تعاریف مختلف از بازاریابی و اهمیت مدیریت بازاریابی
access_time2019/02/08
perm_identity
ارسال شده توسط فریبرز دخانیان
folder_open
مفاهیم بازاریابی
visibility
770 بازدید

تعاریف مختلفی از بازاریابی :
- بازاریابی فرآیند مدیریت است که نیازمندیهای مشتری را به طور سودمندی شناسایی و برآورده میکند.
- در واقع ارائه محصول درست ؛ در مکان درست؛ در زمان و قیمت درست وظیفه اصلی هر سازمان است .
- بازاریابی یک فعالیت انسانی است که به برآورده کردن نیازهای مشتریان از طریق یک فرآیند تبادل نیاز می پردازد .
- بازاریابی یک فرآیند اجتماعی و مدیریتی است که افراد و گروهها آنچه را که میخواهند به دست بیاورند و نیاز دارند از طریق ایجاد ، عرضه و مبادله کالا با دیگران به دست آورند .
مفاهیم ضمنی بازاریابی شامل :
- مشتریان بالقوه / بالقوه ما چه کسانی هستند ؟
- نیازهای فعلی یا آینده آنها کدامند ؟
- چگونه میتوانیم این نیازها را برطرف کنیم ؟
- آیا ما میتوانیم یک محصول یا خدمات را ارائه کنیم که مشتری ارزش دارد ؟
- آیا ما میتوانیم با مشتریان خود ارتباط برقرار کنیم ؟
- آیا ما میتوانیم یک محصول رقابتی از خدمات را ارائه کنیم ؟
- چرا باید مشتریان از ما خرید کنند ؟
اکانت شما رایگان است ، در صورت تمایل برای دسترسی به ادامه این محتوا و عضویت در باشگاه مشتریان اکانت خود را ویژه نمایید . برای ارتقا اکانت کلیک کنید
درباره فریبرز دخانیان
حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید
نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
دیدگاهتان را بنویسید