جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]

ورود

چهارده − 13 =

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 09151120465 (ارتباط مستقیم با شما)
  • email info@dokhanian.ir
perm_identity
سبد خرید 0
  • علاقه مندی ها
  • ارتقا عضویت
  • وضعیت اکانت ویژه
0
بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان
  • خانه
  • آکادمی
    • #اصول و فنون مذاکره
      • انواع مذاکره
      • ویژگی های مذاکره
      • نحوه پیروزی در مذاکره
      • طبقه بندی مذاکرات
      • دلایل شکست مذاکرات
    • #بازاریابی و فروش
      • بازرگانی خارجی
      • انواع بازارها
      • مفاهیم بازاریابی
      • مدل های کاربردی
      • محاسبه سهم بازار
      • روش های قیمت گذاری
      • رابطه برند با استمرار سودآوری
      • استراتژی های بازاریابی
    • #تحقیقات بازاریابی
      • قبل از سرمایه گذاری
      • در حین سرمایه گذاری
      • بعد از ایجاد سهم بازار و برند سازی
    • #روش های تصمیم گیری
      • انواع تصمیمات در سازمان
      • روش های تصمیم گیری
      • فرآیند تصمیم گیری
      • مدل شبکه موثر برنامه ای در تصمیم گیری
    • #سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
      • تعریف و اهداف MIS
      • روان سازی تصمیم گیری سازمان
      • سازمان های هوشمند
      • مدیریت وقت و سود آوری
    • #مدیریت استراتژیک
      • انواع استراتژی ها
      • مدل های استراتژی BSC و SWOT
      • کاربرد استراتژی ها در تصمیم گیری
      • شناخت مفاهیم هرم اهداف سازمان
      • تجزیه و تحلیل Gap Analize
    • #مدیریت تغییر و مبانی سازمان
      • ابزارهای اصلی در تغییر سازمانی
      • اصول سازمان داری
        • دستورالعمل ها و آیین نامه ها
        • شرح شغل
        • شرح وظایف سازمان
        • قراردادها
      • انواع چارت های سازمان موثر
      • انواع سبک مدیریت
      • روش های ایجاد تغییر در سازمان
      • فواید تغییر در سازمان
      • فواید تفکر در سازمان
      • مدل برنامه ریزی در سازمان
    • #اصول مشتری مداری
      • تعریف مشتری
      • طبقه بندی مشتریان
      • محاسبه ارزش مشتریان
      • سنجش رضایت مشتری
      • تفاوت crm با بانک اطلاعاتی
      • باشگاه مشتریان اثر بخش
      • انتظارات مشتریان
  • دوره ها
    • دوره حضوری
    • دوره آنلاین
  • مولتی مدیا
    • #پادکست
    • #ویدئوها
  • کتاب
  • فروشگاه
  • زبان تخصصی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • [دانشجویان]
perm_identity ورود و ثبت نام

وبلاگ

بازاریابی،استراتژی،تصمیم گیری|دخانیان بلاگ #روش های تصمیم گیری روش های تصمیم گیری آموزش بازبینی عملکرد برای مدیران

آموزش بازبینی عملکرد برای مدیران

access_time2019/02/01
perm_identity ارسال شده توسط فریبرز دخانیان
folder_open روش های تصمیم گیری
visibility 819 بازدید

