اهداف و مراحل قیمت گذاری
access_time2019/01/26
perm_identity
ارسال شده توسط فریبرز دخانیان
folder_open
روش های قیمت گذاری
visibility
1.09k بازدید

اهداف ومراحل قیمت گذاری :
بازنگری قیمتها و استراتژی های قیمت گذاری قبل از ارائه قیمت ها اهمیت اساسی دارد. اهداف و سیاست های قیمت گذاری و تاکتیک های خاص تخفیفات ( کالایی ؛ ریالی؛ دلاری) باید کاملا مشخص باشند و پیش بینی های لازم برای تغییرقیمت ها درصورت نیازو به دلیل تغییر در صورت هزینه ها مانند حمل و نقل ؛ مواد اولیه؛ دستمزدها ؛ تورم؛ بایستی انجام گیرد. لذا ضروری است مراحل قیمت گذاری مجددا با توجه به اهداف مورد نظر طی شوند.
اهداف قیمت گذاری:
- حفظ بقا و سهم بازار
- حداکثر سود جاری
- حداکثر دریافتی
- حداکثرحجم فروش
- حداکثر نفوذ در بازار
- حداکثر دوشیدن به عبارت دیگر تسخیر حجم مشتریان
- رهبریت بازار از نظر کیفیت محصول
- رهبریت بازار از نظر برند و هویت و اعتماد سازی
اکانت شما رایگان است ، در صورت تمایل برای دسترسی به ادامه این محتوا و عضویت در باشگاه مشتریان اکانت خود را ویژه نمایید . برای ارتقا اکانت کلیک کنید
درباره فریبرز دخانیان
حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید
نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
دیدگاهتان را بنویسید