جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]

ورود

13 − چهار =

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 09151120465 (ارتباط مستقیم با شما)
  • email info@dokhanian.ir
perm_identity
سبد خرید 0
  • علاقه مندی ها
  • ارتقا عضویت
  • وضعیت اکانت ویژه
0
بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]
perm_identity ورود و ثبت نام

وبلاگ

بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان بلاگ #مدیریت استراتژیک شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان اهمیت تعیین اهداف در سازمان

اهمیت تعیین اهداف در سازمان

access_time2019/02/02
perm_identity ارسال شده توسط فریبرز دخانیان
folder_open شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
visibility 1.01k بازدید

تعیین اهداف در سازمان

استراتژی ها مسیر های اجرایی برای رسیدن به اهداف مصوب شده را مشخص می نمایند  در واقع آنها جاده سازان سازمان برای عبور کاروان اهداف می باشند. پس برای اینکه جاده مناسب و کارامدی داشته باشید باید ابتدا مسیر خوانی کرده و سپس از ابزارهای لازم کمک بگیرید . مسیر خوانی کلان در حوزه مدیر عامل و هیئت مدیره است که همان تدوین اهداف استراتژیک می باشد  . فراموش نکنید اهدافی را در سازمان مشخص کنید که در عین سخت بودن قابل دستیابی هم باشند. لذا  صرف زمان و تفکر تیم برای آن بسیار ضروری است . یکی از این اهداف در سازمانها برنامه ریزی و تدوین اهداف بازاریابی است.

در برنامه ریزی اهداف مراحل زیر راباید طی کنید.                                      

  • وضعیت فعلی را دقیقا مشخص و تحلیل کنید.
  • مشخص کنید در شرایط فعلی چند درصد اهداف مد نظر را تحقق بخشیدید.
  • مواردی را که موفق به انجام نشده اید لیست کرده و دلایل آن را یک به یک عنوان کنید.
  • از تجزیه و تحلیل آنها اهداف آتی را با توجه به توان سرمایه گذاری سازمان در تمام سطوح آن مشخص کنید.
  • تیم قوی و مناسب برای تحقق اهداف جدید را انتخاب کنید.
  • از مدیر تیم و اعضای آن بخواهید برنامه و استراتژی تحقق هدف تعیین شده را طراحی و از آن دفاع کنند.
  • برنامه تیم را در جلسات با مشاوران بازگو کنید و در صورت لزوم اصلاحات لازم را انجام دهید.
  • بعد از تایید برنامه امکانات لازم را فراهم کنید.
  • درمسیر اجرای برنامه در کار تیم دخالت مستقیم نداشته باشید و در قالب سیستم منظم اطلاعاتی عملکرد را رصد نموده و در موارد لازم پیشنهادات را ارائه کنید.
  • بودجه لازم برای تحقق اهداف را تامین کنید.
  • کنترل زمان و هزینه را داشته باشید ونتیجه گرا باشید.
  • در پایان برنامه به ارزیابی نهایی پرداخته و از نتایج حاصله اهداف آتی را مصوب کنید.
  • فراموش نکنید انگیزه تیم برای انجام برنامه ها بسیار مهم و ضروری است پس نقش راهنما داشته باشید و بر اساس مدل ارزیابی عملکرد سیستم تقدیر منظمی از تیم اجرایی بعمل بیاورید.

این مسیرها یک فرایند است یعنی باید با نگاه سیستمی بازخوردی عمل کنید.

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

درباره فریبرز دخانیان

حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید

نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
جدید تر 25 تست رویکرد شما در بازاریابی
قدیمی تر 25 نکته مهم در مورد مشتری مداری

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

یک + 1 =

  • جدید
  • دیدگاه ها
قبلی بعدی
باور داشته باشیم :

مسیر موفقیت هر فرد کاملا انفرادی است ، به شرط استفاده از ابزارهای راهنمای موثر ، همراه شما هستیم .

دسترسی سریع
  • بلاگ
  • پرداخت
  • تماس با ما
  • علاقه مندی ها
  • درباره ما
  • فروشگاه
مجوزها
تمامی حقوق برای سایت دخانیان محفوظ می باشد | سایت ساز
keyboard_arrow_up