برنامه کمپین تبلیغاتی

برنامه کمپین بازاریابی ( دیدگاه تبلیغاتی)
برنامه جامع بازاریابی (كمپين بازاريابي) چیزی نیست که زیر دوش حمام! به فکر شما بیاید (بر خلاف ارشميدس). برنامههای موفق ببليغات بازاریابی با انجام تحقیقی دقیق، تفکری قوی و متمرکز بر جزئیات، اجرائی منحصر به فرد و سریعتر از دیگران، همراه با ایدهای شایسته، امکانپذیر است.
برنامهریزی برای یک کمپین بازاریابی با فهمیدن موقعیت شما در بازار شروع شده و با تعیین برنامههای جزئی تبلیغاتی پایان مییابد و حتی ممکن است شما تصمیماتی در مورد متحدالشکل کردن لباسها، لوازم اداری مورد استفاده، دکور دفتر و شبیه اینها را در برنامهی بازاریابی خود ببینید. نگهداشتن برنامهی در ذهن نیز ایدهی خوبی نیست؛ برای ایجاد تغییرات مورد نظر بهتر است اتاق کار خود را ترک کنید چرا که هیچ برنامهای نمیتواند بهصورت محدود و بسته، به شکلی عالی اجرا شود.
همچنین شما اگر میخواهید رشدی پایدار بهدست آورید، بایستی توان ایجاد تعهدی کامل برای اجرای برنامههایتان یا زیرشاخههائی از آن را در آینده داشته باشید. بازنگری در برنامهی بازاریابی بازارهای رو به گسترش نه تنها به طرحهای تجاری قوی نیاز دارند بلکه، به طرحهای قوی بازاریابی نیز نیازمندند. قدمهای بازنگری در طرحهای بازاریابی شبیه به هم هستند؛ مثلاً با روشی مشابه قبلی شما نخواهید توانست به بازارهای جدید و مشتریان جدید برسید. البته معنی این جمله این نیست که یک صفحه آگهی کامل در يك روزنامه مشهور یا ۶۰ ثانیه تبلیغات تلویزیونی در طول یک برنامهی پر بیننده داشته باشید. حتماً همانند بسیاری از شرکتهای کوچک شما هم به رشد بهوسیلهی فعالیت در یک بازار مطمئن و نه پوشش و فروش به تمام قسمتهای بازار علاقه دارید.
اکانت شما رایگان است ، در صورت تمایل برای دسترسی به ادامه این محتوا و عضویت در باشگاه مشتریان اکانت خود را ویژه نمایید . برای ارتقا اکانت کلیک کنید
درباره فریبرز دخانیان
حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید
نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
دیدگاهتان را بنویسید