تعریف برند

تعریف برندسازی
برندسازی فرآیندی است که در آن هر دو هویت برند و برند با انتخاب و ترکیب ویژگیهای ملموس و نامحسوس در آن توسعهیافته اند.
برای اینکه یک محصول , خدمت یا شرکت را متمایز کنیم ( به آن نگاه کنید : شهرت شرکت , شهرت آنلاین و فیزیکی ؛ ارتباط بین نام ها ؛ نام )محصولات و مقادیر مختلف , تصاویر , آگاهی , ویژگیها , ویژگیها و مزایا )
چشماندازها
به عنوان فرآیند ساختن یک مطلوب توصیف میشود که بیانگرتصویری در ذهن کاربران و مشتریان نهایی برای یک محصول یا شرکتی که آن را در مقایسه با سایر رقبا متمایز میکند بایستی شکل گیرد .
مزایای برندسازی .
یکی از پرسشهای اصلی در ایجاد یک استراتژی برندسازی مناسب این است که آیا باید نام تجاری خودمان را ایجاد کنیم یا باید منحصرا ً در نامهای تجاری شرکت کنیم ( برچسب خصوصی یا برندها ) و با برند آنها فعالیت کنیم .شرکتهای متوسط با منابع محدود و دانش تخصصی ممکن است ترجیح دهند محصولات خود را بدون داشتن برند خودشان بفروشند . با این حال , مزایای قابلتوجهی از برندسازی وجود دارد :
وفاداری مشتری : برندسازی فرصتی برای افزایش میزان مشتریان وفادار و سودآور ایجاد میکند .
تصویر شرکت : برند قوی تصویر شرکت را افزایش میدهند, بنابراین راهاندازی برندهای جدید باعث پذیرش بیشتر توسط توزیع کنندگان و مصرف کنندگان می گردد .
شناسایی محصول : نام برند برای شرکت بسیار اهمیت دارد تا سفارشات را که از طریق مشتریان دریافت می شود پردازش کرده و مشکلات را تعیین کند .
بخشبندی : برندسازی به شرکت در بخشبندی بازار کمک میکند .
حفاظت قانونی : نام و لوگوی شرکت میتواند باعث حفاظت قانونی شرکت می شود و باعث حفاظت دربرابرکپی کردن توسط رقبا می شود.
درباره فریبرز دخانیان
حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید
نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
دیدگاهتان را بنویسید