافزون آن، توانایی تمام کسبوکارهای تولیدی، خدماتی و آموزشی در شناساندن هرچه بهتر برندشان به بازار است. این جملهی بیل گیتس در خصوص تبلیغات اینترنتی که میگوید :” اگر بخشی از کسبوکار شما از طریق اینترنت فعالیت نمیکند به معنی آن است که آن کسبوکار تا چند سال آینده اصلاً وجود نخواهد داشت” کاملاً صحیح و صحت آن همین امروز هم قابللمس است. اما صرف حضور در اینترنت برای موفقیت یک کسبوکار و دریافت سهم بیشتری از درآمد و فروش کافی نیست. لازم است شرکتها با شیوههای درست تبلیغات نوین آشنا باشند تا بتوانند نام برند یا شرکت خود را در ذهن افراد بیشتری ثبت کنند. در این مطلب به معرفی شیوه های نوین تبلیغات که اغلب آنها در بستر اینترنت اتفاق میافتد، میپردازیم تا با این انواع تبلیغات که در حال گسترش اند بیشتر آشنا شوید .
وقتی عبارت ” تبلیغات جدید و تاثیرگذار” به گوش مدیران کسب و کارهای مختلف میخورد اغلب آنها تصور میکنند باید برای ورود به این عرصه بودجهی هنگفتی را کنار بگذارند تا بتوانند با استفاده از یکی از آنها به معرفی محصول و خدمات خود بپردازند. حالآنکه این تصور چندان هم صحیح نیست. در حقیقت تمامی روشهای نوین تبلیغات لزوماً روشهای گرانقیمت و پیچیدهای نیستند.
در اینجا به معرفی 10 روش شیوه های تبلیغات نوین که میتوانند بیشترین تاثیرگذاری را هم به همراه داشته باشند، میپردازیم.
1) بنر تبلیغاتی در وب سایت های پر بازدید
اینیکی از مهمترین و سادهترین شیوه های نوین تبلیغات است. قبل از اقدام به سپردن بنر تبلیغاتی به یک وبسایت پربازدید باید خود شرکت یا مجموعهی تبلیغکننده وبسایت داشته باشد و آدرس آن وبسایت علاوه بر اطلاعاتی چون شمارهی تماس و نشانی در طراحی بنر درج شود. نکتهی مهم دیگری که شرکتها باید به آن دقت کنند در زمینهی انتخاب وب سایتی است که میخواهند تبلیغ خود را به آن بسپارند. بدیهی است که وبسایت موردنظر علاوه بر پربازدید بودن باید بهاندازهی کافی خلوت باشد تا بنر نصبشده در میان سایر تبلیغات گم نشده و ازنظر پنهان نماند.
2) تبلیغات در وبسایتهای کلیکی
ممکن است سفارش بنر تبلیغاتی در وبسایتهای پر بازید ازنظر هزینه برای برخی از شرکتها بهصرفه نباشد. میتوان بهجای این دست از وبسایتها، نمایش بنر در وبسایتهای کلیکی را امتحان کرد. شیوهی پرداخت هزینه در این نوع سایتها به این صورت است که به ازای هر تعداد کلیکی که مخاطب روی لینک بنر یک شرکت بکند، وبسایت تبلیغکننده از سفارشدهنده پول دریافت میکند.
3) تبلیغات پیامکی
تبلیغات پیامکی یکی از شیوه های نوین تبلیغات با بازخورد مثبت و سریع است. این شیوه از تبلیغات به دلیل قیمت پائین و هدفمند و مثمر ثمر بودنش بسیار موردتوجه است و حتی کسبوکارهای بسیار کوچک نیز از نتایج مثبت آن استفاده میکنند.
4) تبلیغات در شبکههای اجتماعی
مخاطبان شبکههای اجتماعی امروزه از خود وبسایتها مخاطبان ثابت بیشتری دارد و عدم حضور در آن ها یک ضعف بزرگ برای کسب و کارهاست. یکی از مزایای حضور در این فضاها این است که تبلیغات در آنها ارزانقیمت بوده و بسیاری از کاربران حاضرند بدون دریافت هزینه و صرفاً به دلیل راضی بودن از یک محصول یا خدمات آن را به دیگران معرفی کنند.
اکانت شما رایگان است ، در صورت تمایل برای دسترسی به ادامه این محتوا و عضویت در باشگاه مشتریان اکانت خود را ویژه نمایید . برای ارتقا اکانت کلیک کنید
درباره فریبرز دخانیان
حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید
نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
دیدگاهتان را بنویسید