بازبینی عملکرد برای مدیران
شکل بازبینی عملکرد , بررسی دوره‌ای عملکرد فردی را در زمینه فرآیند مدیریت عملکرد جاری فراهم می‌کند . این مدل برای تسهیل بحث سازنده بین کارمند و مدیر طراحی شده‌است تا اهداف عملکرد را مشخص کند, بازخوردی درباره عملکرد کارکنان با توجه به مهارت‌ها و رفتارها ارائه دهد, چارچوبی را برای شناسایی برنامه‌های توسعه کارکنان فراهم کند و مبنایی برای افزایش تصمیم‌گیری باشد . مدیران و کارکنان مسیول تکمیل بازبینی عملکرد سالانه به عنوان بخشی از بحث‌های عملکردی مستمر هستند . آماده‌سازی برای بحث بازبینی عملکرد باید با کارمند تکمیل یک ارزیابی خود آغاز شود .
خودارزیابی کارکنان مزایای متعددی برای فرآیند ارزیابی شامل دقت درک شده , انصاف و درک بهتر نیازها و انتظارات سازمان ارائه می‌کند . ما توصیه می‌کنیم که ارزیابی خود ارزیابی تا سه هفته قبل از بحث ارزیابی عملکرد تکمیل و به مدیر ارائه شود .
بخش منابع انسانی برای پاسخگویی به سوالات و ارائه کمک به مدیران و کارکنان در هر جنبه از فرآیند مدیریت عملکرد , از جمله فرم بازبینی عملکرد در دسترس است .
من حوزه‌های اصلی مسئولیت ( این چیزی است که کارمند انجام می‌دهد )
این بخش از فرم بازبینی عملکرد برای ثبت سه یا چهار فعالیت یا اهداف اصلی که کارمند مسئول شغل و معیارهای ارزیابی آن‌ها است , استفاده می‌شود . فعالیت‌های اصلی معمولا ً منعکس‌کننده وظایفی است که در توصیف شغل و / یا اهداف عملکردی توصیف می‌شوند . معیارهای ارزیابی شامل معیارهایی همچون تاثیر , به موقع بودن, اثربخشی هزینه , رضایت مشتری , دقت , سازگاری , رضایت مشتری در طول دوره بازبینی هستند , و ممکن است تصمیم به بازبینی , اضافه یا حذف هر کدام از آن‌ها به منظور پاسخگویی به نیازهای متغیر سازمانی داشته باشند .
ii قابلیت‌های عملکرد – مهارت‌ها و رفتارها ( این نحوه کار کارمند است )
در آغاز دوره بررسی , مدیر و کارمند مسئول رسیدن به درکی مشترک از مهارت‌ها و رفتارهای کلیدی هستند , چرا که آن‌ها به توصیف شغلی فرد مرتبط هستند . در حالی که کارمند خود را در مورد مهارت‌ها و رفتارهای کلیدی ارزیابی می‌کند , مدیر در نهایت مسئول ارزیابی عملکرد اعضای کارکنان در برابر انتظارات عملکردی و بررسی ارزیابی فرد است . عملکرد که انتظارات را برآورده نمی‌کند باید در بخش برنامه توسعه بازبینی عملکرد مورد توجه قرار گیرد .
ارزیابی کلی
این بخش حاوی خلاصه‌ای از عملکرد کلی کارمند است . همچنین شامل ارزیابی کلی سطح عملکرد کارکنان ( انتظارات بالا , انتظارات بالا , انتظارات پایین , نیاز به بهبود ) است . کارمندان این بخش را در فرم ارزیابی خود تکمیل نمی‌کنند .
۴. طرح توسعه
چهار نوع برنامه توسعه وجود دارد :
دستیابی به شکاف عملکرد نزدیک : مدیر به همراه اعضای پرسنل باید برنامه‌های توسعه را برای هر هدف , مهارت‌ها و رفتارهایی که در سطح ” بهبود نیازها ” ارزیابی می‌شوند , شناسایی کند .
برنامه‌های توسعه که عملکرد را در سطح عملکرد ” بهبود ” نمایش می‌دهند باید بررسی و از طریق بحث‌های عملکردی مستمر مورد بحث قرار گیرند .

۲) توسعه برای افزایش مهارت‌ها و عملکرد شغلی : برنامه‌هایی که توسط یک مدیر با فرد شناسایی می‌شود تا فرصت‌هایی برای یک عضو پرسنل فراهم کند تا مهارت‌ها و عملکرد مربوط به کار را افزایش دهد.

۳) توسعه برای پیشرفت شغلی : برنامه‌هایی که توسط مدیر و فرد شناسایی شده‌است تا the عضو پرسنل را افزایش دهد .

۴) توسعه برای اکتشاف شغلی : اعضای پرسنل ممکن است یک برنامه توسعه را آغاز کنند تا فرصت‌هایی برای اکتشاف شغلی از طریق فعالیت‌های آموزشی و آموزشی ارایه دهند .

اهداف و انتظارات عملکرد

این بخش برای شروع فرآیند مدیریت عملکرد برای دوره بازبینی بعدی استفاده می‌شود . اهداف معمولا ً منعکس‌کننده فعالیت‌های کاری مهم هستند و ممکن است در طول سال براساس تغییر نیازهای سازمانی اصلاح شوند .

درباره فریبرز دخانیان

حرفه ای فکر کنید ، حرفه ای تیم سازی کنید ، حرفه ای کسب سود کنید

نوشته های بیشتر از فریبرز دخانیان
جدید تر چگونه درخت تصمیم گیری ترسیم کنیم
قدیمی تر پیاده سازی سیستم اطلاعات مدیریت

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

1 − 1 =

  • جدید
  • دیدگاه ها
قبلی بعدی
باور داشته باشیم :

مسیر موفقیت هر فرد کاملا انفرادی است ، به شرط استفاده از ابزارهای راهنمای موثر ، همراه شما هستیم .

دسترسی سریع
  • بلاگ
  • پرداخت
  • تماس با ما
  • علاقه مندی ها
  • درباره ما
  • فروشگاه
مجوزها
تمامی حقوق برای سایت دخانیان محفوظ می باشد | سایت ساز
keyboard_arrow_up