خروجی هایی که از تحقیقات و مطالعات میدانی در سطح یک شهر بدست خواهد آمد
access_time2019/02/09
perm_identity
ارسال شده توسط فریبرز دخانیان
folder_open
#تحقیقات بازاریابی
visibility
902 بازدید

خروجی هایی که از تحقیقات و مطالعات میدانی در سطح یک شهر بدست خواهد امد :
فاز اول : شناسایی
- شناسایی مناطق پرفروش
- شناسایی مناطق متوسط فروش
- شناسایی مناطق کم فروش
- شناسایی فروشندگان طلایی ؛ نقره ایی و برنزی در هر یک از مناطق
- شناسایی نوع تقاضای مردم در هر منطقه از نظر قیمت ؛ کیفیت ؛ سایر موارد
- شناسایی نوع تقاضای مردم هر منطقه از نظر نوع و درجه اهمیت بسته بندی در خرید
- شناسایی رقبای فعال در هر منظقه از نظر نوع محصولات ؛ تنوع ؛ روشهای قیمت گذاری؛ روشهای تسویه حساب ؛ سطح کیفی محصولات ؛ تبلیغات یا مشوق های فروش
اکانت شما رایگان است ، در صورت تمایل برای دسترسی به ادامه این محتوا و عضویت در باشگاه مشتریان اکانت خود را ویژه نمایید . برای ارتقا اکانت کلیک کنید
درباره فریبرز دخانیان
حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید
نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
دیدگاهتان را بنویسید