استراتژی فروش مبتنی بر مدل ۳+

مدل استراتزی 3+
فروش مهمترین شغل و قدیمیترین آن است . تمام کسب و کارهای موفق در نتیجه فروش بقا خواهد داشت و بدون آن قطعا از بین می رود.
فروش موفق ؛ فروشی است که مبتنی برفعالیتهای مستمر و وابسته به مشتریان باشد. امروزه کسی دوست ندارد چیزی به وی فروخته شود بلکه دوست دارند تا خودشان اقدام به خرید کنند.
ما باید از تکنیک هایی استفاده کنیم که مشتریان با علاقه خودشان اقدام به خرید کنند . در اینصورت قطعا بعد از خرید دچار افسوس بعد از خرید نخواهند شد .
در سازمان هم به همین شکل است اگر پرسنل شما نتوانند به اهداف خودشان در شرکت برسنند یعنی نتوانند مطمئن باشند بعد از شروع در فعالیت در شرکت شما چه اینده ایی خواهد داشت و به کدامیک از اهداف شخصی خود خواهد رسید قطعا شما را به اهدافتان نخواهند رساند. این یعنی شکست و ورشکستگی شرکت.
بطور کلی سیکل فروش طولانی است باید کاری کنیم این سیکل کوتاه شود . باید بدانیم که مولفه های زیر مهمترین مولفه ها در موفقیت کسب و کار هستند.
- نگرش شما به خودتان ؛ سازمانتان ؛ محصولتان ؛ بازارتان ؛ تیم های اجرایی
- رفتار شما به کارمندانتان ؛ به مشتریانتان
- مهارتهای شما و پرسنل شما
- نظم و انظباط سازمانی که باید در مورد خودتان ؛ سازمانتان و بازار.
انظباط مهمترین تعهد انسان در دنیا است . باید بدانید که اعتقادات شما نگرش شما و نگرش شما احساسات و احساسات اقدامات شما را رفم خواهد زد و این اقدامات نتایجی رو می سازد که بدنبال آن هستید.
این چهار گروه مولفه اساسی ترین مولفه های تصمیم گیری هستند .
سازمان شما باید بالاترین نمره را از نظر عملکرد داشته باشد . این عملکرد شامل چهار مولفه اشاره شده در بالا است . اگر سازمان شما در هر نقطه و یا امتیازی قرار بگیرد مطمئن باشید محصولات شما هم در همان حوالی نمره خواهد گرفت زیرا مشتریان به این درک و نکته خواهند رسید و نمره خواهند داد.
کیفیت نمره ایی است که مشتریان به محصول و خدمات شما می دهند .اگر مشتری به سازمان شما کمتر از 6 نمره بدهد یعنی اینکه به سازمانتان اعتقاد ندارید ؛ پس به حصولتان هم همین طور بهتر است از این شرکت خارج شوید و یا وضعیت را تغییر دهید زیرا محکوم به ورشکستگی خواهید بود.
مشتری از نحوه حرکت بدن و بیان شما خواهد فهمید خودتان چقدر به سازمانتان اعتقاد دارید و به ارزش های آن پایبند هستید و قطعا در تصمیمات وی در خرید و یا عدم خرید تاثیر مستقیمی خواهد گذاشت .
نکته مهم دیگر در امر فروش این است که اساسا به فکر تخفیف دادن نباشید. اگر تخفیف می دهید یعنی اعتقادی به خودتان ؛ توانمندی خودتان ؛ محصول وسازمان خودتان ندارید.
اکانت شما رایگان است ، در صورت تمایل برای دسترسی به ادامه این محتوا و عضویت در باشگاه مشتریان اکانت خود را ویژه نمایید . برای ارتقا اکانت کلیک کنید
درباره فریبرز دخانیان
حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید
نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
دیدگاهتان را بنویسید