جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]

ورود

سیزده + 9 =

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 09151120465 (ارتباط مستقیم با شما)
  • email info@dokhanian.ir
perm_identity
سبد خرید 0
  • علاقه مندی ها
  • ارتقا عضویت
  • وضعیت اکانت ویژه
0
بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]
perm_identity ورود و ثبت نام

وبلاگ

بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان بلاگ #بازاریابی و فروش استراتژی های بازاریابی اهداف تبلیغات

اهداف تبلیغات

access_time2019/02/18
perm_identity ارسال شده توسط فریبرز دخانیان
folder_open استراتژی های بازاریابی
visibility 808 بازدید

اهداف تبلیغات چیست؟

تبلیغات عنصری از فرایند رشد و توسعه اقتصادی محسوب می شود و رابطه مستقیم با رونق اقتصادی دارد و یک نیروی محرک و لازمه کشورهای در حال توسعه مانند ایران است که به سوی تجارت حرفه ای در حرکت هستند و بر همین اساس است که استفاده از دانش و فناوری روز تبلیغات می تواند مسیر موفقیت یک شرکت و مدیر را ترسیم نماید. در تجارت کشورهای پیشرفته، تبلیغات نیرویی فزاینده در معرفی کالاهای جدید به شمار می آید و میزان فعالیت های ارتباطی یک سازمان را افزایش می دهد. علاوه بر آن بازویی نیرومند در گسترش برند و معرفی هویت سازمان محسوب می گردد. تبلیغات مؤثر ابزاری برای کسب شهرت و اعتبار است و به مدیران کمک می کند تا سریع تر به اهداف خود برسند و یک پل ارتباطی بین خود و مشتری ایجاد نمایند. نقطه آغاز در آفرینش تبلیغات مؤثر در فعالیت‌های صنعتی و تجاری، تعیین اهداف است زیرا این هدف‌ها هستند که مسیر فعالیت‌ها را مشخص می‌کنند.

 اهداف تبلیغات اهداف تبلیغات را در سه گروه می توان بررسی کرد: اهداف اطلاع‌رسانی؛آگاه کردن مشتری؛پیشنهاد استفاده جدید از محصول جدید، ضمن بیان موارد استفاده جدید از تولیدات؛آگاه کردن بازار از تغییر قیمت؛آگاه کردن مشتری از قیمت های جدید؛آگاه کردن مشتری در زمینه طرز کار تولیدات؛توصیف و تشریح خدمات موجود برای تولیدات؛تصحیح برداشت های غلط مشتریان؛کاهش ترس مشتریان؛ایجاد تصویری مناسب برای شرکت.

اهداف ترغیب مشتریان ایجاد ترجیحات نسبت به محصولات و خدمات شرکت نزد مشتریان؛تشویق و ترغیب مشتری برای خرید تولیدات و استفاده از خدمات شرکت به جای رقبا؛تغییر و تصحیح ادراک مشتری نسبت به ویژگی‌های محصول؛تشویق مشتری برای اتخاذ تصمیمات فوری در خرید؛تشویق مشتری برای برقراری تماس تلفنی با بخش فروش و بازاریابی شرکت  اهداف یادآوری؛یادآوری به مشتری در این مورد که ممکن است محصول و خدمات در آینده مورد نیاز باشد؛یادآوری به مشتری در این مورد که محصولات و خدمات را باید از کجا خریداری کند؛یادآوری محصول در ذهن مشتری، هنگامی که عرضه در خارج از فصل استفاده رخ داده باشد؛حفظ و نگهداری جایگاه تولیدات در ذهن مشتری 

 مزایای داشتن اهداف تبلیغات ایده روشن موجب انجام بهینه فعالیت ها می شود.تبلیغات نامرئی ترین نیروی فروش است و ترسیــم اهداف به ملموس بودن آن کمک می کند.تبلیغات از شاخه های تخصصی است؛ لذا هدف مشخص به انتخاب درست کمک می کند.اهداف مورد توافق از به هدررفتن سرمایه و نیرو می کاهد.داشتن هدف روشن به نوآوری و خلاقیت کمک می کند.ترسیم اهداف می تواند نتیجه گیری و سنجش میزان تأثیر را ممکن سازد.

 اهمیت هدف‌گذاری

ارتباطات: اهداف مشخص در برنامه تبلیغات، هماهنگی گروه‌های مختلف درگیر در فرایند تبلیغات را تسهیل می‌کند. اهداف مدون تبلیغات تمامی قسمت‌ها و بخش‌های شرکت همانند فعالیت‌های ترفیع فروش، روابط عمومی و فروش شخصی را با هم هماهنگ می‌سازد.

تصمیم‌گیری: اهداف مشخص، راهنمای مفیدی برای تصمیم‌گیری هستند. برنامه‌ریزان تبلیغات، غالباً با مسائل و مشکلاتی در زمینه انتخاب پیام تبلیغ، انتخاب رسانه و تخصیص بودجه بین عناصر مختلف آمیخته ترفیع، روبه‌رو می‌شوند. وجود اهداف تبلیغات، انتخاب‌ها را در هر یک از موارد یادشده آسان‌تر و بهینه‌تر می‌کند

اکانت شما رایگان است ، در صورت تمایل برای دسترسی به ادامه این محتوا و عضویت در باشگاه مشتریان اکانت خود را ویژه نمایید . برای ارتقا اکانت کلیک کنید

درباره فریبرز دخانیان

حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید

نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
جدید تر چند نکته مهم در تولید محتوا
قدیمی تر روشهای تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

11 + 9 =

  • جدید
  • دیدگاه ها
قبلی بعدی
باور داشته باشیم :

مسیر موفقیت هر فرد کاملا انفرادی است ، به شرط استفاده از ابزارهای راهنمای موثر ، همراه شما هستیم .

دسترسی سریع
  • بلاگ
  • پرداخت
  • تماس با ما
  • علاقه مندی ها
  • درباره ما
  • فروشگاه
مجوزها
تمامی حقوق برای سایت دخانیان محفوظ می باشد | سایت ساز
keyboard_arrow_up