اصول بازاریابی ( بخش پنجم )روشهای ارائه محصول جدیددر بازار
access_time2019/03/26
perm_identity
ارسال شده توسط فریبرز دخانیان
folder_open
#بازاریابی و فروش, مفاهیم بازاریابی
visibility
918 بازدید

روشهای ارائه محصول جدید :
- خرید حق امتیاز تولید محصول از سایر مؤسسات و
عرضه محصولات آنها بنام خود
- تولید محصول جدید با استفاده از امکانات خود مؤسسات
دلایل افزایش ریسک تولید محصولات جدید:
- کم شدن تدریجی دامنه ایده های جدید
- افزایش محدودیت های قانونی و اجتماعی
- کمبود سرمایه
- تشدید رقابت
- افزایش یافتن هزینه
- کوتاه شدن عمر کالاهای جدید
راه های کم کردن میزان ریسک تولید محصولات جدید :
- ایجاد سیستم ارتباط مستقیم با مشتریان در قالب باشگاه مشتریان فعال با هدف در اختیار داشتن آخرین نظرات و انتظارات آنها
- رصد کردن محصولات رقبای همطراز و استفاده از سیستمهای مهندسی معکوس خلاق در تولید محصولات جدید با هزینه معقول
- تخصیص هزینه اپتیمم برای محصولات جدید دارای ارزش افزوده قابل تشخیص و تمیز توسط مشتریان و سرمایه گذاری بهینه بر روی آنها و کنار گذاشتن محصولات کم ارزش تر
- افزایش ضریب اطمینان فروش و سود پیش بینی شده در مورد محصول جدید از طریق تحقیقات مفید بازاریابی و بازارسنجی
مراحل تولید محصول جدید:
- ایجاد ایده ها
- غربال ایده ها
- پرورش و آزمون ایده ها
- تعیین استراتژی بازاریابی
- تجزیه و تحلیل تجاری
- تولید محصول
- تست بازاریابی
- تجاری نمودن محصول
اکانت شما رایگان است ، در صورت تمایل برای دسترسی به ادامه این محتوا و عضویت در باشگاه مشتریان اکانت خود را ویژه نمایید . برای ارتقا اکانت کلیک کنید
درباره فریبرز دخانیان
حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید
نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
دیدگاهتان را بنویسید